среда, 24. јануар 2018.

DAN PRAZNOG PAPIRA

DANAS JE PONOVO "DAN PRAZNOG PAPIRA" . IPAK TO NIKAKO NE ZNACI DA NOVIH INFORMACIJA NEMA. IMA, ALI NE SMEM DA PISEM O NJIMA. O TOME KAKO PONOVO RADI TRECI KANAL RTS I KAKO SU DRUSTVENE MREZE PREPLAVLJENJE TACNIM INFORMACIJAMA I TO MNOGO TACNIJIM OD BILO KOJE NA BILO KOM RTS KANALU! ILI KO ,ZASTO I KAKO SNIMA ISTORIJSKU SERIJU ( NEMANJICI) ZA MNOGO NOVCA , A ONDA JE UKINU POSLE PRVE EPIZODE . ILI KAKO SERIJA 'UBICE MOGA OCA' SVOJU DRUGU SEZONU DOCEKUJU NA TV TOP UMESTO NA RTS ?ZATO, BOLJE SE DRZATI PRAVA NA "PRAZAN PAPIR", JER SVE STO NE NAPISES MOZDA SE NIJE NI DOGODILO!!!!
Ideja  'praznog papira" ne moze da zobidje januar jer to je mesec kada dogadjanja nema. Sci izvlace ono sto je negde napisano i ne zamaraju se tragajuci za zaista novim vestima. Mada sam u vise navrata pisala o tome kako novinari danas koriste samo stare informacije kao nove, a nove samo  u smislu nekih skandaloznih i senzacionalih vesti ipak ne mogu da poverujem ( i dalje) da je to pravi nacin informisanja. Evo, licni primer. Sve do oktobra 2016-te pisala sam nove tekstove svaki dan - tacno njih 1000. A onda sam pocela da nalazim samo iste tekstove na internetu. One teme o kojima sam vec pisala. Sada sam i ja ponekad pocela da se ponavljam mada samo  u dopunjavanju nekih tema koje me zaista interesuju. I ne osecam se dobro zbog toga. Zelim nove informacije sada kada je internet toliko mocan i kada iz svakog kutka nase planete svakog sekunda moze da se nesto novo desi.
I onda sam po ko zna koji put shvatila da informacije tesko mogu da pronadju svoj put usprkos tako naprednoj tehnologiji koja danas postoji. Jednostavno neko odredjuje kolicinu i istinitos informacija. Koliko ljudi u ovoj civilizaciji mogu da podnesu. Ni mrvicu previse. A meni se ponekad cini da ce mi se raspasti mozak od informacija.
Zato su tu drustvene mreze koje nam daju neke drugacije informacije od "zvanicnih". Mada su i one verovatno kontrolisane. I sada razmisljam u nekim zemljama to funkcionise potpuno drugacije. Tamo informacije verovatno kruze slobodnije. U nekim pak informacije postaju apsurdne koliko su preuredjene za laksu probavu.
I ne znam kome da verujem. I onda mozda i ja u svojim blogovima iznosim dezinformacije. Mozda mi se samo cini da mogu da razlikujem istinu od lazi. I jako sam ljuta zbog toga.To uopste nije u redu. Zato jednostavno zadrzavam svoje pravo na neko svoje misljenje i vidjenje stvari,  a oni koji citaju moje blogove nek shvate da je sve  u njima moj licni stav. Pa nek sami formiraju svoje misljenje. Ako zele i uopste ako mogu jer nije lako - znam!
TAKO I  U OVOJ GODINI NA SAMOM NJENOM POCETKU ISKORISTIH PRAVO 'PRAZNOG PAPIRA" A MNOGO ZELIM NOVIH ZAISTA NOVIH INFORMACIJA! UZGRED, NA DANASNJI DAN PRE CETIRI GODINE SAM POCELA DA PISEM BLOGOVE!

Нема коментара :

Постави коментар