среда, 27. децембар 2017.

UVEK SE VRACAMO UNAZAD

VRACAMO SE 70-80 GODINA UNAZAD- A MOZDA CELIH 100 !UMESTO  DA IDEMO UNAPRED ! I DZABE MI CEKAMO VEC KO ZNA KOJU GODINU KAD SE DESAVA  SVE ONO STO SE DESAVALO  PRE NEGO STO SAM RODJENA! ZAHVALJUJUCI INTERNETU I NEKIM MOJIM SECANJIMA ,A NAROCITO PRIPOVEDANJU MOG SVEKRA IMAM CVRSTE DOKAZE ZA OVO STO TVRDIM!
Pisanje blogova zapocela sam tako sto sam pisala u formi "patispanja" ( jaja - sadasnjost,brasno buducnost, secer proslost -pogledajte  moj blog Dobar dan ja sam patispanj) da bih kroz pisanje  hiljadu blogova shvatila da se vreme ne deli na proslost,sadasnjost i buducnost jer realno postoji samo sadasnjost - ostalo su paralelni svetovi. Zato sam pomislila da putovanje kroz vreme postoji i da nas neke naprednije civilizacije posecuju da bi nam otkrili neka svoja znanja. Vreme je beskonacno i zacudo ne ide napred! Taman kad sam piscuci o razvoju tehnologije cemu sam JA  svedok  pomislila da dolazi vreme kiborga i humanoidnih robota nekoliko stvari koje su se dogodile danas jasno su mi pokazale da to nije istina.Prvo sam sa svekrom pricala o korenima. To mu je omiljena tema jer sta bi ga drugo zanimalo u 90 godina nego da se seca proslih vremena. I uz seriju "Senke na Balkanu" otvori se prica na temu pojava u drustvu. Rodjen je u Beogradu, kao i njegov otac Petar, kao suprug  i ja, kao moja deca.Sve ono sto je Bjela stavio u seriju kao da se odigrava ovih dana. Dakle, kontraverzni biznismeni u sprezi sa ljudima "na vrhu" i dalje kao onda bez ikakvih ogranicenja rade sta hoce!Da li je moguce da se drustvo nije nista promenilo? Pa onda zasto nam je bitno da imamo savremenu tehnologiju kad su ljudi ostali isti? Zivela sam u zabludi da su nekad bila "bolja vremena", a sada nazlost shvatam da je sve isto i ljudi i dogadjaji.
Takodje, shvatam vaznost tih "korena" u jednoj  porodici. Gledajuci porodicu  u koju sam se udala i u kojoj zivim vec vise od 30 godina i radjam svoju decu ( nadam se da ce i oni uskoro imati svoju decu bas ovde gde smo vec preko 100 godina) vidim" ponavljanja". Deda Petar je voleo da popije ,ali je rakija bila skupa ( pa zar danas nije) i pio je pomesanu sa vodom? Moj svekar voleo je da popije,  u njegovo vreme alkohol je bio mnogo dostupniji  ( citaj jeftiniji). Moj suprug voli da popije , medjutim alkohol je ponovo skup pa nastaju citave "drame" oko kupovine pica. Moj stariji sin voli da popije a kao sto rekoh danas je pice zaista skupo pa pribegava jeftinom picu - pivu i time zatvara krug "ljubitelja kapljice" do daljneg...
Kako su  i prostor  i vreme zapravo beskonacni ,a mi postojimo  i u ostalim paralelnim svetovima zakljucujem da je logicnije da se stvari ponavljaju jer napred jednostavno nema!!!
ZNACI SADA KADA CEKAMO 2018 ( ILI 6578) MI U STVARI NE IDEMO U NEKAKAV BOLJI ZIVOT! NIKAKO! IDEMO U ZIVOT NASIH PREDAKA! PA KAKO NAM ZAPADNE U ZAVISNOSTI OD NASIH KORENA.  I OVO DRUSTVO U KOME SADA ZIVIMO IMA KAO STO SMO VIDELI DUBOKE KORENE U PROSLIM VREMENIMA I NEMA NAMERU DA SE MENJA NITI GA ISTA MOZE PROMENITI ZAPRAVO!
ZATO KADA POZELITE NOVU GODINU SEBI  I DRUGIMA  POZELITE DA SU VASI "KORENI" MNOGO BOLJI OD VAS JER VRACAMO SE  NA NASE POCETKE PONOVO , I PONOVO I PONOVO.

Нема коментара :

Постави коментар