субота, 3. март 2018.

PONAVLJANJE INFORMACIJA

VEC SAM JEDNOM MENJALA REZIM SVOG PISANJA ZBOG TOGA STO NOVIH INFORMACIJA - NEMA! PA SAM SA PISANJA 1000 DANA ZA REDOM PRESLA NA PISANJE SVAKI DRUGI DAN. GLEDAJUCI  SVAKI DAN ISTE INFORMACIJE U NOVINAMA JASNO MI JE DA NE MOGU CEKATI 2000-TI BLOG NEGO 1500-TI I TO JEDVA DOK NE PREDJEM NA PISANJE SVAKI TRECI DAN!
Sad se oni koji ne citaju moje blogove pitaju sta ova zena govori gluposti informacije se menjaju svakog sekunda. Da, to priznajem. Ali kako su nam glave prepune informacija vise ne razlikujemo stare od novih i obrnuto! Dokazivala sam i na drustvenim mrezama i na svojim blogovima skrecuci paznju na informacije koje su izasle kao nove ,a one su bile nove zadnjih godina vise puta! Znam, da mi ne verujete jer niste dokoni kao ja, i niste zainteresovani kao ja da pratite sve  informacije na internetu. Da jeste i vi bi shvatili.Kad sam pocinjala da pisem "isla sam u skolu" kod poznatih blogera koji su mi otkrili dva vazna principa po kojima ovaj posao funkcionise. Dakle pisati svaki treci dan i zauzeti potpuno licni stav. Takodje su mi rekli da si bloger dok te cita makar jedan covek. Nisam ih poslusala sto se tice redovnosti pisanja, ali realno sakupilo se u meni materijala za pisanje obzirom na godine, da je reka jedva cekala da potece.Uz to, sve informacije koje sam nalazila na internetu su za mene bile nove jer pre ih nisam citala sve i ne svaki dan. Sto se stava tice tu nemam problem- pisem ono sto mislim i osecam.
Kako sam pocela sa vremenskim patispanjem koji je obuhvatao proslost, sadasnjost i buducnost morala sam da predjem na vanvremenski jer sam u medjuvremenu otkrila da postoji samo jedno vreme za ljude - a ono je ovo u kome zivimo i da su nam nasa secanja samo data, Znam da cudno zvuci, ali ako shvatite da zivimo u paralelnim svetovima bice vam jasnije. Tako ni buducnost ne postoji jer ni smrt ne postoji.
Onda bi to bilo opravdanje za to sto nema novih vesti sem crne hronike u kojoj su uvek novi zlocini. Mada bih i to trebala da preispitam,ali ne volim da citam i pisem o tome, kao ni o politici ni o ratovima. Politika i ratovi su takodje totalni deza vi!
Svi koji imate vremena i volje pokusajte da pronadjete u narednim danima vest koju ste vec videli pre. Nije lako zato sto vam je glava prepuna informacija pa vas mozak ne moze to da upamti ali kad jednom pronadjete takvu informaciju pozelecete da to stalno radite! Verujte mi!

Нема коментара :

Постави коментар