понедељак, 18. фебруар 2019.

SKRIVENI TEKSTOVI U MUZICKIM NUMERAMA

NE MOGU DA SE NABROJE MUZICKE NUMERE IZA KOJIH STOJI ONO O CEMU SE NE PEVA. SKRIVENE RECI IZA TEKSTA CESTO SU POLITICKI OBOJENE. A NEKAD SE TU PROZIVAJU I POZIVAJU I OSTALE STVARI. ZA SADA SAM  ISKOPALA 25 STARIJIH I JEDNU "NOVIJU" PESMU. I MISLIM DA STE SVI DO SADA ZNALI DA ONE "STRANSKE" PESME PRIZIVAJU DJAVOLA ILI KO ZNA STA. ALI VEROVATNO NISTE ZNALI DA NASE NE TREBA DA SE SLUSAJU"OTPOZADI" DA BI IM NASAO SKRIVENI SMISAO - VEC SAMO TREBA PAZLJIVO SLUSATI TEKST.
Isad ne znam odakle da pocnem. Hajde prvo od seksa, pa onda cemo s politikom i drogom.
Grupa BABE imala je hit "Ko me ter'o". Zika Milenkovic (frontmen te grupe) napisao je ovaj tekst za svog drugara koji je umro od side nakon seksa sa prostitutkom iz Panceva u koju je bio zaljubljen.
Azra "Balkan" nije rodoljubiva pesma. Dzoni Stulic je u stvari napisao podrsku svom polnom organu da mu ne "omane" u kriticnim situacijama - budi mi silan i dobro mi stoj! Idoli -"Kenozoik"- pesma je u stvari ocurama koje se prilikom  seksa drze neaktivno i koje su konzervativne. TAP -011 "Vuk" -sukob Mire Markovic u ulozi  crvenkape i Vuka Draskovica! Vlado Georgijev - "Do  svitanja" napisana u nadi da ce doci do produzenja zajednickog zivota Srbije i Crne Gore. E ovo me ubilo!!!!
Neko te nocas ima - Van Gog nije jedna od najboljih ljubavnih pesama nego pesma posvecena hasisu!
Okej! Bora Corba je pesmu "Pogledaj dom svoj andjele" shvatio na drugaciji nacin nego mi. Tu religija nema nista sa "andjelom" ,a opet Bora nas Srbe vidi kao andjeoski narod koji ni za sta nije kriv, a stalno strada. Piloti su napravili pesmu "Ne veruj u idole" Samo da bi  Kiki Lesandric isprozivao Srdjana Sapera zbog neke njihove licne svadje. Ova mi je omiljena kao himna " Hej Sloveni" uz koju sam odrasla. Dakle, ovu pesmu povezujem sa docecima nasih sportistakoji su nekim cudom NAJBOLJI NA SVETU. Pojma nemam kako ali gile je predvideo raspad te najbolje Jugoslavije sta god da se sada misli o tome i cudio se kako narod u SFRJ ne vidi  ili zaklapa oci pred neminovnim raspadom drzave koji im preti. Familja "Mala, mala"  je zapravo pesma otome kako ljudi ne shvataju da njima upravljaju tajni  centri moci. Opet Dzoni Stulic cije pesme vezujem za najemotivnije trenutke u svom zivotu. On je pesmu Milica koju je odradio sa Dejanom Cukicem napisao u noci provedenoj u zatvoru zbog voznje u alkoholisanom stanju, a Milica su u stvari auto milicije (policije). Dve njegove pesme obelezile su moj zivot "Kao ti i ja " i  "Usne vrele visnje".
O moj boze ! Moj omiljeni bend iz mladosti svakako je bio Bijelo dugme, a pesma "Da sam pekar" nikako mi nije znacila poziv na konzumiranje belog praha - njima jeste. Dodjavola u celu pricu o mom detinjstvu i mladosti ukljucen je i mpoj omiljeni Dusko Radovic sa pesmicom "Strasan lav" gde je lav naravno bio moj dragi Tito. EKV - 'Srce"- pesma je posvecena Milanovoj bivsoj devojci koja je umrla od predoziranja heroinom. GALIJA - "Trube"  -prica o devojci koja je htela da se ubije zbog ilegalne borbe bikova na Goliji ? Pa ilegalne borbe pasa ovde u Beogradu i  ostale borbe zivotinja koje ne bi smele da postoje. Laki Pingvini - "Pokreni me" - nije prica o devojci koja ga pokrece nego o "unucicima", "bombicama" ili kako god  da se zovu mala pakovanja zestokih pica. Divlje Jagode "Marija" je pesma o marihuani. Tu je odmah i Oliver Mandic sa pesmom "Kroz vene" koja naravno govori o heroinu. Haustor i "Ena" mi je bila neshvatljiva do sad iako sam je vrlo rado i cesto slusala - i sad razumem. To je prica o Rundekovoj devojci koja je htela po svaku cenu da ga izvuce iz pakla droge, a kad nije uspela pobegla je u Kanadu! Kad smo kod Kanade THC ima pesmu o bezanju u Kanadu i "zatvorskim pticicama". Dobro to se vidi iz teksta ali mi je trip zasto uvek Kanada? Ostaje za neki sledeci blog. I u seriji Saut Park Ameri se najvise mrze sa Kanadom. INDEXI -'Bacila je sve niz reku" opet ja mislim emotivna ljubavna pesma ,a ono horor .Pesma je o Davorovoj devojci iz srednje skole koja je abortirala njihovo dete ,a on je hteo da je uzme za zenu. Opet Bora Corba i pesma "Hocu majko hocu u gradsku cistocu" koja naravno ne govori o tome nego  o clanovim Demokratske stranke koji su oprali svoju proslost od ucesca u ratovima devedestih! Aerodrom "Sta si u kavu stavila" se dotakao Vlaske magije sumnjajuci cak u dve svoje bivse devojke. Plejboj "Superstar" govori naravno o muskom polnom organu. Hahaahha, pa najbolji je zar ne ? Bora Corba i verujem da nisam demistifikovala ni o,1% njegovih skrivenih misli u pesmama, ali ova je haos "Princ" - gde opisuje odnos Slobe Milosevica i Mire Markovic! TAP - o11 - "Jeti Sumadinac" je prica o Dobrivoju Budimirovicu Bidzi. I na kraju moj omiljeni S.A.R.S. koji  je i javno pevao o budjavom lebu koji jedemo i o crnoj perspektivi ipak je u prelepoj baladi "Lutka" pevao  o drogi.
I dalje cu nastaviti da trazim skrivena znacenju pesmama. Bas je interesantno.
Ode kralj nase narodne muzike Saban Saulic. Slava mu!
MUZIKA JE FASCINANTNA. UZBURKAVA SVE NASE EMOCIJE. ZIVOT BEZ MUZIKE JE NEMOGUC! A ETO I DOKAZA DA MOZE DA NAM POSLUZI ZA PRICU O NEKIM DRUGIM STVARIMA. KAO IZDUVNI VENTIL ILI STA GOD. MENI JE ZIVOT BEZ MUZIKE POTPUNO NEREALN. ONA JE U MENI NA OVAJ ILI ONAJ NACIN PRISUTNA. I JOS KAD DODAM PESNIKE JASNO MI JE DA JE MUZIKA U STVARI NACIN DA SE ISPRICAJU NAJTANANIJA STANJA DUSA I NAJTEZE ISTINE! ZATO DOBRO SLUSAJTE MUZIKU - A NE POVRSNO. MADA DANASNJA MUZIKA NEMA TU PRICU KOJU SAM SPOMENULA - VISE JE ISPRAZNA I KOMERCIJALNA, ALI OPET MOZDA IPAK SRECOM PREPOZNATE SKRIVENE RECI KOJE OTKRIVAJU ISTINU O NECEMU STO JE BITNIJE OD TEKSTA PESME!

Нема коментара :

Постави коментар