недеља, 28. јун 2020.

DZOKER-POSLEDNJA SANSA

I TAKO SAD MORAM DA ISKORISTIM DZOKERA. DALA SAM SEBI PRAVO NA  POSLEDNJU SANSU. UZGRED TAKO SE ZVAO BLOG KOJI JE NOCAS  U PONOC KAO I ZADNJIH 6 GODINA TREBAO DA BUDE OBJAVLJEN, ALI JE NESTAO KAO I JOS NEKOLIKO NJIH ZADNJIH MESECI! PA DA LI JE DOTLE DOSLO? I NECU SAD DA VAM PREPRICAVAM STA JE U NJEMU PISALO! NEMA VEZE! NEKAKO SE UVEK KOCKICE SKLOPE NA OVAJ ILI ONAJ NACIN U KRACEM ILI DUZEM VREMENSKOM PERIODU, A JA SAM VISOKOKVALIFIKOVANA CEKACICA!
I tako ce ovaj blog izgledati kao moji cuveni blogovi na dan praznog papira. Secam se svojih pocetaka i razloga zasto se moj blog zove patispanj. Tada sam jos verovala da su proslost,sadasnjost i buducnost jasno definisane i da postoje. Medjutim, pisuci blogove dosla sam do saznanja da zivimo u bez vremenu   i bez prostoru te da je covek sam napravio nekakvo vreme radi svoje orijentacije. Sto znaci da sve uvek postoji samo na razlicitim mestima. I to je jedino sto me tesi u ovoj nikad mracnijoj ljudskoj epohi. Mozda samo neka slicnost sa srednjim vekom?! Sto mi daje urnebesnu sliku. Ovolika tehnologija  i ljudsko znanje o svemu koje nikad nije bilo vece u virus koji podseca na spansku groznicu (kugu). Tako da sa jedne strane imam potpuno neverovanje da se virus ne moze zaustaviti istaviti pod kontrolu, a s druge strane to mi daje dokaz za moju teoriju o stalnom postojanju svega. I otkud mi znamo da nismo upravo u fazi postojanja spanske groznice? Neko je u novinam cak i poredio pre nekoliko dana. U fazonu ako se spoji na jesen sa sezonskim gripom odnece milione zivota - kao spanska groznica ( kuga) ?????
Dobro, suvise sam vremena posvetila raznim cudnim  virusima, vakcinacijama, depopulaciji, 5G mrezi, GMO proizvodima i ostalim "poslasticama" i "povlasticama" koje ima ova civilizacija. I nekako sam se umorila od zivota u kome nijedna informacija nije tacna. Ne znam razlog zasto dobijamo lazne informacije, mada i za to imam neku teoriju. Jednostavno nasi "mali" umovi ne bi mogli da prihvate sve istine. Pa tako zivimo u Matrixu u kome je jednog dana istina jedno ,a drugog dana drugo. A to je veoma veoma lose za nasu psihu i dusu!
Sad skoro sam postala baba i ne mogu da budem srecna  sto je potpuno strasno. Znajuci u kakvom svetu zivimo i kako se to dete rodilo u najvecem strahu od pandemije i kako sad razmisljam 100 puta pre nego sto krenem da vidim unucicu pomislim na SVU DECU na planeti. On line skolovanje da nikada ne upoznaju  OD KOLEVKE PA DO GROBA NAJLEPSE JE DJACKO DOBA  ( znate na sta mislim ,druzenje vrsnjaka u skoli je neprocenjivo), zagadjenost prirode  i drustva ,pretnja virusima koja ne prestaje. Sta smo to uradili svojoj deci  i unucima?
POLITIKU NITI RAZUMEM NITI HOCU DA KOMENTARISEM, ALI DANAS CU RECI DA JE ONA NAJVISE KRIVA ZA OVO STO NAM SE DESAVA! I UOPSTE NIJE FORA NI U GLOBALIZMU NI U NACIONALIZMU ILI BILO KOJEM IZMU, FORA JE U TOME DA OVA CIVILIZACIJA MORA STO PRE DA NESTANE, JER DALJE NEMA....

Нема коментара :

Постави коментар