понедељак, 9. јануар 2017.

NESTACE MOBILNI?

STA? NESTACE MOBILNI TELEFONI ,A JA TEK SKAPIRALA DA NE MOGU DA ZIVIM BEZ NJIH I NE ZNAM KAKO SAM MOGLA DO SAD?! ERIKSON JE VRSIO ISTRAZIVANJA I ZAKLJUCIO DA CE PAMETNE TELEFONE ZAMENITI VESTACKA INTELIGENCIJA?!
Nikad necete pogoditi  primarni razlog zasto bi za par godina pametne telefone zamenio neki uredjaj sa vestackom inteligencijom. Pa, da bi se oslobodile ruke! A tu je i siri spektar "pomoci" sem komunikacije i pretrage po interntu. Novi uredjaj bi mogao da zameni i nastavnike, lekare, bankare... I tako u preduzecima i fabrikama roboti, u skolama ,bolnicama i bankama dezurno osoblje koje upravlja kompjuterima ,a mi opremljeni "cudom" tehnologije osecamo svu moc vestacke inteligencije! Sve dokle nasu inteligenciju ne svedemo na minimum ili dok potpuno ne zakrzlja.
Dakle, ustanemo ujutru, ukljucimo uredjaj koji nas je regularno probudio, pogledamo sta treba da radimo : otici  u WC, umiti se oprati zube, ocesljati se, zatim obuci se i uzeti obrok iz frizidera ili zamrzivaca koji smo sinoc spremili po podsetniku za obaveze.
Zatim, odlazak na posao ako ste u sacici ljudi koja jos mora na posao, ako ne, onda se smestite za kompjuter iodatle obavljajte neki posao za koji dobijate platu. Povremeno pogledajte u podsetnik na cudesnom uredjaju  koji ce vas podsecati da odete u WC, ili pijete vodu ili kafu ili pojedete nesto.
Sto se tice komunikacije, uredjaj ce vas sam obavestavti koga treba da zovete , i naravno obrnuto, svi koje njihov uredjaj podseti zvace vas. Nemojte ni u kom slucaju zvati osobe koje nisu na rasporedu tog dana, pobrkacete nesto u memoriji vaseg uredjaja, a sta cete onda bez njega.
Zaboravite na odlazak u prodavnice, hrana ce vam stizati na kucnu adresu (vas uredjaj je dobar domacin). Ako hocete da kupite cipele nema potrebe da prodjete ceo "Bulevar" ili celog "Kneza" - Erikson nudi virtualno probanje cipela koje vam se svidjaju, vi uplatite preko kompjutera naravno i one stizu ,takodje, na kucnu adresu.
Zvuci vrlo zanimljivo sto jeste, jeste. Ali, meni se to probanje cipela u sto radnji svidja! Narocito sto mi je to i sansa da se ispricam sa prijateljicama ili cerkama. Jer, dok trazimo obavezno obidjemo i dva tri kafica.
Dok ne pregledam svu ponudu u "Tempu" ne mogu da se odlucim koje vrstu krastavcica da kupim! Ili jaja, hleba, euro krema, ma svega. Verujem da ni kupovina na koju sam se isto jedva navikla po ovim marketima nije ni slucajno kao ona kad sam na cosku svoje ulice isla u prodavnicu u kojoj se prodavalo sve, a prodavac nam nije samo prodavao robu, nego bi i pricao sa nama i ostavljao nam bas ono sto zelimo da kupimo.
KORAK PO KORAK VESTACKA INTELIGENCIJA UDRUZENA SA OSTALOM TEHNOLOGIJOM PRETI DA UPRAVLJA NASIM ZIVOTOM. I MI JOJ TO DOPUSTAMO! STO DA MISLIMO KAD UREDJAJI MISLE ZA NAS! JA SAM RECIMO NEKAD ZNALE SVE TELEFONE SVOJIH RODJAKA I PRIJATELJA I VAZNIJIH USTANOVA. SADA KAD MI SE ISTROSI BATERIJA NA MOBILNOM NADJEM SE U HAOSU KAKO DA POZOVEM NEKOG. DODUSE JA SAM SACUVALA JOS STARINSKI " TEFTER", ALI MOJA DECA KOJA IMAJU MNOGO VISE PRIJATELJA I POZNANIKA NE VERUJU U MOJE ZAPISIVANJE, A LUDE KAD IM SE TELEFON POKVARI.
TAKO. JA I DALJE VERUJEM SAMO PAPIRU ,OLOVCI, SVOJOJ INTELIGENCIJI I SVOJIM OCIMA, NOGAMA I RUKAMA! A VI KAKO HOCETE!

Нема коментара :

Постави коментар