субота, 1. март 2014.

KAKO POJESTI DZJEJ LO?

KAKO POJESTI DZEJ LO?NOVINSKA VEST, HOROR FILM ILI NA ZALOST ISTINA. Naucnici tvrde da ce u labaratorijama praviti vestacko meso u cijoj ce osnovi biti tkiva vasih omiljenih zvezda.Ljudi se pretvaraju u kanibale. Jezivo .Da nije malo dosadilo da budemo samo pretadori ,gospodari planete , univerzuma? Dosad nisam verovala u boga (secate se ja sam na zalost iz one komunisticke postavke porodice),a sada ga prizivam svaki dan .Molim se da dodje i spreci ovo sto se dogadja. Ja jesam za stalni napredak u tehnologiji, medicini, nauci .Pa i to kloniranje jedva mogu da prihvatim.Lecenje maticnim celijama je u redu .Transplatacija organa izuzetno. Genetski inzinjering kad su u pitanju ljudi i genetski modifikovana hrana za mene je potpuno neprihvatljivo. O jedenju coveka na bilo koji nacin ne mogu ni da mislim.To mi je i za buducnost previse.Pisem ovu pricu koja me je potpuno sokirala  i mislim se da  danasnji post nece ispasti dobro .Jer ako je ovo sadasnjost sta je tek onda buducnost?Da se vratim na temu. Nutricionisti i naucnici poceli su da nas bombarduju s pricama kako se hranimo nezdravo. Pocev od one cetiri bele smrti (belo brasno,beli secer. bela so i bela mast) pa sve do one hrane sa mnogo ukusa i mnogo kalorija.Da pojednostavim oni kazu da ne treba jedemo sve ono sto volimo, sto je ukusno i stto nas cini srecnima.Znaci da zaboravimo na sarmu , pljeskavice, cvarke, slaninu ,bele hrskave kifle i zu=zu , beli secer preko jagoda sa slagom ( pola kg jagoda, slag i oko 200 gr secera). Da zaboravimo prasetinu ,cips i cokoladu i sve one gurmanluke i grickalice.Evo kakav oni dnevni meni predlazu. Ujutru neke zitarice u nemasnom jogurtu (onako sanjiva i nadrndana sto idem na dvanaestocasovni rad u firmi) mrzim  i da se umijem a kamoli da spremam nesto .Zatim da spremim zdrav obrok za posao koji cu poneti u posebnoj kutiji sto cuva svezinu . Tu ide tri cetiri lista zelene salate zacinjene limunom,parce tofu sira ,parce tosta, jabuka . Uvece onako mrtva umorna i gladna jer se od one hrane nema nikakva energija ni sitosti. Treba da spremim parce barene ribe i saku pirinca barenog na vodi naravno. Divno .Pored ove ishrane vreme posta gubi smisao.Da zamalo da zaboravim .Umesto cipsa ili jafa keksa treba uvek uz sebe imati malo lanenih plocica (lan je ono od cega sam ja nosila haljine). Zatim zobene pahyljice ( to je nekad bila hrana za stoku) i saku nekih zrnca koje nazivaju musli.I sad sve to nije dovoljno nego su vec uveli zlato u ishranu (to je ono od cega se pravio nakit).Pa posto  ni to ne zdovoljava njihove kriterijume ti pomenuti nutricionisti i naucnici otisli su korak dalje .Od cega dalje? Od pameti izgleda.Hajde da jedemo DZEJ LO.Mozda kad se nahranimo njenim mesom postanemo poznata pevacica sa izazocnim oblinama.Uzasno.Nekada je kanibalstvo smatrano najvecim zlocinom.A sada se nudi kao piletina ljudsko meso.
Napomenula sam da moja masta ne moze da docara sta cemo jesti narednih godina na onih 715 pronadjenih planeta .Pa posto sam u nekom postu pomenula pilulice od hemijskih elemenata ne organskog porekla ( citaj bez ljudske DNK)bice bolje  i sve je bolje nego ovi uzasi.A grozimo se bogomoljke koja jede svoju vrstu.
U proslosti da ne bih vise meracila jer sam ogladnela pisuci ovaj post o hrani mogu samo da kazem da se dobro jelo. Ovi nutricionisti nisu bili u trendu pa nismo bili "obavesteni" sta sve nije zdravo. Tako da smo jeli gurmansku dobro zacinjenu hranu i nekako smo svi bili srecniji da kad krenemo na osmocasovni radni dan svratimo u pekaru kupimo mirisno pecivo. Kod kuce nas je cekao rucak sa mnogo kalorija da obnovimo snagu. Vecerica je bila takodje kreativna, malo prsutice, dimljeno meso sir i beli hleb, Da u zimskim vecerima u trendu je uz igranje tablica bilo neizostavno jesti hleb, mast i alevu papriku.Da , hrana je bila za  uzivanje ili u drustvu ili kad si sam. I bili smo mnogo srecniji.
P.S. Zamislite osecaj.Izadjete iz kuce a svi vas posmatraju kao hranu. I tu ne  mislim samo na ljude. Modifikovane, mutirane zivotinje i biljke mozda ce zeleti bas nas batak.



Нема коментара :

Постави коментар