AKO VASA GARDEROBA IMA IME I PREZIME ONDA SIGURNO PATITE OD STATUSNOG SINDROMA. NOSITE SAMO BRENDIRANE STVARI I NE PITATE KOLIKO KOSTAJU. TO MOGU SAMO DA PRIUSTE ONI BAS BOGATI ALI POSTOJE I ONI KOJI STEDE CELE GODINE DA KUPE NEKU"STVAR" KOJA NOSI CUVENO IME ( I PREZIME).'
Birkin torba
brenda Hermès predmet je želja mnogih žena sveta. Legendarna torba
dobila je ime prema britanskoj manekenki, glumici i pevačici Džejn Birkin.
1. Za izradu jedne torbe potrebno je 48 sati rada. Birkinke se izrađuju ručno u specijalizovanim Hermèsovim radionicama, a svaku torbu radi po jedan zanatlija. Ovim ritmom može izraditi otprilike jednu torbicu nedeljno.
2. Pretpostavlja se da u svetu postoji oko 200.000 primeraka legendarne torbice. Hermès više ne uzima posebne narudžbine, pa klijentkinje moraju čekati kada će se njihov omiljeni model pojaviti u željenoj boji u radnji..
Birkinku mogu da priušte tek retki jer joj prosečna cena iznosi od 10.000 do 17.000 evra.
Najskuplji model od krokodilske kože te sa zlatnim i dijamantnim ukrasima prodat je na aukciji u Hong Kongu za vrtoglavih 380.000 dolara.
4. Legenda kaže da je torbica stvorena nakon što je direktor Hermèsa 1981. godine u avionu sreo Džejn Birkin kojoj su lične stvari ispale iz torbice. Ona mu je potom priznala da joj je potrebna praktična torba s mnoštvo prostora. Ostalo je, kažu, istorija.
5. Džejn Birkin nosila je jedan model torbe sve dok ga "ne izliže“. Do 72. godine života navodno je imala tek pet torbi ovog kultnog brenda.
6. Studije su pokazale da je kupovina retkih Birkinki bolja investicija nego ulaganje u zlato ili deonice na berzi. Vrednost im je u zadnjih 35 godina porasla za 500 posto.
7. Svoju planetarnu popularnost Birkinke su doživele u devedesetim godinama prošlog stoleća. Priča se kako je Viktorija Bekam u to vreme kupila veći deo svoje kolekcije, koja navodno broji 100 komada ove torbe.
8. Nošenje Birkinke na ruci nije lagan posao. Zbog kvalitetnih materijala i ručne izrade, ova torbica može težiti i do dva kilograma kad je prazna.
9. Hermès daje imena prema dužini i materijalu torbe. Ime Hermès 25 Birkin Bag Togo označava torbu dugu 25 centimetara koja je napravljena od togo kože. Brend koristi različite vrste kože kao što je epsom, clemence i chevre.
10. Birkinka može da se iznajmi. Za ovo zadovoljstvo na internet stranici Bag Borrow or steal treba izdvojiti 275 američkih dolara ili otprilike 245 evra nedeljno.
Recimo u seriji SEKS I GRAD Keri Bredso nosi samo cipele Manolo Blanko.
Brendovi su sastavni deo odrastanja i za njih su posebno vezani mladi ljudi. Doduše, nešto više u tinejdžerskom dobu nego kasnije. Jedna od konstanti ove priče je da će svaka anketa među mladima pokazati da im brendovi ne znače mnogo, da ne moraju da imaju markiranu garderobu, da im je važnije kakav je neko čovek nego šta nosi..."Postoji obrazac prema kojem su mladi najčešće nezadovoljni sobom, sopstvenom okolinom i onim što poseduju. U njihovim glavama stvara se potreba uvek za više i bogatije. Svoju sigurnost, pa zašto ne i vrednost, oni traže u posedovanju markiranih stvari koje nisu dostupšne svima. Na neki način oni tako pokušavaju ili da se istaknu ili da se uklope među druge. Problem je što o tome ne razmišljaju i što ne shvataju da i svi oko njih boluju od iste boljke Kreatori brendova reklamnim kampanjama najviše gađaju naše emocije, jer i naše odluke da neki brend zavolimo dolaze baš iz tog središta."Brendovi su veoma važni, jer utiču na sve sfere našeg života i na svaku našu odluku. Brendu nas privlače emocije. On je ono što mi mislimo o nekoj kompaniji i ono što osećamo. Brend je mnogo više od proizvoda, jer mi stvaramo emotivnu vezu sa njima"Mi se osećamo kako smo cool kada posedujemo neki brend, a neki ljudi to misle i za druge koji nose firmirane stvari. To je subjektivan osećaj, ali uvek prisutan jer posedovanjem tih stvari mi pokušavamo da na sebe prenesemo nešto od dobrog imidža koji ima taj proizvod.
Burberry
Burberry je britanski luksuzni modni brend koji je 1856. godine osnovao Thomas Burberry.
Brend je najpoznatiji po svom kultnom kaputu, koji je prvobitno bio dizajniran za britanske vojnike tokom Prvog svetskog rata. Burberry potpisni uzorak čekova takođe je postao prepoznatljiv simbol brenda. Danas ovaj brend nudi niz luksuzne odeće, dodataka i mirisa.
Popularnost brenda je samo rasla tokom godina, a poznate ličnosti poput Eme Votson i Kejt Midlton nosile su legendarne Burberry dizajne.
Valentino
Valentino je italijanski luksuzni modni brend koji je 1960. godine osnovao Valentino Garavani.
Brend je poznat po svom elegantnom i ženstvenom dizajnu, koji često sadrži smele boje i složene detalje. Valentino je obukao neke od najpoznatijih žena na svetu, uključujući Džeki Kenedi i Elizabet Tejlor.
Danas je brend i dalje omiljen među slavnim ličnostima, sa zvezdama poput Lejdi Gage i Dženifer Lopez koje nose Valentinove zapanjujuće haljine na crvenom tepihu, a mnoge od njih odabrale su i da izgovore sudbonosno “da” na venčanju u Valentino venčanici…
Chloé
Chloé je francuski luksuzni modni brend koji je 1952. godine osnovala Gabi Aghion.
Brend je poznat po romantičnom i boemskom dizajnu, koji često sadrži delikatne tkanine i kvalitetnu čipku. Chloé torba sa potpisom „it“, Paddington, bila je omiljena ranih 2000-ih. Danas, Chloé nastavlja da bude voljen brend, a poznate ličnosti poput Eme Roberts i Sienne Miller primećene su kako nose šik dizajn ovog brenda.
Dolce&Gabbana
Dolce & Gabbana je italijanski luksuzni modni brend koji su 1985. godine osnovali Domenico Dolce i Stefano Gabbana.
Brend je poznat po svojim smelim i glamuroznim dizajnovima, koji često sadrže živopisne printove i kompleksne ukrase nalik baroknim. Dizajne Dolce & Gabbana nosila su neka od najvećih imena u oblasti zabave, uključujući Bijonse i Madonu.
Uprkos nekim kontroverzama poslednjih godina, Dolce & Gabbana ostaje jedan od najpopularnijih high end modnih brendova u svetu.
Loewe
Loewe je španski luksuzni modni brend koji je 1846. osnovao Enrique Loewe Roessberg.
Ovaj brend je poznat po visokokvalitetnoj kožnoj galanteriji, uključujući tašne, novčanike i dodatke. Prepoznatljiva Loewe torba Puzzle, sa svojim jedinstvenim geometrijskim dizajnom, postala je omiljena među modnim blogerima i influenserima. Danas, Loewe nastavlja da bude popularan brend među modnim entuzijastima, sa svojim specifičnim dizajnom i besprekornom izradom.
Givenchy
Givenchy je francuski luksuzni modni brend koji je 1952. godine osnovao Hubert de Givenchy.
Brend je poznat po svojim klasičnim i sofisticiranim dizajnom, često sa čistim linijama i minimalističkim siluetama. Givenchy dizajn su nosile neke od najotmjenijih žena u istoriji, uključujući Odri Hepbern i princezu Grejs od Monaka.
Danas, Givenchy nastavlja da bude popularan brend, sa svojim elegantnim i modernim dizajnom, a često se primećuje na poznatim ličnostima poput Bijonse i Megan Markl.
Max Mara
Max Mara je italijanski luksuzni modni brend koji je 1951. osnovao Ahil Maramoti.
Brend je poznat po bezvremenskom i sofisticiranom dizajnu, koji često sadrži luksuzne tkanine i prilagođene siluete. Kaput sa potpisom brenda Max Mara, kaput od kamile, postao je osnovni deo garderobe mnogih modnih kreatora. Brend se takođe proširio na niz dodataka i mirisa. Danas Max Mara ostaje popularan brend među ljubiteljima mode i luksuza, sa svojim klasičnim i elegantnim dizajnom.
Moncler
Moncler je francusko-italijanski luksuzni modni brend koji je 1952. osnovao Rene Ramillon.
Brend je poznat po svojoj odeći visokih performansi, koja često sadrži inovativne materijale i dizajn. Prepoznatljiva Moncler pufer jakna postala je globalno popularan komad, koji nose poznate ličnosti poput Rijane i Drejka. Brend se takođe proširio na asortiman odeće i aksesoara i do danas Moncler ostaje veoma popularan brend među modnim entuzijastima, sa svojim funkcionalnim, ali modernim dizajnom.
Luksuzni modni brendovi postoje decenijama i nastavljaju da budu popularni među modnim entuzijastima i slavnim ličnostima.
Louis Vuitton – modni brend sa najprepoznatljivijm logom
Definitivno jedan od naprepoznatljivijih svetskih logotipa “LV” svoju slavu duguje Luju Vitonu Maletjeru, koji još 1854. godine u svojoj 16. godini odlučuje da osnuje sopstveni biznis.
Originalni logo koji i dan danas možemo videti bilo gde nastao je 1896. godine, radi potreba kreiranja novog tipa brave za kofere. Personalno pravljenje kutija za Napoleonovu ženu Žozefinu bio je odličan ulaz u svet mode. Već 1914. godine je osnovana najveća prodavnica prtljaga na svetu, upravo u vlasništvu ovog brenda.
Zanimljiva je činjenica da se svi komadi odeće brenda Louis Vuitton i dan danas ručno proizvode u Francuskoj. Iako nisu izgubili na svojoj autentičnosti, velikoj popularnosti su ipak doprinele poznate javne ličnosti i televizijske serije. Čuvena američka serija Sex and the City napravila je pravu pomamu za komadima odeće ovog proizvođača.
Uz veliku slavu nije izostalo ni bogatstvo ogromnih razmera, magazin “Forbes” je procenio da se na listi najvrednijih brendova sveta, Louis Vuitton nalazi na 14. mestu.
Chanel – nesvakidašnji nastanak najpopularnijeg modnog brenda
Nekadašnja štićenice sirotišta, Gabrielle Chanel, nije mogla ni da sluti da će njena mala radnja koju je otvorila 1909. godine, doživeti vrtoglav uspeh tokom narednih 100 i nešto više godina. Veštinu šivenja je naučila od časnih sestara, a na samom početku je proizvodila šešire, koji su bili njen prvi i osnovni proizvod.Kao što je obično slučaj sa globalno pozantim brendovima, Chanel su takođe proslavili poznati, u ovom slučaju ni manje ni više nego Žaklina Kenedi. Na čelu kompanije je do svoje smrti bila Gabrielle Chanel, a nako nje dolazi čuveni Karl Lagerfeld.
Proizvod zahvaljujući kome je između ostalog Chanel stekao svetsku slavu jeste i najprodavaniji parfem svih vremena, pod nazivom Chanel No.5. Slobodno možemo reći da je 20. vek bio u duhu borbe žena za ravnopravnost u odnosu na muškarce, a iz kompanije su kao svoj manifest borbe plasirali prva ženska odela.
Hermes – najstariji postojeći modni brend
Čak i da je postojao modni brend stariji od Hermes-a, ipak se upravo on smatra najstarijom modnom kućom koja posluje i dan danas. Osnivač Thierri Hermes, nekadašnji proizvođač sedla i konjičke opreme prebacuje posao na sina Charles-a, koji je dizajnirao prvu torbu za jahanje u njihovoj kolekciji., kao dodatak konjičkoj opremi.Zanimljivo je da je upravo Hermes među prvim modnim brendovima koji su se upustili u svet interneta pokrenuvši svoj sajt još 2001. godine. Kao i što je obično slučaj, veliki brend ambasadori su u ovom slučaju bile čuvene trendseterke i poznate dame iz 20. veka, Grace Kelly, američka glumica i pevačica Jane Birkin, po kojima su nazvane i dve najpozantije tašne ovog brenda.
Svoje najveće priznanje Hermes dobija 1994. godine za svoje čuvene narandžaste kofere od svinjske kože, usled manjka originalnih materijala. Iako je ovo priznanje u rangu Oskara u filmskoj industriji, narandžasti koferi su između ostalog doneli i pritisak od strane udruženja za zaštitu životinja, kao što je PETA.
Dior – simbol elegantnosti i ženstvenosti
Osnivač modne kuće Dior oduvek je bio zainteresovan za umetnost, a jedan od prvih koraka u njegovoj karijeri je otvaranje umetničkih galerija. Zanat je ispekao kod čuvenih dizajnera kao što su Robert Piguet i Lucien Lelong, da bi stvaranjem svog brenda imao šansu za svoju umetničku slobodu.
Čuvena kolekcija New Look je ostavila neizbrisiv trag na istoriju mode sa svojom čuvenom ženskom linijom. Utegnut struk, gola ramena i luksuzni materijali suprotstavlili su se svim dotadašnjim modnim trendovima.
Ovaj tada novi trend u svetu mode je vladao od 1947. godine do 60-ih godina 20-og veka, da bi se povratak revolucionarnog ženstvenog stila osetio od 2013. godine kao “revolucionarni pristup”. Uticaj mode na isplivavanje žena kao ravnopravnih članova društva još jednom se pokazao kao veoma efikasan pristup.
Svetski modni brendovi su se vremenom razvijali i postali ozbiljne kompanije koje diktiraju tokove u nekoliko podindustrija.
IPAK PO SVOM OBICAJU MORAM DA DODAM KOLIKO JE OVAJ SINDROM NOSENJA BRENDIRANE ODECE OPASAN DA JE VRSNJACKO NASILJE UPRAVO ZBOG TOGA STIGLO I DO VRTICA. VRC U TOM UZRASTU DECA BIRAJU DRUGARE PO ODECI. STRASNO/ DO ADOLESCENCIJE NE KRECU U FIZICKO NASILJR MADA SE NE LIBE VRTBALNIH UVREDA, DA LI JE TOLIKO BITNO NOSITI FIRMIRANU ODECU SA IMENOM I PREZIMENOM NIJE MI NIKAD BILO JASNO. MADA SE NEKADA NIJE TOLIKO GLEDALO NA TO. DANAS SE SAMO NA TO I GLEDA. TUGA!
Read more at: https://minikar.ru/bs/children/samye-modnye-i-znamenitye-brendy-odezhdy-luchshie-brendy-odezhdy/
Read more at: https://minikar.ru/bs/children/samye-modnye-i-znamenitye-brendy-odezhdy-luchshie-brend
Read more at: https://minikar.ru/bs/children/samye-modnye-i-znamenitye-brendy-odezhdy-luchshie-brendy-odezhdy/
Read more at: https://minikar.ru/bs/children/samye-modnye-i-znamenitye-brendy-odezhdy-luchshie-brendy-odezhdy/
Read more at: https://minikar.ru/bs/children/samye-modnye-i-znamenitye-brendy-odezhdy-luchshie-brendy-odezhdy/
Read more at: https://minikar.ru/bs/children/samye-modnye-i-znamenitye-brendy-odezhdy-luchshie-brendy-odezhdy/
Нема коментара :
Постави коментар