субота, 26. октобар 2019.

MOJ NOVI OMILJENI LIK STALNO SMISLJA STVARI KOJE BI MOGLE BITI BESPLATNE ( PREVOZ I SVASTA NESTO) SADA JE TO  BESPLATAN INTERNET! LOGICNO DA TO NIKADA NECE USPETI! NISTA SE NIJE PROMENILO OD TESLE KOJI JE HTEO DA NAM DA BESPLATNU STRUJU!
Ilon Mask je 22. oktobra poslao tvit preko svog ličnog Twitter naloga.
Ovo niije ništa revolucionarno, ali jedna stvar u vezi sa njegovim tvitom bila je posebna - šef SpaceX kompanije je svoju poruku poslao preko Starlink satelita.
- Ovu poruku šaljem kroz svemir preko Starflink satelita. Vau, uspelo je!", napisao je Mask u svom tvitu.
Sudeći po kompaniji SpaceX, Starlink mreža satelita bi vremenom trebala da pruži brzi i jeftin internet širom planete, čak i onim delovima sveta gde signal za internet gotovo da ne postoji.
Kompanija je planirala da lansira ukupno 12.000 satelita u svemir, ali je nedavno poslala zahtev da jojo se dozvoli da se taj broj proširi na 30.000 satelita. Za neko vreme internet bi bio potpuno besplatan i dostupan  u svakom kutku nase  planete. SAMO DA SE PODSETIMO:
Ilon Riv Mask - Pretorija, 28. jun 1971 je južnoafričko-američki preduzetnik, investitor i inženjer. Osnivač je, direktor i glavni dizajner kompanije Spejs eks; saosnivač, direktor i dizajner proizvoda u kompaniji Tesla; saosnivač i direktor Neuralinka; i saosnivač Pejpala. U decembru 2016. zauzeo je 21. mesto na Forbsovoj listi najmoćnijih ljudi sveta. Od januara 2019. godine, njegovo neto bogatstvo procijenjeno je na 21,4 milijardi dolara. Pa ipak za ovog coveka su vezane tolike dobre i lose price da je tesko steci pravu sliku o njemu. Meni se svidja onaj deo gde on buducnost dovodi u sadasnjost i gde ga niko ne razume jer je korake od sedam milja tesko pratiti. Onaj deo gde je utajio ili nije porez ili da zeli da ozeni nevinu devojku me ne zanima. dakle fokusiram se na Ilona samo kao naucnika i fininasijera mnogih naucnih dostignuca. I naravno kao inzinjera i potpuno novih tehnologija.  doduse vidjenih u Futurami ili Simpsonovima ili u filmovima tipa Povratak u budusnost.
Naravno da ne mozemo svi ili nas vecina da shvati svu tu buducnost koju nam Ilon stvara danas. I zbog toga sto ne razumemo spremni smo da ga najstrasnije hejtujemo. Ponavljam ne ulazim u to kakav je on kao covek ( i Tesla je bio cudak) jer genijalci su za nas cudaci.Divljenje za njegove pronalaske ipak posedujem i zato mi je sada on omiljeni lik posle Tesle i Da Vincija. Danas je Mask neko ko za razliku od dvojice pomenutih ima i sredstva i moc da ostvaruje sve sto zamisli . Mada zeli da ucini da zivot  ljudi postane kvalitetniji oni koji su uvek kocili sve ono sto bi dovelo do ne placanja su opet digli glas!
Уколико би неко спровео испитивање јавног мњења, где би питао које су то области које ће променити свет у наредних 5, 10, или 50 година, већина испитаника вероватно би поменула аутомобилску индустрију, аеронаутику, обновљиве изворе енергије, брзи транспорт, планетарна истраживања и пречишћавање океанске воде за пиће. Илон Маск је прсте умешао у пет од шест наведених. Зато је један чувени блогер у уводу за свој интервју са њим написао да би мање стресно било направити интервју са Зевсом. Он се макар интересовао за једну област (громове), док овај други зна све. Маск неће само променити свет. Он га је већ променио.Прва ствар коју је урадио било је инвестирање читавих сто милиона долара у оснивање прве приватне свемирске компаније, SpaceX. Циљ ове авантуре био је, а и остао, смањење трошкова лета у свемир и коначно колонизација Марса, са амбициозних милион становника до краја века. Ексцентрични милионер баца паре, јавност је говорила. Само две године касније, док се SpaceX још није ни размахао, Маск започиње још један пројекат.  Овог пута се из свемира спушта на ауто-путеве. Tesla има задатак да направи револуцију у аутомобилској индустрији представљајучи концепт већински електричног аутомобила. Илонов сан био је да убрза масовну производњу електричне енергије и на крају потпуно замени фосилна горива.2013. године, Тесла Модел С је проглашен за један од најбољих аутомобила који су икад направљени. Модел С у основном пакету, који је 2012. године изашао на тржиште, има максималну брзину до око 180 километра на час и убрзава од 0-100 километра на час за 6.5 секунди. Најјачи пакет има избор од два мотора, слабији поседује 270 kW, док му је максимална брзина 201 километар на час. Идеја иза компаније SolarCity коју је покренуо Илон Маск 2006. године замишљена је да би револуционаризовала производњу електричне енергије. SolarCity је направио мрежу која дистрибуира технологију соларних плоча у домаћинству по принципу изнајмљивања. Потрошачи немају никаквих трошкова инсталације и куповине опреме, а на месечном нивоу плаћају коришћење опреме и одржавање. За узврат добијају чисту електричну енергију.
У сарадњи са компанијом Тесла, SolarCity је конструисао POWERWALL, батерију која одржава напајање електричном енергијом у домовима са соларним напајањем. Овај потпуно аутоматизовани систем штити домаћинство од нестанка струје, напаја читав стан и пружа укућанима бројне друге погодности са веома ниским трошковима.
Američki inovator i milijarder Ilon Mask izjavio je da zbog testiranja svog novog prevoznog sredstva planira da ponudi besplatne vožnje kroz prvi, probni tunel koji je prokopao ispod predgrađa Los Anđelesa.
Mask je u nizu poruka na Tviteru kazao da je probni tunel gotovo završen, da će svečano otvaranje biti 10. decembra, a narednog dana besplatne vožnje za građane.
Tunel je dugačak 3,2 kilometra i nalazi se ispod Hotorna, gde je sedište "Spejseksa" (SpaceX), jedne od Maskovih kompanija.
On je opisao da će novi oblik prevoza kroz tunel biti kabine s putnicima koje će se brzinom do 250 kilometara na čas kretati na "platformama na električni pogon".
Inovator je najavio izgradnju još dva takva tunela u Los Anđelesu.
Američka startap kompanija Hajperlup uan (Hyperloop One) koja razvija futuristički superbrzi voz "Hajperlup", uspešno je izvršila prvi test sistema magnetne levitacije, saopšteno je iz kompanije.
Koncept "Hajperlupa" zasniva se na kapsulama koje u vazduhu održavaju magneti i koje kroz tunele jure brzinama i do 1.200 kilometara na sat.
Ovu ideju, koja u svetu prevoza nije nova, oživeo je 2013. Ilon Mask, mozak iza električnih automobila Tesla i svemirskog programa SpejsEks (SpaceX).
Testovi su vršeni u maju u pustinji blizu Las Vegasa. Testirana mašina se podigla iznad šina i letela oko pet sekundi zahvaljujući magnetima, dostigavši pritom brzinu od 112 kilometara na sat, navodi se u saopštenju.
"Stvorili smo prazninu i bukvalno smo ubacili nebo u tunel, kao da letite na visini od 60.000 metara", navela je kompanija, koja je već sa uspehom testirala potisni sistem. Ovoga puta su testirani motor, magnetna levitacija i elektromagnetne kočnice.
Takođe, kompanija je objavila da je napravila prototip kapsule od aluminijuma i ugljeničnih vlakana, namenjene prevozu ljudi i tereta kroz tunele. Dužina kapsule je 8,5 metara.
Kompanija NeuraLink Ilona Maska najavila je da istražuje načine povezivanja ljudskog mozga i kompjuterskog interfejsa!
Mask je ranije izjavio da je taj sistem uspešno testiran na majmunu, koji je uspeo "mislima da kontroliše kompjuter".
NeuraLink navodi da će ovo istraživanje usmeriti ka osobama koje boluju od teških neuroloških poremećaja, ali je Mask podvukao da ipak razmišlja i o budućnosti u kojoj postoji "nadljudska svest".Ideja  je, prenosi "The Verge", da se paralizovanim ili drugim pacijentima putem robota implantiraju uređaji koji bi im omogućili da mislima kontrolišu kompjuter, telefon ili neki drugi "gedžet".
"Materijali koje ćemo ugrađivati pacijentima više su nalik fleksibilnim nitima, kako bi se smanjila mogućnost oštećenja mozga. Omogućavaju i brži prenos podataka," saopštila je kompanija.
Te niti su, prenosi portal, značajno tanje od ljudske vlasi, a naučnici kompanije NeuraLink nadaju se da će lobanjama pacijenata pristupati uz pomoć lasera, umesto dosadašnjih metoda koje su podrazumevale mehaničko bušenje rupa.
Ovo nije ni delic toga  cime se Ilon  zanima i sta zeli da uradi.
I SAD OVAJ TEKST UZDIZE  U ZVEZDE JEDNOG COVEKA. SA RAZLOGOM ILI NE NA VAMA JE DA ODLUCITE!   PO MENI JE VEC GENIJE KAD JE NAZVAO SVOJU KOMPANIJU TESLA!  I DA!  ILON TVRDI DA RADI VISE OD 100 SATI NEDELJNO! KAO I TESLA SPAVA 4 SATA! NEMOJTE OVO POKUSAVATI! BITI KAO ILON JE NEMOGUCE. BRUS LI JE LEPO OBJASNIO DA SE NIKAD NE TREBA NI SA KIM POREDITI. PA AKO MISLITE DA CETE BITI USPESNI KAO POMENUTI GENIJALCI AKO RADITE 100 SATI NEDELJNO TO CE BITI NEMOGUCE!

Нема коментара :

Постави коментар