петак, 24. јануар 2014.

DOBAR DAN JA SAM PATISPANJ






DOBAR DAN JA SAM PATISPANJ
Po prvi put.Koliko svi volimo patispanj,a sad mislite da ce ovde biti rec o toj
poslastici.Zapravo ne,ona mi je posluzila kao inspiracija.Dugo sam pratila
blogere i pitala se sta bih ja to mogla da pisem,a da vec nije napisano.
Pa mozda ce nekome biti interesantno.a ja bih volela da razmenjujem misljenje sa drugima.
Evo od cega se sastoji moj patispanj/
5 jaja to bi bilo 5 ili vise tema iz svakodnevnog zivota,znaci sadasnjost.
5 kasika brasna to bi bila ona tekstura koja mu daje fini vazdusast ihrskav izgled i ukus
                 i sto se vrlo neizvesno uspesno postize,znaci buducnost.
5 kasika secera e to je najlepsi deo proslost je morala svakome da ostavi lepa i
                slatka secanja.
VRLO VAZNO OBAVESTENJE
Ako vam se svidi neki patispanj  potrudicu se da mu stavim i iznenadjenje kao slag
P.S. Da vidi se da nemam iskustva najvaznije je dodati ovo
sadasnjost samo ekologija i ekonomija
buducnost samo proverene cinjenice u vezi opstanka nase planete i dobro novosti u tehnici i komunikacija
i komunikacijama
proslost e tu vec ima mnogo toga recimo moda,muzika,rucni radovi,recepti i
sve to kroz vremeplov do 1958 i kroz Beograd.
Pozdrav i citajte bre patispanj.

Нема коментара :

Постави коментар