JOS PRICA O PATIKAMA! PATIKE SE NOSE OD 0 DO 100 GODINA BILI ZENSKO ILI MUSKO ( DA NE POMINJEM OSTALE PODELE). DAKLE NOSE IH SVI. NEKAKO NAJPOZNATIJE SU SVAKAKO NAJK I ADIDAS! PA EVO NA STA SU SVE SPREMNI VLASNICI DA BI OSTALI NAJBOLJI PROIZVODJACI PATIKA NA SVETU!
U novim "Najk" patikama hodaćete kao Isus na vodi. Bukvalno. Ovaj brend u prodaju je pustio patike u čijem đonu se nalazi sveta voda, a pertle krasi i privezak Isusa razapetog na krstu. Cena, sitnica - 4.000 dolara.
Par "Najkovik" Air Max 97 patika tako je u nešto drugačijem izdanju izašao na tržište, a da stvar bude još interesantnija, prodat je velikom brzinom.
Kompanija MSCHF koja je radila na redizajnu Air Max patika navodi da je voda koja se nalazi u njima zapravo iz reke Jordan, koju je osveštao sveštenik u Bruklinu.
Nove patike brenda "Najki" nisu napravljene za vrhunske sportiste, ovaj novi model dizajniran je posebno za svakodnevne heroje - lekare.
"Nike Air Zoom Pulse" su patike specijalno dizajnirane za one koji rade u zdravstvu. Kako je sama kompanija saopštila, na umu su imali "svakodnevne heroje".
Kako je saopšteno, zaposleni u "Najkiju"su posetili dečju bolnicu u Portlandu, gde su promatrali medicinsko osoblje. Uvideli su koji su njihovi izazovi i sve to spojili sa satima koje provedu na nogama i potrebnom udobnošću.
Patike su sličnog dizajna kao klompe, koje zauzimaju posebno mesto u zdravstvu, ali su prosto više sportske.
Budućnost mobilnosti profesionalnih košarkaša dobila je pojačanje u obliku pametnih patika koje se samostalno pertlaju, te tako utiču na neometano kretanje igrača.
Kompanija Nike najavila je novi proizvod, ali su patike u okviru reklame zamagljene, te se ne vidi kako novi model izgleda, ali se vidi da će moći da se zapertlava preko aplikacije na pametnom telefonu. Radi se o značajnom poboljšanju u odnosu na model HyperAdapt 1.0 iz 2016. godine, koji nije mogao da se povezuje sa pametnim uređajima, te se patikama upravljalo preko fizičkih tastera koji su se nalazili u okviru samog modela. Film "Povratak u buducnost" - setite se scene "pertlanja" - trideset godina ranije! Preko trideset godina, Nike i "vazduh" su nerazdvojni. Iako zvaničan početak Air Max revolucije datira od 26. marta 1987. godine, zanimljivo je da je njeno putovanje počelo desetak godina ranije, kada je aero inžinjer po imenu Frenk Rudi došao do genijalne ideje. On je u svetsko sedište kompanije Nike doneo prototip patika za trčanje sa vazdušnim đonom... ostalo je istorija. Znaci u NIKE patikama postali su sastavni deo i voda i vazduh ! I naprevljene su za svaku profesiju, za svaki pol ,za svaku starosnu dob! Mudro zar ne?
Novi model patika ne samo da je inspirisan Oktoberfestom nego je i otporan na pivo, povraćanje i sve druge tečnosti. Izrađene od najfinije kože adidas München patike spremne su na sve nepogode koje prate preterano konzumiranje alkohola.
Model je u smeđoj bavarskoj 'lederhosen' boji s natpisom ‘Prost’ - živeli na nemačkom.
Adidas je predstavio budućnost performans obuće Futurecraft 3D, jedinstvenu 3D dizajniranu patiku za trčanje koja se pomoću jastučića može prilagoditi stopalima svakoga pojedinačno. 3D koncept je deo „Futurecraft serije“, napredne inicijative koja u središte dizajna postavlja spoj otvorenih ideja i veštine, što doprinosi inovacijama kroz sve elemente proizvodnje.U svom 3D konceptu, koji omogućava vrhunsko personalizovano iskustvo za sve sportiste, adidas stvara jedinstvenu kombinaciju materijala i procesa izrade. Ova napredna ideja podići će standard patika za trčanje na viši nivo, nudeći bez presedana personalizovanu podršku i udobnost za svako stopalo, čime se omogućava da sportisti postižu najbolje rezultate.
Mongolski arheolozi su pronašli mumiju čija staorst datira na oko 1.500 godina sa veoma bizarnom i zanimljivom obućom koja izgleda veoma moderno ....
Ovo arheološko otkriće je postalo posebno zanimljivo ljudima koji su na slikama objavljenim u vestima kao i na internetu primetili nešto neobično...Izgled obuće na stopalima mumije neodoljivo je podseća na poznatu marku patika "Adidas"!
Čuveni brend sportske obuće i odjeće, “Adidas”, riješio je da pomogne planeti Zemlji tako što će svoje proizvode praviti od plastičnog otpada. Namjera rukovodilaca brenda jeste da plastiku tj. otpad iz okeana recikliraju i prave poznate komade. Time se bave od 2015. godine i to prilično uspješno. Očekuju da će 2019. godine broj napravljenih pari patika od reciklirane plastike biti 11 miliona, što je duplo više u odnosu na prošlu godinu. Oni su iz okeana izvuklu 2810 tona palstike. Udurženi sa “Parley” organizacijom, oni prave čuda od otpada.
“Parley” skuplja plastiku sa obala okeana, poput Maldiva, plastika se sortira i šalje “Adidasu”. Ono što mogu da iskoriste, oni uzmu, a ostatak plastike šalju na dalju reciklažu.Komadi sportske opreme koju “Adidas” pravi od reciklirane plastike imaju isti kvalitet kao i oprema napravljena od standardnih materija, a i udobnost je na istom nivou.
Nekada su patike zaista bile namenjene iskljucivo za bavljenje sportom. Adidas jos neguje tu tradiciju. Zbog obima posla resili su da uposle robote ali posle dve godine rezultat je:
Proizvođač sportske opreme Adidas gasi dve svoje robotizovane fabrike koje su najavljivane kao njegova budućnost.
Kompanija će zatvoriti jednu fabriku u Nemačkoj, a drugu u SAD, a kako su saopštili, tehnologija u Aziji biće ekonomčnija i fleksibilnija.
Podsetimo, Adidas je pokrenuo visoko robotizovanu proizvodnju patika u fabrici Speedfactory u nemačkom Ansbachu 2016. godine. Sledeće godine, otvorili su sličnu fabriku i u Atlanti u SAD. Nemačka kompanija je te fabrike otvorila kako bi u što kraćem roku na glavna tržišta isporučivala nove sportske linije odeće i obuće. Dodatni razlog je bio rast plata u Aziji i veći troškovi dostave u tu regiju.
Prvobitni plan je bio da se uspostavi mreža robotizovanih proizvodnih postrojenja širom sveta. Međutim, sada su saopštili da će najkasnije u aprilu iduće godine obustaviti proizvodnju u ta dva pogona i prepustiti primenu nove proizvodne tehnologije za proizvodnju obuće dobavljačima u Aziji.
Kad smo kod Azije glavna asocijacija je naravno Kina. Zbog teske materijalne situacije patike koje dolaze do nas iz Kine sa cudnim natpisima Nike i Adidas i marki za koje nismo ni culi prodaju se u ogromnim kolicinama.
PATIKE SU OBUCA KOJA SVIMA PRIJA. I MA KOLIKO PRICALI DA NIJE ZDRAVO NOSITI SAMO PATIKE IPAK SU ONE NAJZASTUPLJENIJA OBUCA. A IMA IH ZAISTA U MILIONIMA VARIJANTI.
I ZASTO KAD SE LJUDI TOLIKO TRUDE DA PROIZVODE NAJLUDJU, NAJUDOBNIJU, NAJZANIMLJIVIJU, NAJJEFTINIJU I NAJSKUPLJU OBUCU, OBUCU KOJA JE UVEK U TRENDINGU DA JE ONDA NE NOSIMO?
VOLIMO PATIKE!
U novim "Najk" patikama hodaćete kao Isus na vodi. Bukvalno. Ovaj brend u prodaju je pustio patike u čijem đonu se nalazi sveta voda, a pertle krasi i privezak Isusa razapetog na krstu. Cena, sitnica - 4.000 dolara.
Par "Najkovik" Air Max 97 patika tako je u nešto drugačijem izdanju izašao na tržište, a da stvar bude još interesantnija, prodat je velikom brzinom.
Kompanija MSCHF koja je radila na redizajnu Air Max patika navodi da je voda koja se nalazi u njima zapravo iz reke Jordan, koju je osveštao sveštenik u Bruklinu.
Nove patike brenda "Najki" nisu napravljene za vrhunske sportiste, ovaj novi model dizajniran je posebno za svakodnevne heroje - lekare.
"Nike Air Zoom Pulse" su patike specijalno dizajnirane za one koji rade u zdravstvu. Kako je sama kompanija saopštila, na umu su imali "svakodnevne heroje".
Kako je saopšteno, zaposleni u "Najkiju"su posetili dečju bolnicu u Portlandu, gde su promatrali medicinsko osoblje. Uvideli su koji su njihovi izazovi i sve to spojili sa satima koje provedu na nogama i potrebnom udobnošću.
Patike su sličnog dizajna kao klompe, koje zauzimaju posebno mesto u zdravstvu, ali su prosto više sportske.
Budućnost mobilnosti profesionalnih košarkaša dobila je pojačanje u obliku pametnih patika koje se samostalno pertlaju, te tako utiču na neometano kretanje igrača.
Kompanija Nike najavila je novi proizvod, ali su patike u okviru reklame zamagljene, te se ne vidi kako novi model izgleda, ali se vidi da će moći da se zapertlava preko aplikacije na pametnom telefonu. Radi se o značajnom poboljšanju u odnosu na model HyperAdapt 1.0 iz 2016. godine, koji nije mogao da se povezuje sa pametnim uređajima, te se patikama upravljalo preko fizičkih tastera koji su se nalazili u okviru samog modela. Film "Povratak u buducnost" - setite se scene "pertlanja" - trideset godina ranije! Preko trideset godina, Nike i "vazduh" su nerazdvojni. Iako zvaničan početak Air Max revolucije datira od 26. marta 1987. godine, zanimljivo je da je njeno putovanje počelo desetak godina ranije, kada je aero inžinjer po imenu Frenk Rudi došao do genijalne ideje. On je u svetsko sedište kompanije Nike doneo prototip patika za trčanje sa vazdušnim đonom... ostalo je istorija. Znaci u NIKE patikama postali su sastavni deo i voda i vazduh ! I naprevljene su za svaku profesiju, za svaki pol ,za svaku starosnu dob! Mudro zar ne?
Novi model patika ne samo da je inspirisan Oktoberfestom nego je i otporan na pivo, povraćanje i sve druge tečnosti. Izrađene od najfinije kože adidas München patike spremne su na sve nepogode koje prate preterano konzumiranje alkohola.
Model je u smeđoj bavarskoj 'lederhosen' boji s natpisom ‘Prost’ - živeli na nemačkom.
Adidas je predstavio budućnost performans obuće Futurecraft 3D, jedinstvenu 3D dizajniranu patiku za trčanje koja se pomoću jastučića može prilagoditi stopalima svakoga pojedinačno. 3D koncept je deo „Futurecraft serije“, napredne inicijative koja u središte dizajna postavlja spoj otvorenih ideja i veštine, što doprinosi inovacijama kroz sve elemente proizvodnje.U svom 3D konceptu, koji omogućava vrhunsko personalizovano iskustvo za sve sportiste, adidas stvara jedinstvenu kombinaciju materijala i procesa izrade. Ova napredna ideja podići će standard patika za trčanje na viši nivo, nudeći bez presedana personalizovanu podršku i udobnost za svako stopalo, čime se omogućava da sportisti postižu najbolje rezultate.
Mongolski arheolozi su pronašli mumiju čija staorst datira na oko 1.500 godina sa veoma bizarnom i zanimljivom obućom koja izgleda veoma moderno ....
Ovo arheološko otkriće je postalo posebno zanimljivo ljudima koji su na slikama objavljenim u vestima kao i na internetu primetili nešto neobično...Izgled obuće na stopalima mumije neodoljivo je podseća na poznatu marku patika "Adidas"!
Čuveni brend sportske obuće i odjeće, “Adidas”, riješio je da pomogne planeti Zemlji tako što će svoje proizvode praviti od plastičnog otpada. Namjera rukovodilaca brenda jeste da plastiku tj. otpad iz okeana recikliraju i prave poznate komade. Time se bave od 2015. godine i to prilično uspješno. Očekuju da će 2019. godine broj napravljenih pari patika od reciklirane plastike biti 11 miliona, što je duplo više u odnosu na prošlu godinu. Oni su iz okeana izvuklu 2810 tona palstike. Udurženi sa “Parley” organizacijom, oni prave čuda od otpada.
“Parley” skuplja plastiku sa obala okeana, poput Maldiva, plastika se sortira i šalje “Adidasu”. Ono što mogu da iskoriste, oni uzmu, a ostatak plastike šalju na dalju reciklažu.Komadi sportske opreme koju “Adidas” pravi od reciklirane plastike imaju isti kvalitet kao i oprema napravljena od standardnih materija, a i udobnost je na istom nivou.
Nekada su patike zaista bile namenjene iskljucivo za bavljenje sportom. Adidas jos neguje tu tradiciju. Zbog obima posla resili su da uposle robote ali posle dve godine rezultat je:
Proizvođač sportske opreme Adidas gasi dve svoje robotizovane fabrike koje su najavljivane kao njegova budućnost.
Kompanija će zatvoriti jednu fabriku u Nemačkoj, a drugu u SAD, a kako su saopštili, tehnologija u Aziji biće ekonomčnija i fleksibilnija.
Podsetimo, Adidas je pokrenuo visoko robotizovanu proizvodnju patika u fabrici Speedfactory u nemačkom Ansbachu 2016. godine. Sledeće godine, otvorili su sličnu fabriku i u Atlanti u SAD. Nemačka kompanija je te fabrike otvorila kako bi u što kraćem roku na glavna tržišta isporučivala nove sportske linije odeće i obuće. Dodatni razlog je bio rast plata u Aziji i veći troškovi dostave u tu regiju.
Prvobitni plan je bio da se uspostavi mreža robotizovanih proizvodnih postrojenja širom sveta. Međutim, sada su saopštili da će najkasnije u aprilu iduće godine obustaviti proizvodnju u ta dva pogona i prepustiti primenu nove proizvodne tehnologije za proizvodnju obuće dobavljačima u Aziji.
Kad smo kod Azije glavna asocijacija je naravno Kina. Zbog teske materijalne situacije patike koje dolaze do nas iz Kine sa cudnim natpisima Nike i Adidas i marki za koje nismo ni culi prodaju se u ogromnim kolicinama.
PATIKE SU OBUCA KOJA SVIMA PRIJA. I MA KOLIKO PRICALI DA NIJE ZDRAVO NOSITI SAMO PATIKE IPAK SU ONE NAJZASTUPLJENIJA OBUCA. A IMA IH ZAISTA U MILIONIMA VARIJANTI.
I ZASTO KAD SE LJUDI TOLIKO TRUDE DA PROIZVODE NAJLUDJU, NAJUDOBNIJU, NAJZANIMLJIVIJU, NAJJEFTINIJU I NAJSKUPLJU OBUCU, OBUCU KOJA JE UVEK U TRENDINGU DA JE ONDA NE NOSIMO?
VOLIMO PATIKE!
Нема коментара :
Постави коментар