четвртак, 9. април 2020.

NAVODJENJE NA PISANJE

MISLITE DA NE MOGU DA KONTROLISU VAS UM? VELIKA GRESKA! POSLE 5 I PO GODINA PISANJA BLOGOVA SHVATILA SAM DA ODREDJENE TEME PISEM  U ODREDJENOM DELU GODINE, NEKAD PRECIZNIJE U ISTOM MESECU ,A NEKAD I ISTOM DANU1 I TO NEMA VEZE SA OBELEZAVANJEM GODISNJICA!
Jednostavno,na neku temu se vracam vise puta ,a li je to u nekom odredjenom vremenskom periodu. Razmisljala sam kako dolazi do toga, a onda sam pregledala pisanje medija po internetu i shvatila sam da me oni navedu da pisem o nekoj temi. Nekad priznajem, i ja svesno pisem o necem sto sam vec pisala, ali vise puta se to desi van moje kontrole- podsvesno!
Vise puta sam takodje pominjala da i mediji neku vest proglase"taze" kao da se desila u poslednja 24 sata, a ja sam  o tome pisala recimo pre cetiri godine! Jezivo! Sad, dok su to neke ne tako bitne stvari jos i nekako, ali kada se radi o veoma vaznim stvarima na momente pocinje da lici na Mendala efekat ili na predskazanja Simpsonovih. I to me zaista plasi! Da li se nesto dogodilo ili nije? Ako jeste zasto o tome pisu tek sad, a ako nije kako ja znam da ce se to dogoditi? Informacije su vrlo cudna pojava. I placamo veliki danak za posedovanje vrhunske tehnologije. Ona nam pomaze da prikupimo informacije i da ih razvrstamo  i skladistimo u mozgu. Tada na scenu verovatno stupi neko ili nesto sto iskontrolise nas mozak i isprevrce informacije iz meni potpuno nepoznatog razloga. I sada sve moje uskladistene informacije razvrstane po mestu i vremenu dogadjanja dobijaju drugo vidjenje stvari. A ja nisam u stanj uda to prepoznam, potpuno sigurna u sebe  i svoje pamcenje!Da nisam pocela da pisem blogove verovatno to nikada ne bih n iprimetila. Mnogi ljudi to i ne primete i verovatno ovo i nije tako bitna stvar.
NESTO U MENI IPAK KAZE; OPREZ! OVO JE I TE KAKO BITNO!
Upravo zbog ovog otkrica sam odustala od koncepta patispanja definitivno utvrdivsi da ne postoji proslost,sadasnjost i buducnost. Sve sto postoji postoji oduvek i zauvek jer su vreme i prostor beskonacni. I onda postoji neki mehanizam koji nas usmerava na nasu percepciju proslosti, sadasnjosti i buducnosti. Nekada tu percepciju deli jako mnogo ljudi (Mendela efekat), a nekada retki pojedinci, a ponekad samo ja! E to me vec zaista plasi i cudi!
Ne znam kako sam dospela u takvo stanje. Da li je uopste to trebalo da shvatim i vidim? Mozda svet funkcionise tako iz nekog razloga. I nisam trebala da otkrijem to "tumbanje" informacija. Verovatno bi to za mene bilo mnogo bolje. Kad se na sve to nadoveze fejk njuz ( lazne vesti) prostor mog mozga je pretpan, istumban i nemocan da prihvati zdrave, nove i istinite informacije. I oboli. Stvori svoj svet koji je zavisno od mog karaktera i uopste kongnitivnih sposobnosti i percepcije lepsi ili gori od stvarnog. Ali nije stvarni.
Dodatne probleme mi prave i teorije zavere koje mi svaku strasnu situaciju koja se dogadja u zadnje vreme objasnjavaju na nacin koji mi je mnogo prihvatljiviji od onih koje cujem sa TV-a!
STA SE ZAISTA DOGADJA NE ZNAM! ALI ZELIM DA ZABELEZIM U OVOM POSTU DA JA ZNAM DA U MOM MOZGU NISU ONE INFORMACIJE KOJE SAM JA TU RAZVRSTALA I USKLADISTILA! KAKO SU ISTUMBANE I KAKO SU SE NEKE NASELILE ,A NEKE NESTALE OSTACE MI VELIKI ZNAK PITANJA! A KAD NEKE I ISPLIVAJU ZAHVALJUJUCI MOJIM BLOGOVIMA I JOS UVEK NEISPITANIM DELOVIMA MOGA MOZGA  SRECNA SAM JER BAR ZA TRENUTAK POVERUJEM DA NESTO ZNAM! PA MAKAR  INEBITNO ZA OSTALI SVET, MENI JE SVAKA TAKVA INFORMACIJA VRLO BITNA!

Нема коментара :

Постави коментар