уторак, 30. јануар 2018.

TU SAM ZA TEBE

TU SAM ZA TEBE! NEKAKO JE OBAVEZUJUCE! I BEZ OBZIRA STO JE REC O BEZUSLOVNOJ LJUBAVI IPAK JE ZASTRASUJUCE! KOLIKO MOZEMO DA BUDEMO TU ZA NEKOGA? I STA TO ZAPRAVO ZNACI?
Kad nekome kazemo "tu sam za tebe" pruzamo podrsku, saosecanje i ljubav. I to je u redu! I svi treba da imamo osobu koja je "tu" za nas kad god nam je potrebno. Medjutim, da li je u ovom slucaju samo rec o empatiji i bezuslovnoj ljubavi? Pokusacu da otkrijem. Kad je rec o toj bezuslovnoj ljubavi uvek pomislim prvo na odnos roditelj dete. Ja sam tu za sve što ti treba. Ja sam tu za tebe uvek. Ja nemam svoj život. Moj život si ti. Ja živim i dišem za tebe. Moja jedina svrha je briga o tebi . Možda ćeš i postati zbog mene mala žena sa velikim problemima, ali ne zato što ja to želim, već zato što moje želje od tvojih ne mogu da dođu do izražaja. Ti ne znaš da nabrojiš stvari u kojima ja uživam. Više ne znam ni ja postoje li one uopšte. Uživam samo u načinu na koji me gledaš, osećaju kada znam da ne možeš bez mene i kada sam u poziciji da ti nešto pružim. Upravo tako se odnosimo prema svojoj deci. Odgovorno tvrdim. Sve svoje zelje sam potisnula otkad sam majka. I zivim samo kroz decu. I uvek sam tu za njih. Sto god im treba i kad god im treba. Biti majka je veoma odgovrna uloga. Deca medjutim to dozivljavaju kao "gusenje" ,sto mozda to i jeste. Oni bi mnogo vise voleli da nisi bas uvek "tu" - bukvalno. Mladima treba sloboda. Ipak pravi roditelj zna da nadje meru i da sa decom ostvari odnos kada reci BICU UVEK TU ZA TEBE dobijaju pravi smisao. Tu si onda kada im je potrebno. I to im mnogo znaci! Uvek ce te ukljuciti u sve vazne stvari koje im se dogadjaju u zivotu. Zar zelite nesto vise od toga? Ja sigurno ne!
Kad su u pitanju ljubavne veze svakako ti najvise znaci ako je tvoj partner uvek "tu" za tebe. Ljubav je najlepsa, najveca, najstvarnija ako pored sebe imas osobu s kojom mozes sve da podelis.
Jedna od najreprezentativnijih numera benda "The Police" na engleskom zvuči zaista lepo, ali kad se prevede na srpski pomalo je jeziva.Svaki tvoj dah, svaki tvoj pokret, svaka veza koju prekineš, svaki korak koji napraviš - posmatraću te. Baš svaki dan, i svaku reč koju kažeš, svaku igru koju igraš, svaku noć koju ostaneš - ja ću te posmatrati.Priznaćete, više zvuči kao poruka koju biste poslali nekome koga želite da zastrašite nakon što vam je probušio gume na kolima, nego osobi koju zaista volite, zar ne? Čak je i sam Sting rekao da ova pesma nikad nije ni trebalo da bude romantična, već da opiše jedan bolestan i posesivan odnos - ali ljudima se, izgleda, baš svidela.Kada i kako ljubav predje u posesivnost ne znam da objasnim ,ali znam da moze biti vrlo opasna. Ljubomora nikako nije znak ljubavi. Mada je u vrlo malim dozama pozeljna. Pa kada primetite da se odnos BICU TU ZA TEBE menja motrim  na tebe u svakom momentu zapitajte se da li je sve u redu  u vasoj vezi.
A kad su  u pitanju prijateljske veze skoro da i nema ogranicenja. Pravo prijateljstvo je zaista simbol BICU TU ZA TEBE ! I zaista je neprocenjivo. Tu nema preterivanja roditelja i posesivnosti i ljubomore partnera. Pravi ,iskreni prijatelj uvek ce ti se naci u situacijama kad ti je to potrebno. Prijateljstvo je najkompleksniji moguci  odnos izmedju dvoje ljudi. Imati takvu osobu sa kojom bukvalno mozes da podelis sve je nesto za cim svi tezimo. Koliko je to tesko u ovim odvratnim vremenima svi znamo. I zato ako imate takvu osobu cuvajte je kao najvece bogatsvo, kao boziji blagoslov,kao neopisivu srecu!
DA LI SAM RESILA PITANJE STA ZNACI BITI TU ZA NEKOG? MISLIM DA JESAM! A VI RAZMISLITE! I SAMI ODLUCITE!

Нема коментара :

Постави коментар