четвртак, 5. новембар 2020.

POVEZANI II

 DOBRO JE STO SAM POVEZANA SA DEVOJKOM IZ MALOG SELA U AUSTRALIJI, ALI SA PORODICOM SAM RAZDVOJENA I TO NE SAMO FIZICKI NEGO NISMO  NI U KAKVOM KONTAKTU! MOJE VODOLIJE VISE NEMA,A JA TEK SAD SAZNAJEM TRI GODINE ( ILI VISE) KASNIJE! LJUDSKI EGOIZAM JE DOSAO PO SVOJE! NIKAD NEMOJTE TO DA DOZVOLITE JER BOLI, MNOGO BOLI!

Bio mi je kao otac, kao prijatelj, kao ujak, kao sve... Tolike godine najvazniji u mom zivotu, vise i od mame na koju sam stalno bila ljuta (mozda sa razlogom, mozda i bez razloga). Bio je tu za mene od prvog koraka i reci, do prve ljubavi, prvog uspeha, neuspeha. Jednostavno bio je osoba kojoj sam se prvo obracala. Moja vodolija.  Ni sad ne shvatam kako smo od takvog odnosa dosli do tisine,uzasne tisine koja vristi nepravdu. Moj brak, njegov brak, moj muz, njegova zena. Zasto??? Dozvoli smo da nas otudje, razdvoje.Koliko je ljudska zloba ogromna i koliko je veca od sveg dobrog. Zar postoji zaista nesto sto moze da toliko pokvari odnos izmedju ujaka i sestricine? Ne znam! Godinama se pitam, a sada i nemam vise priliku da to saznam.

Za secanja iz detinjstva i mladosti najvise dugujem mojoj vodoliji. Pa ne znam ni sta bih posebno izdvojila jer sve je zaista neprocenjivo. Mozda nasi odlasci kod "cika zube"! Imala sam lose zube oduvek, a moj ujak je znao sve trikove ovog sveta da me odvede kod zubara, a da to prodje bez mnogo plakanja i frke. Zadnji put kad sam bila trudna sa najstarijim sinom! Boze! Nase plivanje na Adi i na moru prerastalo je u maratonsko plivanje jer on je zavrsio DIF i bio najbolji plivac koga sam upoznala. Ne znam koliko tacno ima izmedju Makarske i Promajne,ali mi smo to toliko puta preplivavali. Moji rodjenadani sa iznenadjeinjama bez kraja? Sve do 17-tog rodjendana kada se iznenadjenje pretvorilo u bas iznenadjenje. Moj prvi rodjendan sa nekim mladicima na njemu nije se zavrsio slavno! Da, mislio je da mi je otac iako je bio mladji brat moje majke! Osecao je ogromnu odgovornost za mene. Mozda i zato sto mu je sestra (moja majka) priredila iznenadjenje u vidu mene.Kako objasniti velicinu i dubinu nase ljubavi i odnosa koji je bio toliko cvrst i prelep i potreban i jedinstven? Nemocna sam u ovom trenutku da na papir sve to prenesem i zao mi je zbog toga. 

U zivotu imala sam dva ujaka. Veliko blago obzirom da sam oca imala na tako kratko vreme. Stariji ujak ziveo je svoj zivotu Sloveniji i posle raspada nase Juge slabije smo se vidjali. Sa njegovom decom (bratom i sestrom od ujaka) zadnji put sam se videla pre trideset godina. Strasno. Danas, sam razmenila poruke sa sestrom i nije mi dobro od uzbudjenja. 

Da se vratimo na moju vodoliju. Njegovu cerku sam obozavala. Moja ljubav prema deci dokazana  je cetiri puta. Ne postoji sta nisam uradila za nju kao za mene nekada moj ujak (njen otac). Pa se pitam da li je moguce da mi nije javila da je umro? Eto, sve je moguce! Vec vise od 20 godina nismo u kontaktu.

Sta vise reci? Ne vidim objasnjenje za ovakve porodicne situacije. Da li je nesto zaista bitnije od porodice? Kakve svadje i kakvi interesi? Ne znam zaista!    Moja deca rastu ne poznajuci tetke i ujake i njihovu decu! Strasno! Moja braca  isestre od ujaka nemaju kontakt sa mnom njihovom sestrom od jedine tetke! Stvarno ne razumem. I umirem od tuge zaista.

BOLJE JE DA ZAVRSIM OVAJ TEKST KOJI SAM POTPUNO PRIVATIZOVALA. NEKA VAM ON POSLUZI KAO PRIMER DA NIKADA, NIKADA NE DOPUSTITE OTUDJENOST U PORODICI. JER PORODICA JE NAJVECA SVETINJA IBLAGO KOJE POSEDUJEMO!

VODOLIJO! ZASTO SI ME NAPUSTIO BEZ RECI?

Нема коментара :

Постави коментар