четвртак, 16. август 2018.

PUSTO OSTRVO

STA BISTE PONELI NA PUSTO OSTRVO? IZBOR SIGURNO ZAVISI OD ZIVOTNOG DOBA! A SVAKAKO SU SAD TI IZBORI MNOGO DRUGACIJI NEGO PRE RECMO 40 GODINA!
90% LJUDI KOJI SU UCESTVOVALI U RAZNIM ANKETAMA KAZU DA BI SA SOBOM PONELI "BRDO KNJIGA" SVE SAME FILOZOFE I KLASIKE???? PA KAO I NA PLAZAMA STO VIDJAMO OVIH DANA DEVOJKE KOJE CITAJU RAT I MIR I SLICNO!
100% NJIH TVRDI DA BI PONELI UPALJAC ILI SIBICE DA NE MORAJU DA SE MUCE  KAD PALE VATRU - SMORILO IH U RAZNIM FILMOVIMA!!!
STA LI JE TO STO JE ZAISTA NEOPHODNO ZA PREZIVLJAVANJE ,A STA JE TO BEZ CEGA MI 'URBANI LJUDI" NE MOZEMO?
Mladi u Srbiji imaju neke svoje ideje:
Šuškavac: Pokrivač, odeća, jastuk, čini mi se da može da ima višenamensku funkciju.
Strip: Poneo bih baš ovaj zbog naziva i tematike: Osuđen na zemlju, pomiren sa činjenicom da ću živeti na pustom ostrvu.
Pasoš: U slučaju da nađu mene ili moj leš, da olakšamo birokratiju.
Destilovana voda: Zvuči kao nešto što može da pomogne.
Eksterni punjač: Ukoliko se pojave neki domoroci, deluje kao da mogu da im uvalim ovo za neku hranu ili odeću, ili ukoliko budu nasilni da se pravim da mogu da pucam iz toga.
Naočare: Mnogo mi lepo stoje. Greota je odreći se takvih stvari.
Autan: Da me ne pojedu komarci, tigrovi ili ajkule.
Guma: U celom tom depresivnom haotičnom scenariju gde ostajem sama na ostrvu, potrebno mi je nešto optimistično, šareno i slatko. Nešto što će mi ulivati nadu da je ipak sve okej. Guma u obliku lubenice deluje kao nešto takvo.
Upaljač: Pretpostavljam da ću tamo naći neku zamenu za cigarete pa da upalim to smotano. Njime mogu i flašu da otvorim u slučaju da na ostrvu postoji diskont pića. Ili da zapalim vatru.
Puder: Mrzim kad se ojedem.
Patike: Većina ljudi se rodila bosa, ja sa patikama.
Toalet papir: Moj omiljeni predmet u životu, verovatno. Na pusto ostrvo bi svako normalan trebao da ponese zalihu toalet papira da ne guli dupe liscem nepoznate biljke, zatim zalihe sibica de kresne iz prve kad god mu se ugasi vatra, a ne da danima tuca kamenje.
Vosak za kosu: Bez njega ne idem nigde.
Kupaći: Ovaj boravak na pustom ostrvu mi trenutno deluje kao jako kul ideja, pa zašto da ne ponesem svoj omiljeni kupaći?
Kapi za nos: Navučena sam.
Četka za kosu: Mnogo mi je žao Arijel kada se češlja viljuškom, ja ću biti sirena sa pravom četkom.
Grafički roman: "Strpljenje" da me podseti ako se smorim da moram da budem strpljiva i neko će me već spasti.
Sveska i olovka: A kad me spase postaću slavna zbog svojih memoara koje sam beležila u ovoj sveščici.
Karmin: Kad me nađu da budem lepa.
Gumice za kosu: Isto.
 Mačka: Nigde bez nje.
Nimulid: Moje omiljene tablete protiv bolova svake vrste.
Knjiga: Pošto tamo neće biti nikakve muzike, mislim da je okej da ponesem ovo čisto da se podsetim šta to beše muzika.
Džojistik: Pošto ne mogu ceo Soni da ponesem, džojstik će biti dovoljan za imaginarne partije PES-a.
Fotoaparat: i film koji nikad neću uspeti da uradim. Ali će aparat pronaći neka ekspedicija i razviti film. Fotografije će obići svet a ja ću postati bogat i slavan, ono što sam oduvek želeo.
Naočare: Ići ću go ostrvom sa naočarima za sunce, to mi je šmekerski.Kačket: Kapa glavu čuva.
Pljoska: Sipala bih u nju omiljenu rakiju i svakog dana uzimala gutljalj.
Nož: Ne postoji praktičniji predmet.
Upaljač: Isto.
Gumica za kosu: Mogu da vežem kosu, udavim nekog ili privežem drveće od kog bih napravila šator.
Pivo: Zamislite zalazak sunca na nekoj lepoj plaži dok vam okean zapljuskuje stopala. Daleko od posla, realnosti i svih smarača. Morala bih da iskoristim tu atmosferu bar prvog dana i otvorim hladno pivo. I posle još jedno. Onda može da me pojede lav.
Superlepak: Pokušala bih da sagradim čamac kad se smorim, šta znam, možda zatreba.
Kondomi: U kondomu može da se prenosi voda ili nešto drugo, može da služi kao gumica za zavezivanje, može da se podmazuje nešto, a ako naiđe neko, pošto sam jedina osoba na pustom ostrvu, na treba se razmnožavati, pa kao kontracepcija.
Hanzaplast: Za krpljenje i sigurne povrede jer sam smotana, a ostalo smisli kako hoćeš.
Četkica za zube: MUST!
Nož: Da ljuštim voće, nikako za klanje.
Kafa: Isto kao za pivo, samo jutarnji scenario.
Šta biste poneli na pusto ostrvo sa sobom i zašto? (Urban Outfitters), Majkrosoft i jos neke velike kompanije - pitanje za intervju za posao!A mi mislili da je pitanje: Sta biste poneli na pusto ostrvo cisto zezanje! Kad ono ispade vaznije od svih diploma i  znanja. Mada mi jedan klinac iz kraja koji je isao u Majkrosoft rece da to pitanje i Kako prodati Eskimu frizider vuku najvise poena na testu!!!
I tako milenijalci naravno imaju svoje vidjenje stvari s tim sto nisu isli toliko daleko da kazu da bi poneli mobilni, laptop i slicno ali su unjihovom duhovitom fazonu zaista pokazali sta misle o tome.
Ljudi srednjih godina kazu da bi poneli knjige  i neke  stvari koje bi im povecale udobnost. Malo mi je cudna ta prica o citanju knjiga tek  kad smo na plazi  ili na pustom ostrvu gde "zaranjamo" u "teska, dubokomisaona" stiva. Zar zaista ne mozemo i ovako u nasim normarnim okolnostima da citamo knjige? Zbog  nedostatka vremena - kazu svi! Mozda i jeste, ali ipak citanje knjiga je tako opustajuce i tako hranjljivo za nasu dusu.
Stariji ljudi ce se zadovoljiti zurenjem u okean i cekanjem ili spasioca ili smrti!
I sad naravno sta bih ja ponela. Ha, po godinama spadam  ustarije ljude, po potrebama u srednje doba, a po misljenju i zeljama u mlade jer ima jos mnogo mojih neostvarenih zelja i snova.
Tako da bi ponela laptop na baterije, kutiju baterija i mnogo hartije i olovaka ako me izda tehnologija i pisala bih kao sto i sada ovde to radim. Sto se tice hrane, pica, odece, mesta za spavanje i obicnih svakodnevnih sitnica koje zivot znace uzdala bih se u srecu. Kad nesto imam imam, kad nemam nemam ,pa dokle izdrzim! Mozda bih posto moze tri stvari ponela cisternu sa pivom ,em tecnost, em hranljivo, em opusta. A onda kad bi nestalo sve sto mi pomaze da prezivim ( pivo, pisanje i poneka riba ili rak) onda bih jednostavno usetala u okean jer ne bih nikako mogla da izdrzim agoniju umiranja na  tako lepom mestu gde sam oduvek zelela da odem.JEDINO STO NIKO NIJE SPOMENUO, A MENI BI BILO STRASNO BEZ LJUDSKIH GLASOVA, BUKE,MUZIKE....
U SVAKOM SLUCAJU VAZAN JE I ROK U KOME BI SE NASLI NA PUSTOM OSTRVU, KAO I RAZLOZI ZASTO SMO TAMO.  NIJE SVEJEDNO ZNATI DA SI TU ZBOG NEKAKVOG ISPITIVANJA ILI SI PROGNAN ZAUVEK.  ILI SI JEDNOSTAVNO SAM ODLUCIO DA POBEGNES OD SVEGA. I DA. SVAKI RAZLOG VEROVATNO  MENJA SPISAK ONOGA STO BI PONELI SA SOBOM!!!!

Нема коментара :

Постави коментар