PROSTO JE NEVEROVATNO KAD SI ZALUDAN I PREGLEDAS GOMILE TEKSTOVA NA INTERNETU. A U NJIMA SVE MOGUCE I NEMOGUCE TEORIJE ZAVERE. SAD JE SAMO PITANJE KOJI MAMAC ZAGRISTI I U STA POVEROVATI.
Svaki bi čovjek želio živjeti u društvu koje joj jamči vlastitu sigurnost, dobrobit i stabilnost. Svatko bi želio osigurati sigurnu i ugodnu budućnost za sljedeće generacije. U raznim vremenima ova je potreba poticala mnoge ljude na rizike s nadom da će ostvariti njegovani san o boljem životu. Iz povijesti znamo kako su se činili brojni pokušaji da se situacija u jednoj ili drugoj regiji promijeni svrgavanjem vlasti i podizanjem revolucija, nereda i pobuna, zamjenom jedne ideologije drugom. Takvi povijesni primjeri ne samo da nisu zadovoljili očekivanja stanovništva glede promjena nabolje, već su i ostavili u sjećanju ljudi negativne posljedice sloma još jedne ideologije. Ljudske žrtve, drastično smanjenja razina životnog standarda građana, ekonomski pad, masovno osiromašenje i glad među stanovništvom, uvjeti na rubu opstanka. Iskustva iz prošlosti ostavila su svoj pečat u svijesti masa, da je navodno zapravo nerealno provoditi takve ideje o boljem životu društva, te da je svaka sljedeća izjava o mogućnosti izgradnje društva jednakosti i slobode slična opasna utopija koja opet može prouzročiti slične bolne gubitke i poteškoće.
Za većinu svjetske zajednice već je očito da smo kao civilizacija konzumerističkog formata zašli u slijepu ulicu. Događaji koji se odvijaju u posljednje vrijeme još su jedna potvrda toga. Tendencije su takve da ćemo, ako se ništa ne poduzme, prijeći u fazu nepovratnih posljedica, koje će jednom zauvijek okončati cijelu našu civilizaciju.
Ako pažljivo pogledamo naš suvremeni svijet, to je svijet ranjivosti i nedostatka zaštite za većinu većine stanovništva planeta, svijet stalnih rizika i opasnosti za ljudski život. Izuzetno akutna pitanja društva koja se tiču sigurnog postojanja svake osobe ili se ne uzimaju u obzir od specijaliziranih agencija i lokalnih vlasti, ili se o njima šuti ili se maknu iz vida. Potrebe civilnog stanovništva nisu vidljive iza političke provedbe i stalnih sukoba između političkih snaga koje igraju svoje beskrajne igre laži i prijevare. Raširena korupcija, popularizacija samobogaćenja i konzumiranja unaprijed isključuju svaku priliku za poboljšanje dobrobiti cijelog društva i svake osobe u njemu. U potrazi za onima koji su odgovorni za njihove nedaće, obični ljudi često krive one koje vide na ekranu i kojima su prenijeli vlast nad samima sobom.Vlast u potrošačkom društvu znači nejedinstvo među ljudima i kontrolu nad masama od strane nekolicine pojedinaca, stoga je većina stanovništva lišena mogućnosti upravljanja društvom. Potrošački format odnosa u društvu uvijek je politički (robovlasnički) poredak koji samo pročišćava metode kontrole masa. To je format u kojem postoje vlasnik i njegovi robovi, gdje manjina diktira čitavom društvu i gdje većina stanovništva radi na uzdržavanju nekolicine “odabranih”. Kao rezultat, zanemarivanje ljudskih života u potrošačkom društvu prirodno je stanje stvari i može se pratiti u svim sferama takva društva. Uz to, takvi uvjeti favoriziraju ideološku i ekonomsku fragmentaciju društva, što u konačnici uzrokuje nazadovanje.
Već sada ogroman broj ljudi na svijetu svjestan je velike važnosti izgradnje Kreativnog društva i, s iskrenim altruističkim namjerama, maksimalno provodi ovu ideju. Ipak, to je zasigurno nedovoljno za globalnu provedbu. Da bi se osigurale promjene u cijelom društvu i provela ideja Kreativnog društva na svjetskoj razini, neophodni su svačiji izbor i pristanak pretežne većine stanovništva planeta. Aktivno informiranje što većeg broja ljudi zapravo doprinosi ubrzanju ovog procesa
.KREATIVNO DRUŠTVO je međunarodni projekat koji okuplja ljude iz više od 180 zemalja na volonterskoj osnovi. Cilj projekta je da se u najkraćem mogućem roku legalno i mirno pređe u novi kreativni format društva širom svijeta, u kojem će život čovjeka biti najveća vrijednost.
Zahtjev za novim formatom društva, gdje je glavni prioritet život čovjeka, dolazi od miliona ljudi iz cijelog svijeta. To je pokazalo najveće društveno istraživanje u istoriji, koje su volonteri sprovodili više od 10 godina u 180 zemalja.
Svakom učesniku u anketi postavljeno je isto pitanje: „U kakvom svijetu biste voljeli živjeti?“ Na osnovu odgovora ljudi formirano je 8 temelja koji su postali temelj za izgradnju društva novog formata pod nazivom „Kreativno društvo“. Da bi ga realizovali, ljudi iz cijelog svijeta danas se udružuju i djeluju u istoimenom projektu „Kreativno društvo“.
Milioni ljudi različitih kultura, nacionalnosti, vjera i uvjerenja koji žele promijeniti naš svijet na bolje i znaju kako to učiniti na legalan i miran način. Svakim danom broj takvih ljudi raste.
Ljudi iz cijelog svijeta, koji se organizuju i djeluju strogo unutar zakonodavnog okvira, ujedinjeni zajedničkim ciljem: da stvore pristojne uslove za miran i prosperitetan život cijelog čovječanstva i budućih generacija.Kreativno društvo je potpuno volonterski projekat koji djeluje u okviru zakona, koji zastupa isključivo interese samih ljudi, a ne pojedinačnih država, stranaka ili organizacija.
Aktivnosti na izgradnji Kreativnog društva sprovode se u strogom skladu sa važećim zakonodavstvom, u skladu sa normama međunarodnog prava, uključujući Univerzalnu deklaraciju o ljudskim pravima i Međunarodni pakt o građanskim i političkim pravima koji je usvojila Generalna skupština UN.
Važno je napomenuti da projekat Kreativno društvo ni na koji način nije usmjeren na rušenje, suprotstavljanje ili miješanje u aktivnosti postojeće vlasti, ne narušava suverenitet, teritorijalni integritet i ustavni poredak država, te ne predviđa izvršenje drugih nezakonitih radnji.
Aktivnosti u okviru projekta Kreativno društvo usmjerene su na promjenu formata odnosa među svim ljudima, nisu vezane za određenu državu ili države, međunarodne su i sprovode se s ciljem potpunog ostvarivanja prava i sloboda svakog čovjeka širom svijeta.
Format Kreativnog društva je potreban u cijelom svijetu, jer je to jedini model koji:
Danas su zemlje svijeta usko povezane i zavisne jedna od druge, tako da kreativni format društva u jednoj zemlji ili čak savezu više zemalja nije održiv.
Kreativno društvo je moguće izgraditi samo od strane čitavog čovječanstva na cijelom svijetu u isto vrijeme. Dok se ne donese pozitivna odluka na globalnom referendumu, pojedine države mogu samo da se izjasne o svojim namjerama da pređu u Kreativno društvo. U suprotnom može biti ugrožena sigurnost zemalja koje će, pojedinačno ili grupno, pokušati da pređu u Kreativno društvo, kao i sigurnost njihovog stanovništva. Oni će postati ranjivi i nezaštićeni od onih zemalja koje još ne podržavaju Kreativno društvo.
Život Čovjeka je najviša vrijednost. Život svakog Čovjeka mora se štititi kao vlastiti. Cilj društva je osigurati i zajamčiti vrijednost života svakog Čovjeka. Ne postoji i nikad ne može biti ičega vrijednijeg od života Čovjeka. Ako je jedan Čovjek vrijedan, onda su vrijedni svi Ljudi!
Svaki je Čovjek rođen s pravom da bude Čovjek. Svi su Ljudi rođeni slobodni i jednaki. Svako ima pravo izbora. Na Zemlji ne može biti niko i ništa iznad Čovjeka, njegove slobode i prava. Sprovođenje ljudskih prava i sloboda ne smije kršiti prava i slobode drugih Ljudi.
Niko i ništa u društvu nema pravo stvarati prijetnje životu i slobodi Čovjeka!
Svakom Čovjeku je zajamčena besplatno obezbjeđivanje osnovnim životnim potrebama, uključujući hranu, smještaj, medincinsku njegu, obrazovanje i potpuno socijalno osiguranje.
Naučne, industrijske i tehnološke aktivnosti društva bi trebale biti usmjerene samo na poboljšanje kvaliteta života Čovjeka.
Zajamčena ekonomska stabilnost: bez inflacije i kriza, iste stabilne i jednake cijene širom svijeta, jedinstvena novčana jedinica i fiksno minimalno oporezivanje ili bez oporezivanja.
Sigurnost Čovjeka i društva od bilo koje vrste prijetnje, osigurava jedinstvena globalna služba koja se bavi hitnim situacijama.
Svaki Čovjek ima pravo dobiti pouzdane informacije o kretanju i raspodjeli javnih sredstava. Svaki Čovjek ima pristup informacijama o statusu implementacje odluka društva.
Masovni mediji pripadaju isključivo društvu i odražavaju infromacije istinito, otvoreno i iskreno.
Ideologija bi trebala biti usmjerena na popularizaciju najboljih ljudskih osobina i na izumiranje svega što je usmjereno protiv Čovjeka. Glavni prioritet je prioritet humanosti, visokih duhovnih i moralnih težnji Čovjeka, ljudskosti, vrlina, uzajamnog poštovanja i jačanje prijateljstva.
Stvaranje uslova za razvoj i obrazovanje Čovjeka s velikom slovom „Č“, njegovanje moralnih vrijednosti u svakom čovjeku i društvu.
Zabrana propagiranja nasilja, osuda i prokazivanje bilo kojeg oblika podjele, agresije i antihumanih manifestacija.
Svaki Čovjek u Kreativnom društvu ima prava na sveobuhvatan razvoj i lično ispunjenje.
Obrazovanje treba biti besplatno i jednako dostupno svima. Stvaranje uslova i širenje mogućnosti da Čovjek primijeni svoje kreativne sposobnosti i talente.
Svi prirodni resursi pripadaju Čovjeku i pošteno su raspoređeni među svim Ljudima. Monopolizacija resursa i njihova neracionalna uporaba su zabranjene. Ti su resursi pošteno raspoređeni među stanovnicima cijele Zemlje.
Čovjeku je zajamčeno zaposlenje ako on ili ona to želi. Plata za identičan položaj, specijalizaciju ili zanimanje treba biti jednaka u cijelom svijetu.
Svatko ima pravo na privatno vlasništvo i dohotke, međutim, u granicama iznosa kapitalizacije kojeg društvo određuje za pojedinca.
Koncept „vlasti“ u Kreativnom društvu odsutan je jer odgovornost za društvo u cjelini, njegov razvoj, uslove života i skladan format leži na svakom Čovjeku.
Svaki Čovjek ima pravo sudjelovati u upravljanju poslovima Kreativnog društva i usvajanju zakona koji su namjenjeni poboljšanju života Čovjeka.
Rješavanje društveno važnih, društveno značajnih i ekonomskih pitanja koja utiču na kvalitetu života Čovjeka stavlja se na javnu raspravu i glasanje (referendum).
U Kreativnom društvu, zahvaljujući uvođenju novog ekonomskog modela i novih tehnologija, neće biti potrebe za korištenjem novca. Stoga će neke odredbe 8 temelja Kreativnog društva, koje proističu iz postojanja monetarnih odnosa, biti relevantne samo u periodu tranzicije ka Kreativnom društvu.
Нема коментара :
Постави коментар