понедељак, 27. јануар 2014.

SVETI SAVA SKOLSKA SLAVA



Danasnja tema mi se nametnula iz mnogo razloga,ali ja sledim onaj prvi .SVETI SAVA skolska slava  je prva asocijacija za decu.Pa eto ja ih imam cetvoro i vrlo sam srecna zbog toga.Secate se onog reda pd juce u Tempu.Pa cekajuci slusala sam dve mlade zene koje su se zalile jedna drugoj da ne mogu da zatrudne a u braku su vise godina.Sa onakvim rasporedom (vidi post od juce) kako bi i uspele.Danasnja mlada zena nema ni teorijske sanse da zatrudni.Na poslu ako izbegne mobing(ono kad te sef smara za seks),ne moze ipak da izbegne stres jer pitanje je koliko ce jos biti zaposlena tu.O vestima da ne pricam sve ko u hororu.EKOLOSKE KATASTROFE,POLITICKI VASARI,EKONOMSKE VRATOLOMIJE, i ko zna sta jos .A tu je njegovo velicanstvo muskarac.LJudi moji pa mi smo se pretvorili u Marije Terezije.Oduzeli smo im sve.Danasnji muskarci nemaju nista,bas nista. POSAO.Pa retki su oni koji rade ,a rade oni koji imaju svoje firme.Znaci oni kod kuce cekaju da zena donese novac.Za to vreme dok zena radi i pokusava da prevari vreme i carpe diem (iskoristi dan) , muz ima samo dve mogucnosti ili da se napije i da ga bas briga za sve ili da bude glumac (oskarovac po mogucstvu) i da doceka svoju umornu zenu sa smeskom,ruckom,opranim i opleganim vesom,ociscenom kucom, casom vina i odlicnim seksom u pauzi izmedju fejsa i spavanja,ako uspe da se udene. STATISTIKE SU POGUBNE OVO JE BALKAN.Muskarci biraju ono prvo .Zena umorna  i isfrustriranabira fejs i san.SEKS STA JE TO?
Buducnost. To je vec olaksavajuca okolnost.Zena vise ne mora da ima muza. Muz vise ne mora da ima zenu.Ona moze da se klonira, on moze da se klonira.SEKS STA JE TO?
Proslost.Setite se posta od 25 januara .On radi,ona radi .On dobro zaradjuje, ona dobro zaradjuje.Sa posla koji je od 7 do 3 vracaju se zajedno u kucicu sa bastom.Ceka ih ona sarma od 6 sati kuvanja,vino posle rucka.Uvece igranka na Zvezdinom kosarkaskom terenu na Kalimegdanu.A  kad se vrate  NEMA TV,NEMA MOBILNI,NEMA FEJS, NEGO SAMO SEKS SEKS I SEKS.

Нема коментара :

Постави коментар