петак, 20. мај 2016.

MRTVI DA SE VRATE

OVO JE SUPER! MRTVI DA SE VRATE U ZIVOT! DA POSTANEMO BESMRTNI! A NJIH NEKOLICINA BOGATIH I MOCNIH PREKO VAKCINA I GMO HRANE VEC DECENIJAMA RADE NA DEPOPULACIJI! LUDA PLANETA MAJKE MI!
Americke kompanije ( ko bi drugi) dobile su dozvolu da pokusaju da ozive mrtve.  U inicijalnim testovima koristice se niz razlicitih tehnika na 20 subjekata koji su doziveli mozdanu smrt. U prvoj fazi se nadaju da ce uspeti da podstaknu obnavljanje mozdanih celija sto dosad nije bilo moguce.Iako se mozak ljudske vrste ne obnavlja recimo kod nekih vrsta riba i vodozemaca i to je moguce. Eksperimenti ce biti izvedeni u Indiji (verovatno na Indijcima) i naucnici se nadaju uspehu.
Inace naucnici su prvi put  u istoriji ovih dana potvrdili da zivot posle smrti postoji. Godinama je smatrano da kad srce prestane da radi prestaje da radi i mozak. Medjutim, istrazivanja na 2000 ljudi ozbiljno je "srusilo" ovo misljenje. Klinicki mrtvi ljudi kojima je stalo srce pa su ipak "vraceni" u zivot tvrde da su za to vreme imali misli i emocije, te da su bili svesni svega sto se oko njih dogadja. Sad su i mene zbunili jer ispada da ja nisam bili klinicki mrtva jer ja sam u momentima kad sam bila u dubokoj nesvesti osecala samo neka lepa osecanja ( a ne strasne bolove zbog kojih sam se onesvestila) i videla sam sve neke sarene boje i oblike. 
Sta sam htela da kazem? Ako mozak ostaje u funkciji kad otkaze telo, a naucnici nadju nacin da ga "poprave" onda definitivno  mozemo govoriti o zivotu i posle klinicke smrti.
Takodje ljudi oduvek teze da postanu besmrtni. Kao nas dragi Rokfeler koji je upravo dobio sedmo srce. Ubica koji sa svojom porodicom radi na depopulaciji vec 100 godina smatra da samo "odabrani" kao sto je on treba da zive vecno! Tako smatra i vecina bogatih i mocnih ljudi poput Bila Gejtsa, koji ide jos dalje u svojim planovima za depopulaciju i to ekstremne vrste. On ne bi "ubio" polovinu stanovnista pa da od sadasnjih sedam milijardi ostane tri i po , njemu bi odgovaralo najvise  pola milijarde!
I sad evo paradoksa. Ti isti ljudi koji ubijaju siromasne ljude daju naucnicima silna sredstva ne bi li njih ucinili besmrtnim. Ali ,zar ti naucnici ne bi mogli da svoja istrazivanja podele sa celokupnim stanovnistvom? Pa da informacije procure kao i virusi bolesti koje vise ne postoje. Secate se moje teorije da je sve na svetu po principu bumeranga? Sta bi se onda desilo. BUM! EKSPLOZIJA! BOLESNI BI OZDRAVILI ( POSTOJI VECINA LEKOVA ZA SVE BOLESTI) I ZIVELI VECNO , MRTVI BI USTALI ,I UMESTO SEDAM MILIJARDI BILO BI PETNAEST  I VISE I TO VRLO BRZO JER TREBA UZETI U OBZIR I NATALITET.
VEROVATNO BI TO DOVELO DO APOKALIPSE JER  NE BI BILO HRANE I VODE! ALI REALNO BI MOGLO DA SE DESI U JEDNOM MOMENTU. DA ONI NE BI STIGLI TOLIKO LJUDI DA UBIJU KOLIKO BI MOGLO DA SE RODI, DA OSTANE ZIVO ILI DA SE VRATI U ZIVOT!

Нема коментара :

Постави коментар