четвртак, 12. април 2018.

STA JE NAJGORE STO MOZE DA SE DESI

STA JE NAJGORE STO MOZE DA SE DESI? KOLIKO PUTA TO PONOVIMO U ZIVOTU?  I DA LI ZAISTA MOZEMO DA PREDVIDIMO TO NAJGORE? I DA. IMA ONA - I POSLE GOREG IMA GORE...PA MALO SAM POKUSALA DA OVU TEMU NAPRAVIM ZANIMLJIVIJOM.
Da pocnemo od autobusa?Pre nekoliko dana, unutar beogradskih autobusa osvanule su nalepnice sa natpisima "Dalje od mog tela"! Prema istraživanju o seksualnom uznemiravanju u javnom prevozu koje je sprovedeno 2007. godine, uznemiravatelji se najčešće trljaju o žrtvu, jer je taj oblik maltretiranja u uglavnom prepunim vozilima javnog prevoza najneupadljiviji.
Egzibicionista izvadio pišu, lud čovek jbg .Matorac me je uhvatio za zadnjicu .Pijana budala se drala zbog mesta .Trlja se o mene, diše uz vrat .Smrdljiva drtina, prilepljena, znojava me vata.Čovek iza mene, sprema šlajmaru.Manijak šapuće da imam dobre sise .Lik drka, balavi i gleda u mene .Ne da mi da izadjem, mumla .Penis u kičmu, muka mi je .Grupa muškaraca vata u isto vreme.Opljačkana, izvatana, plačem na ulici .Uzdiše mi na uvo, smrdi mu iz usta .Slika me gde god da se pomerim.
"Slučajno" pao na mene i izbalavio .Sama sa ludakom na okretnici u Borci. Čovek drka, niko ne reaguje .Noćni prevoz, u praznom busu sedi do mene. Ovo su samo neka iskustva. Sta ima gore?. Pljacka, seksualno uzemiravanje, uzasan smrad,prepuni autobusi,slusanje tudjih razgovora preko mobilnog... Mozda je gore sto nemas pare za taksi ,a ne mozes ni pesice jer je  mnogo daleko. Danas je medjunarodni dan brace  i sestara. Pa evo nekoliko izjava sta ste najgore uradili bratu ili sestri. Setite se i svojih " nedela".Odrukao ga kod keve da puši.Isekao joj kosu dok je spavala.Ispustila sam trogodišnju sestru u kreč.Naberi mami cveća – pokazala joj koprivu.Gurnula je sa biciklom u Adu.Naterala sam brata da jede blato.Povredila sam sestri nos ljuljaškom.Izbegavanje najmlađe sestre zbog društva.Plaši se buba, probudili je bogomoljkom.Rekla roditeljima da beži iz škole.Čitao sam njen dnevnik pred svima.Stavila sam mu špendalu u papuču.Zezala je zato što ima žuticu.Probušila sam bratu kondome iz osvete.Iskasapila i obesila njenu omiljenu igračku.Objavio njegove ružne slike na Fejsu.Dala sam mu baš pokvarenu musaku.Razbila sam joj telefon o zid.Terala sam ga da pije rakiju.Rekao svima da je jeo sline.Slomio ruku, šutnuo ga pancericom u oko.Namerno sam ga bacio sa stepenica.Pretvarala se da imam drugi identitet. Dala joj pogrešne odgovore iz matematike.
Sta je nagore sto moze da se desi? Vrlo relativno. Svakome je "najgore " nesto drugo. Meni je recimo najgore da su mi deca bolesna i da nisu srecna. Sada. Nekada mi je bilo najgore sto sam mislila da necu da se udam i da imam decu. Pre toga mi je bilo najgore sto sam imala keca iz matematike. Tako da dolazimo do izvesnih zakljucaka. Najgore ima svoje vreme. U razlicitim godinama imas razlicito vidjenje stvari. Pa ipak mozda bi moglo da se generalizuje sta je najgore sto moze da se desi. Bolest, gubitak voljene osobe, finasijski problemi, gubitak posla, stana...
I kad se to nesto najgore desi kazu ti - ma hajde moglo je da bude i gore. I verovatno jeste tako iako nas to u tom trenutku ne moze nikako da utesi.
DAKLE, NE MOZETE IZBEGAVATI GRADSKI PREVOZ I JOS MNOGO TOGA I ZAISTA MORATE DA PROLAZITE 'KROZ PRAVI PAKAO' SVAKOGA DANA. NAUCITE DA PRIHVATATE - DRUGE NEMA I DA MISLITE POZITIVNO. PA UVEK IMA I NESTO GORE.
STO SE TICE BRATSKO SESTRINSKIH ODNOSA, LJUBAVNIH VEZA, PRIJATELJSTAVA - MA ZNATE  I SAMI DA JE U OSNOVI SVIH VEZA I ODNOSA RIVALSTVO. IPAK IMAJTE MERU I GRANICE!!! TU MOZE DOCI DO POGORSANJA ODNOSA ZNACAJNO AKO SE VODITE ONIM OD GOREG IMA GORE JER VAM MOZDA NECE BITI OPROSTENO TO STO RADITE! ZATO OPREZ!
NA GLOBALNOM NIVOU AMERIKA SE SPREMA DA ZA MANJE OD 72 SATA NAPADNE SIRIJU - DA LI JE TO POCETAK TRECEG SVETSKOG RATA - A STA ONDA IMA GORE OD TOGA?

Нема коментара :

Постави коментар