субота, 30. март 2019.

NISTE DOVOLJNO KVALIFIKOVANI ZA RODITELJA

USMERITE DETE JOS OD VRTICA! NOVI SVETSKI POREDAK NE PRASTA AKO NESTO ZNATE, OPAZATE, SHVATATE....SKOLOVANJE KOJE TO NIJE! I NE SAMO SKOLU NEGO I VRTIC, PA JASLICE,PA KO CE VAM CUVATI BEBU KAD DODJETE IZ PORODILSTA
JER MOZDA NISTE DOVOLJNO KVALIFIKOVANI????
Jos dok se ne rodi beba vec ste procitali nekoliko knjiga koje su vas "posevetovale" sta treba i sta ne treba da radite. Pisala sam vec  o tome! onda se uz velike muke ( vece nego ikad) i rodi zeljena beba.I onda se odmah uplasite jer mozda i niste bas najkvalifikovaniji da cuvate sopstveno dete. Sta ako pogresite u necemu? Kolika je to glupost ne mozete ni objasniti majkama XXI veka. Za bebe je uvek bila najpotrebnija majcina ljubav i sigurnost njenog zagrljaja. Ali novo vreme novi poredak...Uzimate dadilju za svaki slucaj dok  vam beba ne doraste do jaslica, privatnih naravno! Verujete zeni koja mase nekim preporukama i prica o poducavanja vase bebe necega????
Montesori program je osnovala pedijatar Marija Montesori 1907. godine i ovaj program naglašava značaj i vezu između svih živih bića kao i potrebu da svaka osoba pronađe svoju ulogu, smisao i cilj postojanja u životu. Montesori program podstiče detetov osećaj nezavisnosti i edukatori uvek pitaju decu da li žele da probaju da reše određeni zadatak, da li im je potrebna pomoć u onome što rade ili misle da nisu spremni za to.
Montesori pedagogija smatra da dete od rođenja pa do svoje šeste godine ima “upijajući um” i da ova genijalna mogućnost mentalnog upijanja, omogućava deci da nauče maternji jezik, usavrše pokrete tela i usvoje određena pravila.Dete uzrasta od tri do šest godina prolazi kroz proces pojave svesti i volje, i samim tim polako postaje samosvesno biće. Primenom Montesori filozofije i Montesori materijala (posebni didaktički materijali koje je razvila M.Montesori i koji se koriste u edukaciji) pružaju detetu mogućnosti za sakupljanjem novih znanja i da kontinuirano razvija svoju svest.1. Praktičan život: Deca uče kako da vezuju pertle na cipelama, kako da okače jaknu na čiviluk, spremaju sama sebi užinu i piće, odlaze u kupatilo bez ičije pomoći i ukoliko nešto prosipaju uče se da to za sobom i počiste
2. Učenje kroz korišćenje čula: Vežbe su napravljene tako da deca koriste svih pet čula kako bi sticala znanja iz okoline. Na primer  dete uči o lišću koje opada tako što koristi čulo dodira kako bi osetilo koliko je lišće krto.
3. Jezik umetnosti: Deca se podstiču da se izraze verbalno i uče da prepoznaju i da prate određena slova. To čini osnovu za kasnije učenje čitanja i pisanja.
4. Matematika i geometrija: Deca uče o brojevima uz pomoć ruku korišćenjem posebnih Montesori materijala, i tako savladavaju sabiranje, množenje i druge matematičke operacije sa lakoćom i radošću.
Peta oblast koju ne treba zanemariti i kojoj se takođe posvećuje pažnja je učenje o muzici, umetnosti, životinjama, geografiji...
Lepo zvuci ne kazem,ali sam skepticna da zbog ukljucenja dece u obaveznu edukaciju po necijim standardima dete gubi pravo na pravu edukaciju o zivotu!
Dete vam ove godine polazi u prvi razred i već vas hvata panika? Opravdano! Odnos prema učenju koji postavi u osnovnoj školi odrediće da li će biti uspešno ili ispod proseka, pokazuju istraživanja. Zapravo, prva četiri razreda su najvažnija, a evo i zašto.
Postoji značajna razlika u uspehu između dece koja su pohađala dobru osnovnu školu i one koja su išla u lošiju, pokazuje istraživanje Instituta za edukaciju, koje prenosi Gardijan.
Jednostavno: dobra osnovna škola je temelj bez koga se ne može uspeti.
Ovo istraživanje je pratilo više od 3.000 dece od trenutka kada su počeli obrazovanje do petog razreda osnovne škole. Rezultati su nedvosmisleno pokazali da dobro obrazovanje u periodu od 6. do 11. godine ima veći uticaj na kasniji akademski napredak nego genetsko nasleđe ili pol. U osnovnoj školi kvalitet nastave direktno utiče na socijalno ponašanje i intelektualni razvoj dece, tvrde istraživači.
Deca koja pohađaju bolju osnovnu školu pokazuju bolje rezultate i napredak u drugoj ključnoj fazi (nakon 11. godine) nego deca sa sličnim karakteristikama koja su pohađala manje efikasnu školu, rekli su istraživači.
– u nižim razredima osnovne škole postavljaju se temelji, stvara navika i razvija ljubav i pozitivan odnos prema školi, učenju i profesionalnom razvoju uopšte; tada se razvija sklonost ka celoživotnom usavršavanju, dok se greške i propusti nastali u osnovnoj školi kasnije mnogo teže ispravljaju;
– godišnji napredak u učenju koji se ostvari u ovom periodu daleko je veći nego napredak u svim kasnijim godinama;
– činjenica da li je dete naučilo da čita tečno i sa razumevanjem do trećeg razreda predstavlja jasnu predikciju njegovog školskog i profesionalnog uspeha u budućnosti;
– deca u slabijim školama su do trećeg razreda u tolikom zaostatku za svojim vršnjacima iz boljih škola da ih nikada ne sustignu;
– pohađanje dobre osnovne škole ima većeg uticaja na detetov uspeh u budućnosti od njegovog porekla ili pola.
Iako će mnogi roditelji lakše izdvojiti novac za privatnu srednju školu ili fakultet, smatrajući da je osnovna škola manje važna jer su deca tada mala, to je najveća greška koju mogu da naprave. Pravo vreme da brinete o obrazovanju svog deteta upravo je upis u prvi razred osnovne škole. Novac koji investirate u osnovnoškolsko obrazovanje vašem detetu vratiće se višestruko, kroz uspešnu budućnost.
Pored toga, za razliku od državnih škola, koje su dužne da upišu učenike sa određene teritorije bez obzira na shvatanja, vaspitanje i poreklo, u privatnu školu dolaze deca roditelja koji se slažu sa principima škole.
E o tome vam upravo pricam. dok dete bude samo sposobno da percipira svet oko sebe, roditelji su vec naneli nepopravljivu stetu.
Mozda gresim, sto bi bilo zaista dobro, ali to jednostrano usmeravanje ka nekom krajnjem cilju koju diktiraju svetski mocnici zapakovano je zaista u ogromnu 'brigu' za vase dete. Oni se vise brinu za vase dete nego vi.
Zato su mu odredili obrazovanje dok je jos u stomaku, pa nadalje. Zato su mu tehnologiju usadili jos od druge trece godine zivota. Zato mu ispiraju mozak crtacima. A mi verujemo da cemo najbolje uciniti za svoje dete ako ima dadilju, privatne jaslice, privatan vrtic, privatnu osnovnu skolu, zatim srednju skolu, fakultet.
U Savremenoj osnovnoj školi već prilikom testiranja za upis započinje proces kreiranja personalizovanog programa prema potrebama i afinitetima deteta, koje na taj način ima najbolje uslove za razvoj svog punog potencijala. Zato roditelji, dok je dete na testiranju, popunjavaju upitnik o psihofizičkom statusu deteta, koji predstavlja adekvatnu dopunu testa zrelosti i omogućava da se nastava prilagodi učeniku.Pored toga, u zavisnosti od interesovanja deteta, možete izabrati Nacionalni ili Kombinovani program, za školovanje na srpskom i/ili engleskom jeziku.
Savremena osnovna škola je upravo primer Future Ready osnovne škole na našim prostorima i kao takva u potpunosti priprema dete za život u 21. veku. Kroz primenu najsavremene tehnologije u realizaciji nastave, negujući pritom konstantnu saradnju i komunikaciju sa roditeljima školaraca, svako dete, osim što ima adekvatne osnove za nastavak profesionalnog razvoja, stasava u stabilnu ličnost.
Pored toga što če učiti i završavati svoje školske obaveze, vaše dete će u Savremenoj osnovnoj školi imati priliku i da se bavi sportom, usavršava strani jezik i učestvuje u raznovrsnim sekcijama i aktivnostima pre i posle nastave. Takođe, u Savremenoj osnovnoj školi svakom detetu se pristupa tako da kroz igru i zabavu ulazi u IT svet, čime se direktno podstiču kritičko razmišljanje i upornost u rešavanju kako jednostavnih, tako i složenih izazova u modernom svetu.
PRIZNAJTE DA NJIHOV PROGRAM ( JAVNI) ZVUCI PREDOBRO I NARAVNO DA STE LAKA META JER JE I VAMA ISPRAN MOZAK. OBECANJE DA CE OD VASEG DETETA NAPRAVITI PAMETNU, KREATIVNU I SPOSOBNU OSOBU! I VI VERUJETE  U TO?!
ALI KO SAM JA DA SUDIM NOVOM SVETSKOM PORETKU???

Нема коментара :

Постави коментар