петак, 28. март 2014.

SEVENTYN

SEVENTYIN NOVA DRUSTVENA MREZA -PRVA SRPSKA- U REZIJI FILIPA PANAJOTOVICA. Pocela sa radom 23.o3.2014.Novine kazu da je on samo ideju Zakerberga preneo na lokaciju Srbija ,Balkan.Bilo kako bilo nek ko voli izvoli.Za sada sam skepticna. Vec sam pisala da ljudski mozak jedva moze da primi toliko informacija koje ga cekaju na drustvenim mrezama. Da zanemarim ostale medije ( a neko i to prati) koliko toga saznamo zeleli mi to ili ne. Zato je Zakerberg malo sredio Fejsbuk pa je svakom korisniku na osnovu pracenja interesovanja provukao informacije kroz filter i nekako smanjio  njihov obim.Vise nego ikada morate da vodite racuna sta lajkujete jer vam se moze deseti da samo zbog jedne greske budete zatrpani nepozeljnim informacijama, a da vam neke omiljene prosto nestanu.Stvarno ne bih da budem negativna mozda je covek imao dobar razlog za otvaranje srpske drustvene mreze, ali ako smo u eri globalizacije i imamo prijatelje sirom planete zasto bi se zatvarali u srpski geto?. Kad je vise nego neophodno komunicirati sa sto vise ljudi iz sveta.Recimo jedna sitnica kao sto je potreba za poslom. Gde mozes da nadjes ideju? Na Fejsbuku.Ili trazis nekog ko je davno otisao u beli svet? Opet Fejsbuk. Ne , zaista mi ne placaju da ih reklamiram.Ali mislim da je malo glupo to ogranicavanje. Taman se osecam mocnom jer imam prijatelje iz celog sveta. Na Fejsbuku ima toliko toga sto je slika sadasnjeg vremena da ne bih nikako zelela da propustim da vidim neki seli fi  iz Abu Dabija ili recept za takose iz Meksika i ne znam kako bih bez smesnih porukica svoje strine iz Nemacke koje mi uredno salje na moj Fejsbuk nalog.
Buducnost vec znamo da donosi potpunu globalizaciju zeleli mi to ili ne .Pa iako je Filip suzio informacije na Srbiju ili eventualno Balkan naravno da cemo i dalje biti svi u istom sesiru. Iz njega se niko nece izvuci jer privatnost odlazi u pluskvamperfekat.Ni sada je nemamo iako gajimo tu iluziju.A u buducnosti cemo toga biti svesni i nece nam biti bitni na cijoj smo drustvenoj mrezi jer cemo u stvari biti svi na istoj.
U proslosti drustvene mreze su predstavljale drustvo koje se skupljalo u tadasnjoj XI Beogradskoj gimnaziji (sada VIII).I tako nekad se igrala kosarka,nekad jamb,nekad se svirala gitara i pevalo se uz nju,a nekad se samo prosto razgovaralo.Informacija je bilo onoliko koliko si ti hteo da saznas. Opusteno.
STVARNO SE IZVINJAVAM AKO SU MOJE NEGATIVNE VIBRACIJE OBOJILE OVAJ POST.

Нема коментара :

Постави коментар