субота, 21. фебруар 2015.

PROFIL NA VIKIPEDIJI

MOZES DA NAPRAVIS SVOJ PROFIL NA VIKIPEDIJI DODUSE SAMO ZA PRIJATELJE,MOZES DA NAPRAVIS NOVU VERU ILI POLITICKU PARTIJU! EHEJ LJUDI KAD IMAS KOMPJUTER,MOBILNI,INTERNET I MASTU MOZES BUKVALNO SVE!Kako me politika apsolutnio ne zanima resila sam da oprobam moc svoje maste u sprezi sa tehnologijom. Prvo otvorila sam profil na Fejsbuku sa svojim pravim imenom i za godinu dana imam cak 10 prijatelja  (moja deca i kumovi),a onda otvorim profil intrigantnog naziva MISTERIOZNI PATISPANJ jer mi je vec u glavi bila ideja za pisanje bloga po nazivom Patispanj.blog spot.Za sliku izaberem preslatku ovcicu i skupi, 555 prijatelja koji su sami slali svoje zahteve jer ih je zaintrigirao profil. Sledece sto sam uradila na sinovom profilu (moram malo da krijem tragove jer me Fejsbuk kao i sve vas nadgleda) otvorim pricu o veri. Kult kokoske je osnovna ideja. Znaci u fazonu kokoska je ono cemu se klanjam jer stvorila je tri okeugle stvari koje cine zivot! Figurativno kao i moj patispanj gde je brasno buducnost,jaja sadasnjost a secer proslost.Tako je pomenuta kokoska tvorac limuna,jaja i krompir.limun je Sunce,krompir je Zemlja,a jaje je covek! i ljudi se javljali dal zbog sprdnje ili su zaista poverovali u tu pricu i hteli su da postanu sledbenici KOKOSKE! VEROVALI ILI NE! Skupulo se oko 10.000 ljudi! Skoro kao za moj blogic!Moja je teorija potvrdjena. Na internetu se moze" prodati" svaka prica! Koliko to pogadja moj zdrav razum! Ali ljudska radoznalost i glupost nemaju granice. Doduse ova cifra od jedva desetak hiljada ljudi je kap u moru i ne mogu ni u ludilu dostici one nebulozne slike starleta i njihovih selfija ili likova koji bukvalno ruse sve granice morala i ukusa. Ali ja sam i sa ovim zadovoljna. 
Buducnost.Manipulisanje ljudima doci ce do najvise moguce tacke jer ce ljudi misliti i raditi uglavnom iste stvari. Inteligenciju i kreativnost (citaj mastu) izbrisace vreme kao gumicom.Steta1 Jer jedino to je jos bilo obelezje ljudske vrste! Kad nam totalno iskontrolisu misli u i ubede nas da su samo njihovi (BOG ZNA CIJI STAVOVI) relevantni gotovi smo kao vrsta zivih bica na ovoj planeti.
Proslost. Naravno da se bez tehnologije nije moglo ovako manipulisati ljudima. I to je bilo dobro.Jer ako covek nema pravo na svoju pamet i mastu u sta ga to pretvara?! U najnizi oblik zivota na Zemlji. Umesto najsuperiornije vrste postaje nizi i od gmizavca i parazita! Uzasavajuce!
I UVEK TO PODVLACIM TEHNOLOGIJA JE NEOPHODNA I DOBRA SVE DO ONOG MOMENTA KAD OD COVEKA NAPRAVI ROBOTA!

Нема коментара :

Постави коментар