понедељак, 23. новембар 2020.

SVA LICA ISTINE

OTKAD SAM SVESNA DA NE POSTOJI JEDNA ISTINA NE MOGU DA SPAVAM UOPSTE. TOLIKO SAM SE OPTERETILA RAZMISLJANJEM STA JE PRAVA ISTINA DA NERETKO NE MOGU IZBOR DA SPUSTIM NA MANJI BROJ OD TRI. A TEK TO ME IZLUDJUJE .UVEK JE ISTINA BILA CRNO ILI BELO KAKVIH 50 NIJANSI SIVE.. SADA ISTINA IMA TRI LICA KAO I COVEK! SAMO DA VAS PODSETIM ( IMA CEO BLOG O TOME), MI VIDIMO SEBE NA JEDAN NACIN, SVET OKO NAS NAS VIDI NA DRUGI NACIN, A MI SMO USTVARI NESTO SASVIM TRECE!

Pa hajdemo redom. Ovih dana postoji vise teorija zavere nego sto je ikada bilo. Verovatno zasto sto je ceo svet poceo da shvata da je istina NEGDE TAMO,i da do nje mogu stici samo ljudi otvorenog uma. Za mene su teorije zavere skoro 100% istina. Kazem skoro, jer cak  i u njima postoji ono ali koje srecu kvari. Zasto bi se neko trudio da toliko zakomplikuje nesto sto je sasvim jednostavno kao sto je istina. Da, ali istina nije jednostavna. Jednu istinu nam plasiraju mediji, druga istina su teorije zavere, a treca istina je ono sto mi nasom inteligencijom, percepcijom , umom, znanjem. iskustvom prihvatamo kao istinu! I sad mi recite da ovo nije vrlo komplikovano. Do te mere sam postala preradjivac informacija i tragac za onom jednom jedinom istinom da kad dobijem informaciju o bilo cemu ja je propustam kroz sva tri filtera. Sad da li zaista dodjem do istine ili ne ne bih smela da tvrdim.

Veliki je problem sto ogromna  vecina ljudi informacije proguta ne zvacuci ih i ne filtrirajuci ih, I zive zadovoljno, cak srecno. Dobro neke informacije zaista zabrinu ljude mozda i vise nego sto bi trebalo,ali opet oni svoj mozak ne muce razmisljanjem. Prihvataju istinu kao cinjenicu -aksiom. To je to i sta sad vise mudrovati. A u u ovom veku najrazvijenije tehnologije informacija moze da bude onakva kakvu ljudi koji vladaju planetom zele. Serviraju je ljudima na nacin kako ce je ljudi najlakse progutati i svi zive "normalno". Doduse sta je sad normalno? Ali uzmimo da je normalno ono nekadasnje normalno a ne ovo novo  normalno. Jer novo normalno ne mogu da podnesem.

Ne znam koji primer da uzmem da bi svi razumeli o cemu pricam. Jedino pandemiju Kovida -19. Da ima svega u toj prici pa nek svako uzme sta mu najvise odgovara. 

Istinu o Koroni saznajemo najvise iz medija. Mediji su nam oci  i usi u ovoj potpunoj izolovanosti od  ljudi. Kada je fizicki kontakt maltene zabranjen. Drustvene mreze, TV, tabloidi pa cak i bilbordi. Svi u sluzbi informisanja o najopasnijem virusu posle kuge. Istina koju nam oni prikazuju meri se milionima zarazenih i manje miliona umrlih. Zastrasujuce. Efekti iz bolnica, prica o intubiranju, raspadanju pluca i drugih organa sklonila je u stranu pricu  o   ostalim smrtonosnim bolestima. Zadnjih godinu dana umire se samo od Kovida 19. I ljudi veruju u tu istinu.

Istinu o Koroni saznajemo takodje sa interneta preko raznoraznih  Teorija zavere. Neke tvrde da je pandemija Kovida -19 samo paravan za obracun sa Dubokom drzavom. Mada posle Trampovog poraza na izborima i Putinove Parkinsonove bolesti ko ce se protiv tog zla boriti? Nije valjda cela ova farsa oko pandemije propala jer su njih dvojica izbaceni iz igre? Drugi pak u drugim Teorijama zavere tvrde da je pandemija ustvari resenje teske finasijske krize koja je zahvatila svet. Mislim, finansijska propast ce biti posledica ove svetske pandemije?! Sve  usvemu Teorije zavere kao najpribliznije pravoj istini nude nam pricu o Novom svetskom poretku, o Novom svetu koji ce biti mnogo, mnogo drugaciji od ovog sad. Ustvari koji je postojao do pojave Cetvrte industrijske revolucije ( napredak tehnologije i vestacke inteligencije). Da li ce biti bolji ili gori - ostaje da se vidi .

Moja saznanja koja sam stekla upijajuci informacije iz raznih izvora i filtrirajuci ih u mom mozgu danonocno iznedrile su moju istinu: Postoji neki virus definitivno. Cudan svakako  jer napada  u odredjeno vreme i odredjene ljude . Da li nastaje tako sto ga udisemo iz vazduha ili se stvarno prenosi kao i ostali virusi ( mada opet svi virusi rade samo sezonski a ne cele godine), to nisam bas shvatila. Ali u redu priznajem cak i ja da neka bolest postoji. Ali nikako ne gubim iz vida Novi svetski poredak i pricu o depopulaciji kao osnovu uspesnog Novog sveta!

TAKO LJUDI PROBAJTE DA RAZMISLJATE I DA OTVORITE UM. FILTERE DA SPREMITE ZA SVE INFORMACIJE KOJE CUJETE. IZNENADICETE  SE KAKO VAM SVET IZGLEDA POTPUNO DRUGACIJE KAD GA GLEDATE KROZ FILTERE! 

NUS POJAVA POSTOJI. AL ZAR NE POSTOJI NUS POJAVA I ZA OBICAN ASPIRIN. OVDE JE NUS POJAVA TOTALNA ZBUNJENOST! SVE DO MOMENTA KADA VAS UM NE DONESE KONACNU ODLUKU -STA JE ISTINA!

Нема коментара :

Постави коментар