петак, 14. децембар 2018.

SVI MOJI MUSKARCI

SVI MOJI MUSKARCI! I NIJE TO ONO STO MISLITE! OVO JE PRICA O MUSKARCIMA SA KOJIMA STE SVAKI DAN - VASI NAJDRAZI MUSKARCI - OTAC, PARTNER I SIN (SINOVI). TU SU I DRUGI MUSKARCI U VASOJ PORODICI KOJE TAKODJE OBOZAVATE - DEDE,  UJACI, STRICEVI....KAKO NAPRAVITI BALANS MEDJU NJIMA ,A DA SE NIKO NE OSECA ZAPOSTAVLJENIM. VEOMA TESKO, ALI NE  INEMOGUCE! PROCITAJTE OVAJ TEKST  OBAVEZNO, MOZDA VAM POMOGNE!
Prvo da iskljucimo nekoliko tipova muskaraca koji su mozda vasi partneri i sa kojima nikada, ali nikada necete  ostvariti harmoncne porodicne odnose."Mamini sinovi" ( svi znamo  o cemu ovde pricamo- jedino mama sve zna i  sve radi najbolje), zenomrsci ( ono što je svojstveno tipičnom ženomrscu jeste to što je on sposoban za dugotrajnu vezu sa jednom ženom, njegova ljubav deluje kao žarka i žestoka, a tragično je na koje sve načine uništava ženu za koju tvrdi da je duboko voli. Ono što je njemu najvažnije u partnerskom odnosu jeste da ima kontrolu nad svim aspektima partnerskog odnosa), pritajeni homoseksualci (nisu spremni za javno deklarisanje, ali ne mogu da izdrze bracnu obavezu sa zenom iako je na neki nacin vole jer  se inace ne bi  ni ozenili sa njom ).
Drugo, ovo je moje licno vidjenje, upotpunjeno sa iskustvom meni bliskih ljudi.
Svaki muškarac može da bude otac, ali baš svaki. Čak i detetu koje nije njegovo. Otac je pravna kategorija, on je ono „ime oca“ iz dokumenata.Nisam imala oca - mislim imala sam ga u dokumentima, ali nikad nije ziveo sa mnom (kasno i sam  isaznala za njega tek oko 18-te godine, a onda je umro) tako da o ovom svom muskarcu mogu samo da kazem da sam ljubomorna na sve cerke koje odrastaju uz oceve koji mozda nisu najbolji, ali su tu za svoju "princezu" uvek. Odnos otac-cerka svakako je neprocenjiv i ne moze se uporediti ni sa jednim  drugim ( dobro to se moze reci i za ostale odnose) s tim sto zaista takva specificna ljubav ne sme nikome da bude uskracena. Zato dobro razmislite pre razvoda braka ( mada bi bilo bolje da ste razmislili pre deteta) i ne ostavljajte svoje dete ni zensko ni musko bez TATE! Tate su već druga priča. Nije svaki otac tata, kao što ne mora svaki tata da bude otac,  jer tatom te proglašava dete. Tata je titula koju moraš da zaslužiš. Koliko god je lako definisati oca, toliko je teško odrediti kada se otac pretvara u tatu.
Zato svaki otac svakoga dana treba da se preispituje da li je tata ili je otac.
Tata može da bude strog, može da podvikne. Tata može da se naljuti, sve može kao i otac. Jedino što tata ne bije, batine su za očeve. Ali tati  je dete uvek na prvom mestu, pre svakog posla, hobija i svake zabave sa društvom. Očevi su više za red. Tate se ponekad prave da zavode red, ali svi znaju da tata samo traži način da dostojanstveno popusti.
Očevi mogu biti nezadovoljni, tate tuguju. Otac je ponosan, tata je srećan. Otac se penje na kamen koji je tati pao sa srca. Otac tvrdi da moraš bolje. Tata ti kaže da možeš bolje. Sledeći put. Otac veruje u tvoje sposobnosti, tata veruje u tebe. Čak i kada ne možeš da dobaciš do koša ili da rešiš zadatak iz matematike.
Otac misli da je njegovo dete bolje od druge dece, tata se ne bavi drugom decom nego svojim detetom, kakvo god da je. Tata se ne takmiči. Otac očekuje rezultate, tata osmehe. I kad taj tata bude deda vasem sinu on ce biti najbolji deda na svetu u svakom smislu. A vama ce i dalje biti najbolji tata. Pa sta vise da pozelis?
AKO SMO OVO POJASNILI DA IDEMO DALJE.
Partner je drugo ljudsko bice koje volite najvise na svetu. Naravno drugacijom ljubavlju. Suprug ili muž je naziv za muškog bračnog druga, odnosno člana bračne zajednice.Muškarac koji voli svoju ženu pokušaće da kreira zajednički život pun ljubavi, tako da se njegova voljena žena oseća što udobnije. Naravno, muškarci to ne rade uvek, pogotovo kada ljubav izbledi. Mušarac ne zna da pročita vaše misli, ali muškarac koji voli pokušaće da vas učini srećnom ženom i neće raditi stvari zbog kojih ćete se osećati neprijatno. Muškarac treba da pruži ženi negu, zaštitu i novac.Muškarci su tako „konstruisani“ da moraju da brinu o nekome ko je slabiji, a to je žena. Nekada su muškarci vodili bitke sa neprijateljem zarad prelepe dame, a danas je potrebno da učine svakodnevni život lakšim svojoj ženi. Narocito danas kada su zene opterecenije nego ikad. Udala sam se iz ljubavi i to one bukvalno "za ceo zivot"  jer u ovim godinama ono sa vencanja "dok nas smrt ne rastavi" pocinje da deluje vrlo realisticno. Moj muskarac (muz, suprug, partner) je otac sve moje dece ( ukupno cetvoro- dva sina i dve cerke) i ne mogu da ne primetim da je bio uobicajen kao i svaki drugi ,sa usponima i padovima koje smo zajedno prolazili. Dobro je naci osobu s kojom mozes da savladjujes sve prepreku u zivotu pa iako nije idealna ( a ko jeste) u starosti je mnogo vazno da se sacuva secanje na to zasto ste bas tu osobu izabrali za bracnog partnera!!!!
MOJI SINOVI MOJ PONOS, MOJA LJUBAV I MOJ BOL
Jos jedna vrsta ljubavi koja je najveca od svih ali i najkompleksnija. Biti svom detetu uzor je vrlo tesko, pogotovu u ovom vremenu. Voleti ih beskrajno i bezuslovno je u redu  i treba tako, medjutim  treba ih osposobiti za dobre muzeve i tate.Mame, budite sigurne da niste loše za dečake.
Da li i vaš dečak živi u svom ljutitom svetu tišine, besa, grickalica i igrica? Kriminal, alkohol, droge - šta raditi kada se dobri dečaci pokvare? Kako da budete kul mama? Zašto dečake fascinira sve što može da ih zapali, oslepi ili obogalji? Kako sinovima pomoći da izgrade muško samopouzdanje?Šta kada su očevi odsutni i nedostaju muški uzori?Dečaci i emocije – kako im pomoći da ih ispolje na pravi način?Kako uticati da sin poštuje majku i druge žene?Koje su tri faze u odrastanju malog muškarca?Šta kada dođe Ona? Kako dečaci razgovaraju...ne razumete ih?Ovo sam napisala cisto da se suocite kako je tesko vaspitavati sinove. Ali, ne postoje reci kojima bih objasnila kako je divno imati sinove! Znam da cete naci odgovore na sva malopredjasnja pitanja ,ali moram ovo da istaknem. MAZITE SVOJE SINOVE, POKAZUJTE IM LJUBAV  I TRAZITE OD NJIH DA POKAZUJU EMOCIJE. NE BRINITE SE. ZBOG TOGA NECE POSTATI MAMINE MAZE I HOMOSEKSUALCI. NAPROTIV, KADA NAUCE DA POKAZUJU OSECANJA POSTACE PRAVI MUSKARCI, ONAKVI KAKVI TREBA DA BUDU (VIDI PRETHODNI DEO OVOG TEKSTA).
Kada se vratim kuci i vidim sve svoje muskarce obuzme me neizreciva radost. Nijedna patnja i bol koju sam prosla zbog njih nije mi promenila misljenje da zivot bez njih ne bi ni bio zivot.Uz ove moje muskarce sa kojima zivim (jos?) moji omiljeni muskarci su i moji ujaci. Svi koji su ujaci  i stricevi znace o cemu pricam. Ne smem da izostavim ni dede.
RAZMISLITE AKO MORATE DA ZIVITE SA SVIM SVOJIM MUSKARCIMA KOJIMA STE CERKA, ZENA, MAJKA, BAKA  KOLIKO BOGATSTVO POSEDUJETE! A SVAKODNEVNE CARKE I PROBLEMI MOGU DA SE RESE. NEMOJTE DA VAM TO ZAMAGLI POGLED NA VASE MUSKARCE. VOLITE IH NAJVISE STO MOZETE A ONI CE VAM VEC TO SIGURNO VRATITI I VISE!

Нема коментара :

Постави коментар