понедељак, 2. април 2018.

PLASTICNE OPERACIJE

ZASTO LJUDI IDU NA PLASTICNE OPERACIJE? DA LI DA POBOLJSAJU IZGLED JER DANAS JE NAJVAZNIJE LEPO IZGLEDATI ILI IPAK IMA POTREBE IZ ZDRAVSTVENIH RAZLOGA? KAKO GOD? 'ULEPSAVATI SE' ,'PRKOSITI GODINAMA' 'ICI POD NOZ' - ZA MENE JE VRLO VELIKI KORAK!
Svakako ako se plasticna operacija radi zbog zdravstvenih problema kometara ne sme da bude. Ali ako su upitanju povecanje grudi, zatezanje guze,smanjivanje struka,ugradnja novog himena....Onda se pitamo da li je to uopste potrebno. Narocito ako se daje mnogo novca da bi se izgledalo kao neko ili preterivanja tipa Barbika i Ken? Ne znate za njih? Rodrigo Alves - zivi Ken i Tatjana Touzova -ziva Barbika su svoje telo pretvorili u zive lutke. Tatjana je cak izvadila dva rebra da bi imala tanji struk. Ken sada zeli bebu koju pomenuta Barbika treba da rodi. Kako bi to bilo moguce ne znam, ali sam sigurna da dete nece liciti na njih cak i ako bi naucna fantastika omogucila da se dete ipak rodi!!!! Evo nekoliko iskustava ljudi koji su radili plasticnu operaciju ne drasticnu kao malopre pomenuti ali ipak kozmeticku hirurgiju. I da napomenem da mnoge estetske operacije ipak zavrse vrlo, vrlo neuspesno.
Već posle prve konsultacije, odbacila sam sve negativne misli po pitanju kozmetičke hirurgije.
Posle sam bila u blagom šoku – oduvek sam imala negativan stav o plastičnoj hirurgiji i ljudima koji se na to odlučuju, ali onda sam se i sama našla u krevetu uvijena u zavoje. Apsolutan šok. Jedva sam pomerala ruke dok su mi se mišići oporavljali, bilo mi je neudobno, pitala sam se šta mi je to sve trebalo. Ipak, jedva sam čekala da vidim kako je sve prošlo. Još sam uzbuđena, najteži korak sam prebrodila a kažu mi da se rezultati vide negde između šestog i dvanaestog meseca posle zahvata. Ja sam danas na petom.Neverovatno sam samouverena.Najzad mogu da se oblačim i izgledam onako kako želim, kao prava žena.
Presađivanje kose, odnosno FUE transplantacija. Dva dana se ostaje na klinici. Ljudima je kosa obično gušća pozadi nego napred, pa se onda vlasi presade sa tog dela na ovaj gde su proređene. Praktično su mi preselili 2,000 individualnih vlasi kose. Četiri sata traje ekstrakcija, onda ide kraća pauza, a onda još četiri sata implantacije. Neverovatno je šta sve danas može da se izvede.
U detinjstvu su mi uradili korekciju ušiju – otoplastiju odnosno pinaplastiju. To me danas inspiriše da stvaram, a ljudi me nekad pitaju da li sam operisala uši kako bi mi izgledale ovako šiljato, posebno ovo jedno.Dok sam odrastala, stidela sam se svojih asimetričnih ušiju – otac je u šali tvrdio da su im braću i mene donele vile. Nerviralo me je to moje šiljato vilin-uvo sve više i više. Imala sam razne mentalne probleme u vezi sa tim, a danas prihvatam da je lepo takvo kakvo je.
Ipak, te korekcije ne bi trebalo nametati deci – simptom su seksističkog perfekcionizma društva u kom živimo. Ne radite to deci, možete im naškoditi, možete im nametnuti izbor pola – meni je uvo uvek delovalo kao strano telo, tako nezavršeno. Mislila sam da ga sada možda doradim za neki film ili katarzični performans.
To su poboljsanja u vezi boljeg izgleda. Ne znam da li je zaista opravdano ici "pod noz" samo da bi se izgledalo bolje. Ovo ljudi su zadovoljni - kupili su sebi samopouzdanje sto nikako nije mala stvar. Ipak... Moglo je nesto poci i po zlu. I ja opet iznova okrivljujem drustvo sto je toliko zahtevno po pitanju izgleda. Vise ni u jednom segmentu zivota ne mozete izgledati onako kako vas je majka rodila.Ako je u pitanju intimna veza gleda se izgled - vise nego ikad. Ako je u pitanju posao opet je izgled presudan i nije vazno koji posao je u pitanju. Ako treba uci u plitiku, biti javna licnost po bilo kom osnovu - izgled je ono sto je najbitnije. Samo se izgled vrednuje. Ostale "sitnice" kao pamet, inteligencija, sposobnost, marljivost... Ma hajde ....
NE ZNAM DA LI TREBA ICI PROTIV MAJKE PRIRODE? NIKO NIJE BEZ RAZLOGA RODJEN TAKAV KAKV JESTE! I NE TREBA SE NIKADA STIDETI SVOG IZGLEDA! JER KVALITET COVEKA NE LEZI U IZLOGU ( TELU) NEGO U RADNJI ( DUSI I SPOSOBNOSTIMA). STETA STO JE TAKVO MISLJENJE ODAVNO PRESTALO DA VAZI. SADA SE JOS UVEK KNJIGA  'SUDI' PREMA  KORICAMA!!!!

Нема коментара :

Постави коментар