среда, 22. фебруар 2017.

NEKE MAZIMO A NEKE JEDEMO

DA LI STE NEKADA MUCILI NEKU ZIVOTINJU? NARAVNO SVI CETE RECI- TAMAN POSLA! SVAKODNEVNO SE SAZALIMO NA NEKOG PSA ILI MACKU! A ONDA ODEMO KUCI I JEDEMO SNICLE! ETO I ZIVOTINJE NISU ISTE. NEKE NAM SLUZE KAO HRANA, A NEKE KAO LJUBIMCI! KOJI SMO MI LICEMERI!
Delimo ljude na lovinu i lovce, delimo zivotinje na hranu i ljubimce.Cinjenica je da svet funkcionise tako. Cujemo bar jednom dnevno savet da ne treba da budemo zrtva (lovina). Medjutim, nije svim ljudima u DNK upisano da budu predatori( lovci). U redu je juriti uspesnu karijeru i status u drustvu ali ne preko leseva. Meni je besmislna ona CILJ OPRAVDAVA SREDSTVO. Tako da neki ljudi ne bas bukvalno gaze preko leseva da bi postigli zadovoljenje svojih potreba. Oni koji su pregazeni nisu to zato sto to zele, nego jednostavno ne mogu drugacije da idu kroz zivot. Slede neka pravila,vrednosti, moral i pre ce povrediti sebe nego druge.  Koliko sam samo motivacionih tekstova procitala cak sam uhvatila sebe da sam i ja napisala neke. Ma, to su u sustini gluposti. Ambicija , karakter i novcana sredstva su put do uspeha, a ne motivacioni govori. Oni koji nisu ambiciozni, koji nisu uspeli da postave ciljeve i prioritete, i nemaju novcanih sredstava , ali su zato visoko moralni postaju lak plen. Tako je ova civilizacija postavivsi neka uzasna pravila igre uvukla ljude u istrebljenje i to bez stvarnih ratova u kojima se gine za ciljeve mocnika. danas ljudi umiru od gladi u potrosackom drustvu, od bolesti koje izaziva previse brz tehnoloski napredak, od informacija koje su najmocnije oruzje za unistenje svakog coveka jer ubijaju ljudskost.
Sad smo dosli do price o zivotinjama.Da bi opstao covek je odlucio da se hrani zivotinjama. Onda je odlucio kojim ce se zivotinjama hraniti, koje ce mu sluziti ( slonovi, konji, magarci...) i one kojima ce se igrati ( psi, macke).Znaci ako danas jedemo prasetinu ili govedje snicle  ili pileci batak ,mi licno nismo mucili te zivotinje od kojih meso potice. Postoje ljudi koji su to ucinili za nas. Ako teramo konje i magarce i slonove da nose ogroman teret usprkos svoj tehnologiji to je zato sto po nasoj logici zivotinje isto moraju da rade da bi dobile da jedu. A onda i oni kojima je posao da gaje i ubijaju zivotinje za ishranu ljudi, i oni sto prenose ogroman teret pomocu zivotinja i oni sto obavljaju neke druge poslove i oni koji bas nista ne rade ( a jedu) kod kuce imaju nekog kucnog ljubimca. Da, i njemu daju da jede, omogocavaju mu sav luksuz koji nemaju ni mnogi ljudi. Posebna soba, krevet, igracke, brendirana odeca, cipelice, nakit, slatkisi inajkvalitetnija hrana. Probala sam Wiskes ( hranu za kuce i mace) fenomenalna je. Bolja izdravija nego za ljude. I to sve samo zato da bi ih pomazili, da bi imali neko zivo stvorenje pored nas da volimo ,a mozda da i ono voli nas. Ne znam koliko zivotinje vole odecu icipele, nakit i naocare i kackete??? Opet bi sad moglo da se kaze CILJ OPRAVDAVA SREDSTVO. Covek jede meso jer je to zdravo i dobro za njega. Sebicno. Jos od kad sam shvatila da smo mi zbog takve ishrane zapravo mutanti jer se zivotinjske celije sjedinjuju sa nasima potpuno sam u panici. Ja koja dok nisam pocela da citam toliko stvari na internetu jela sam meso i volela ga bas, sada jedem iskljucivo ribu ( i ona je valjda zivotinja) i retko piletinu sto je isto zivotinja. Ne osecam se fizicki ni zdravije, a ni bolesnije. Medjutim, psihicki sam malo bolje, mada godine jedenja mesa ne mogu da izbrisem. I da, imam zbog dece i kucu i macu i male macice, a  imala sam prethodnih godina  i zeku i hrcka i papagaja i kornjace i ribice. Dakle i ja sam licemer kao i svi ostali. Sta da radim? Ipak, napisala sam ovaj tekst da malo svi razmislimo o svim podelima i medju ljudima i medju zivotinjama.
LICEMERJE JE POSTALO GLAVNO OBELEZJE NASE CIVILIZACIJE. LICEMERNI SMO U VEZI SVEGA. I NEMA DOVOLJNO PAPIRA I MEMORIJA KOLIKO JE POTREBNO DA SE ZABELEZE SVA NASA LICEMERJA. 

Нема коментара :

Постави коментар