REKLAMIRANJE.REKLAMA PROIZVODA,REKLAMA SEBE.Nista ne vredi kvalitet bez dobre reklame.Sam kvalitet dolazi mnogo,mnogo kasnije.U danasnje vreme reklame su prerasle svoje okvire.Postale su film (iako kratak) sa celim timom kao za pravi dugometrazni film.Postale su sokantne sa ciljem da se toliko sokiras da prosto moras da probas taj proizvod. Postale su nesto cega se ne libe ni poznati glumci jer proizvodjac odavno igra na tu kartu-veliki budzet za reklamu zna se bolja prodaja.A sto se tice reklamiranja sebe to cu samo u jednoj recenici jer je to tema koju ne zelim u svojim blogovima. Reklamiranje sebe su to na zalost politicari u sezoni izbora. Moj komsija ima snimke istih lidera iz kanpanja zadnjih 12 godina. Pa to kao dan mrmota. Isto, isto, isto.Da se vratimo na ono zanimljivo, Evo sta sam saznala na ovu temu. Prva reklama emitovana je 09.jula 1941. godine i bila je za sat marke BULOVA trajala je 10 sekundi i kostala je 9 dolara.Danas se na reklame trose milioni dolara. Recimo jedna od skupljih reklama bila je uradjena 2011 za SUPERBOWL u autu marke Krajsler provozao se i Eminem. Cena izrade reklame prava "sitnica" 12 miliona dolara. Mozda cemo i mi jednom shvatiti moc reklame pa cemo angazovati tim strucnjaka koji ce osmisliti reklamu koja nas zavisnike od TV a nece naterati da okrecemo kanal cim krenu reklame nego cemo ih gledati sa zanimanjem.U noci Reklamozdera mogu se videti vrhunske reklame iz celog sveta, Mogu da primetim da i brendovi sa dugogodisnjom tradicijom i dalje imaju vrhunske reklame bez obzira sto se njihov proizvod prodaje po celom svetu i to najbolje u svojoj kategoriji. Nase reklame ne znam iz kog razloga ne prate promenu ukusa novih generacija. Potpuno bi trebalo modernizovati pristup poslu pravljenja reklame. Ne kazem ima dobrih reklama bar onih koje se meni svidjaju i koje umeju da izmame cak i osmeh,Eto umalo da zaboravim duhovite reklame su po meni najbolje. Jedna od tih je za sok Nektar.SLOGAN NIJE SVEJEDNO uz neku komicnu situaciju super je .Zatim pohvala za Grand kafu, narocito sa Deda Mrazom.Pa preslatki pacici koji reklamiraju PERFEKS. i slogan LAKSE SE BRISE.
U buducnosti moc reklame nece biti toliko znacajna jer cemo se ponovo vratiti u ne potrosako drustvo. Nadam se.Onda kad budu prestale nase potrosacke strasti i prestanemo samo da mislimo na materijalne vrednosti nece biti vise toliko opsesivne kupovine pod uticajem "ispranog mozga" nakon reklama.
U proslosti su reklame nekako bile zanimljivije. Od nekadasnjih bonbona recimo BILO KUDA "KIKI" SVUDA I "NEGRO' bonbona sa slikom Odzacara , pa do preslatkog Cipiripija -veverice koja je reklamira cipi-ripi krem i pevala pesmicu - hajdemo sada da pricamo cipiripijevski. Ta reklama je na decu izvrsila takav utisak da kad su ih pitali kako se zove muska veverica svi bi rekli "ko iz topa" CIPIRIPI.Jos jedna je reklama bila vrlo popularna negde 70-tih ili malo ranije. Firma koja je proizvodila pastu za zube zvala se KALADONT,Pod uticajem dobre reklame ljudi vise pastu za zube nisu zvali nikako drugacije nego kaladont.Bilo je tu i drugih reklama ciji su se slogani dugo pamtili,a ciji su se proizvodi dugo i odrzali .Secam se Podravkine supe i reklame divnog pevca kome njegova koka kuva pomenutu supu i slogan OD SRCA SRCU.
Zakljucak. U svetu u kome zivimo rekla je veoma vazna, Pa reklamirali neki proizvod ili sebe od nje nam zavisi kako cemo se prodati i kako mnogo zaraditi. To je u redu.Ali ostaje onaj apel od malopre da reklame ako mogu budu malo zanimljivije,
U buducnosti moc reklame nece biti toliko znacajna jer cemo se ponovo vratiti u ne potrosako drustvo. Nadam se.Onda kad budu prestale nase potrosacke strasti i prestanemo samo da mislimo na materijalne vrednosti nece biti vise toliko opsesivne kupovine pod uticajem "ispranog mozga" nakon reklama.
U proslosti su reklame nekako bile zanimljivije. Od nekadasnjih bonbona recimo BILO KUDA "KIKI" SVUDA I "NEGRO' bonbona sa slikom Odzacara , pa do preslatkog Cipiripija -veverice koja je reklamira cipi-ripi krem i pevala pesmicu - hajdemo sada da pricamo cipiripijevski. Ta reklama je na decu izvrsila takav utisak da kad su ih pitali kako se zove muska veverica svi bi rekli "ko iz topa" CIPIRIPI.Jos jedna je reklama bila vrlo popularna negde 70-tih ili malo ranije. Firma koja je proizvodila pastu za zube zvala se KALADONT,Pod uticajem dobre reklame ljudi vise pastu za zube nisu zvali nikako drugacije nego kaladont.Bilo je tu i drugih reklama ciji su se slogani dugo pamtili,a ciji su se proizvodi dugo i odrzali .Secam se Podravkine supe i reklame divnog pevca kome njegova koka kuva pomenutu supu i slogan OD SRCA SRCU.
Zakljucak. U svetu u kome zivimo rekla je veoma vazna, Pa reklamirali neki proizvod ili sebe od nje nam zavisi kako cemo se prodati i kako mnogo zaraditi. To je u redu.Ali ostaje onaj apel od malopre da reklame ako mogu budu malo zanimljivije,
Нема коментара :
Постави коментар