петак, 23. март 2018.

KOKOSKA ILI JAJE

STA JE STARIJE KOKOSKA ILI JAJE? I ZASTO JE TO UOPSTE BITNO? ZATO STO JEDNOSTAVNO MORA DA SE ZNA KO JE 'STARIJI' U SVAKOM SMISLU!
Šta je pre nastalo - kokoška ili jaje? Ovo pitanje jedno je od najčešće postavljanih u istoriji, a ljudi često biraju odgovor 'jaje', uz argument da su na taj način još dinosaurusi dolazili na svet. Naucnici sa univeriteta Sefild  misle drugacije. Njihovo istraživanje pokazalo je da ljuska kokošijeg jajeta može da nastane samo iz proteina koji se proizvodi u kokošijim jajnicima, što znači da je kokoška morala da postoji pre jajeta. Taj protein zove se OC-17 i deluje kao katalizator koji ubrzava razvoj ljuske, a tvrda ljuska neophodna je za zaštitu žumanceta u kojem se razvija pile, piše Dejli mejl.
Naučnici su koristili superkompjuter HECToR kako bi mogli da zumiraju unutrašnjost jajeta i posmatraju njegov razvoj.Otkrili su da je protein OC-17 ključan za podsticanje kristalizacije u ranim stadijumima razvoja ljuske, tako što pretvara kalcijum karbonat u kristale kalcita koji čine ljusku.Kristali kalcita mogu se naći u kostima i oklopima raznih životinja, ali se kod kokošaka stvaraju brže nego kod bilo koje druge vrste. Tako šest grama ljuske nastaje za samo 24 sata.
Sad kad smo saznali najvecu tajnu koja inspirise nucnike vec vekovima jasno nam je da nismo MI  stariji koliko god imali godina. Starija su nasa deca! E zato je i bio onaj tekst juce ( vidi moj blog od juce). Zato sam vise nego zabrinuta za opstanak ljudskog roda. Jer ja i pored naucnih dokaza  i logike u kojoj smo mi stariji jer mi stvaramo nasu decu ipak tvrdim da su oni stariji u svakom smislu.
Evo nekih dokaza koji su naravno samo moje misljenje.
Deca se radjaju "tabula raza - znaci neispisana ploca - ili oni ne poseduju nikakva znanja i mudrost. I mi onda ispadamo stariji jer imamo i jedno i drugo. Ali, razmislite malo. Kako onda kad im mi predamo nase znanje i mudrost opet znaju vise od nas i daleko su sposobniji i mudriji. Zato sto su im dostupne informacije koje mi ne mozemo da shvatimo. Milenijalcima je vise toga poznato i jasno nego sto je bilo generacijama pre. Znaci bukvalno na njih nismo nikako uticali. Pa kako smo onda stariji ili vazniji ili...
Nove generacije ( jaja) poseduju tehnologiju  koja je za nas ( kokoske) potpuno cudo! Doduse ako im uzmemo to nasta se oslanjaju pravimo im veliki problem. Nama za prezivljavanje nije potrebna tehnologija nego nase iskustvo. Ali sta onda kada ne mozemo mimo sveta to jest kad moramo da zivimo sa tehnologijom da bi opstali. Rezultat opet 1prema 0 u korist dece.
Mi namecemo svoj autoritet pravom starijeg pa samim tim i jaceg pa deca moraju da nas slusaju dok ne pocnu da razmisljaju "svojim mozgom". Logicno da je nekada deci bilo potrebno vise vremena. Danas nazalost roditelji vrlo brzo gube autoritet. Ovde bi ostala pri tome da mora da se zna ko je stariji da bi se deca zastitila, ali vreme radi protiv nas. Nase su mogucnosti ostvarivanja prava starijeg zastarele. Deca do svog prava dolaze na tezi nacin nego ikada. Gurnuta su u sva dogadjanja  u drustvu  pa ko uspe da pliva uspe, ko ne pocinje da gubi na vrlo uzasan nacin. Psihicki problemi svih vrsta, fizicki problemi izazvani totalno ne zdravim zivotom samo su neki od problema sa kojima se milenijalci hteli ili ne suocavaju. Uz to imaju i moralne norme i norme ponasanja koje su potpuno nerazumljive i njima i nama. Tako "osakaceni" za ceo zivot u odnosu na nase mnogo zdravije generacije usvakom smislu opet odnose pobedu koliko god to zvucalo paradoksalno. Zato sto su oni pripremljeni za zivot koji ce nastati u buducnosti. Mi nismo. Ko je stariji?. Onaj koji ce ziveti u buducnosti naravno.
KADA RAZMOTRIMO SVE DOKAZE ZA I PROTIV ( KOJIH IMA ZAISTA MNOGO NA OBE STRANE) I DALJE OSTAJE DILEMA KO JE STARIJI - KOKOSKA ILI JAJE!
NE RESAVA JE SAMO FIZICKI DOKAZ! U ZIVOTU NIJE SVE SAMO MATERIJALNO! NAPROTIV!

 

Нема коментара :

Постави коментар