петак, 4. октобар 2019.

CVRCAK I MRAV - BASNA? NE, REALNOST JE OVDE POTPUNO IZGUBILA SMISAO PORUKE KOJU OVA BASNA SALJE. BITI CVRCAK U DANASNJE VREME  JE DOBRO, A BITI MRAV NIJE. VASE ZNANJE, SPOSOBNOSTI, VREDNOCA NE VREDE NISTA, AL JE ZATO BITI U TRENDINGU SVE! KAKVO DRUSTVO!
Radite svoj posao najbolje moguce, kod kuce izvodite magiju da bi ziveli koliko toliko normalno, kao mrav ne prestajete da se trudite svakog dana. Rezultat nikakav ili jedva vidljiv. Ne radite nista, ali ste spremni da unovcite vas nemoral i lenjost. Imate sve! Odavno sam shvatila koliko je nase drustvo bolesno i da je decu nemoguce vaspitati! Ako ih kako bi trebalo ucimo da budu mravi, zivece tesko i jedva da ce imati minimum onoga sto je potrebno za normalan zivot coveka. ako ih ucimo da budu cvrcak imace sve sem onih pravih vrednosti koje bi trebali da poseduju. Gordijev cvor zar ne? I nema tog maca koji bi to presekao.
Usadila sam u svoju decu prave vrednosti. Ispali su  dobri ljudi-mravi. Nijedno ne zivi dobro! I zato znam o cemu pricam u ovom tekstu. I zaista nikada od pocetka vremena nije bilo teze uciti decu sta i kako treba. Jer, dobro je lose i lose je dobro. I nije tamo u "belom svetu" nista drugacije. Drustvo je svugde isto,samo sto smo mi ljudi takvi pa smo mravi u tudjem mravinjaku. A cvrci  na nasoj livadi.
Kada bi se nasao neko kome bi se verovalo i poceo da propagira zivot mrava i da skupi milionske preglede na  Instagramu mozda, ali samo mozda bi se nesto promenilo. Jos kad bi taj neko otisao u  UN i tamo odrzao govor u kome bi "ispljuvao" povrsnost i nemoral onih koji vladaju svetom mravi bi dobili statisfakciju i jos vrednije bi radili. Mada ima mrava i dalje koji jadni rade i 10 i vise sati  bez odmora i uzivanja. Socijalni zivot im se sveo na nulu ,porodica trpi i jednostavno to nije to. Covek ipak nije samo posao i nista vise.  S druge strane cvrci uzivaju,  i jedino za sta se bore to je da budu prvi u trendingu. ne verujem da ovo moze vise ikada da se isparavi.
Kada je Ezop pisao ovu basnu bio je vizionar i znao je gde ce otici ovo drustvo. Zasto sad nemamo vizionara koji ce nas vratitti na pravi put?
YouTube trending je kategorija koja je rezervisana samo za one najuticajnije. Youtube provlači video klipove kroz seriju različitih algoritama, a kasnije ih prezentuje korisnicima kao konačnu listu u Youtube trending kategoriji.
Postoji mnoštvo videa sa milionima pregleda, koji nikad nisu dospeli u trending kategoriju. Zašto se to dešava? To je zato što YouTube trending nije vezan samo za broj pregleda. To znači da samim tim što video ima veliki broj pregleda, ne znači da je zapravo i dobar. YouTube trending zapravo ima veoma veliki broj različitih faktora koji utiču na to da li će video završiti u trendingu ili ne.
Trending pomaže gledaocima da vide šta se dešava na YouTube-u i generalno u svetu. Neki trendovi su predvidivi, poput nove pesme najpopularnijih pevača ili filmskih trailer-a koji su dugo najavljivani. Neki su iznenađujući, dobar primer za to su viralni video zapisi, koji ni od kuda postanu popularni. YouTube trending zapravo izvlači kvalitetan sadržaj na površinu, kako bi korisnici lakše došli do njega.
YouTube trending nije personalizovan i prikazuje istu listu videa u svakoj zemlji, svim korisnicima, ne računajući Indiju. U Indiji, trending prikazuje istu listu videa za svaki od 9 najčešće korišćenih jezika. Trending lista na YouTube-u se ažurira na svakih 15 minuta, grubo računajući. Svakim ažuriranjem, određeni video se može pomeriti unapred ili unazad, ali i ostati na istom mestu.Prema nekom nepisanom pravilu, trending ima sklonost da izvači na površinu video klipove sledećeg tipa:
pogodne za prikazivanje velikom broju gledalaca,one koji nisu negativni, primamljivih naziva ili senzacioni,vezane su za neku trenutno aktuelnu temu na YT ili generalno u svetu,iznenađujuće, osvežavajuće, kreativne i sadržajne
Trending se trudi da izbalansira sve ove kriterijume. Kako bi to postigao, YouTube trending uzima u razmatranje mnoge signale, uključujući (ali nije limitiran samo na):broj pregleda, tok rasta u broju pregleda, odakle dolaze pregledi (imajući u vidu i preglede van YT platforme), starost videa.
Uzela sam Jutjub kao primer. Najnebuloznije stvari imaju najvise pregleda. Te cvrci zaradjuju mnogo vise nego mravi. Nazalost tako je u svim sferama zivota.
U danasnjem svetu izuzetno razvijene tehnologije svako, ali bas svako moze da se reklamira na  internetu. I da ne radi nista, a da postane slavan, mocan, bogat. Mrav moze da radi isto to, ali su njegovi klipovi nezanimljivi i ne moze da bude u trendingu. Apsurdnost ovog vremena ne moze se objasniti.
ZATO PREDLAZEM DA SE BASNA CVRCAK  I MRAV PROGLASI NEPODNOM, NEREALNOM I NEMOGUCOM.  U OVAKVOM DRUSTVU SRECA I BLAGOSTANJE SU NA STRANI CVRCKA A NE MRAVA I PRAVIH VREDNOSTI.  PA VI VIDITE KAKO CETE VASPITATU SVOJU DECU.

Нема коментара :

Постави коментар