петак, 13. фебруар 2015.

PETAK TRINAESTI

PETAK - TRINAESTI,PA ONDA DRAMSKA PAUZA RADI UTISKA.Sujeverni ljudi danas ce se "naoruzati "protiv uroka,baksuza i ostalih nesreca koje im se navodno danas mogu dogoditi..Ali ja ne bih danas o tome jer je o tome vec pisano mnogo puta. Mene vise itrigira broj 12.Dvanaest meseci, dvanaest zodijackih znakova (zapravo trinaest - zmijonosa).Eto i tu se umesalo sujeverje pa umesto 13 ima 12 znakova koji "odredjuju' vasu sudbinu.U fazonu hotelskih soba gde postoji 12a i slicnih izbegavanja broja 13.Meni licno to je sasvim OK broj. Nemam strah od njega i nemam neku pricu da mi se na petak 13-ti nesto lose dogodilo!.Ali cesto se pitam zasto nam je vreme podeljeno na 12 meseci,dan na 24 sata (dva puta 12) i kako to da smo se svi na planeti rodili utrpani u 12 horoskopskih znakova.Priznajem vec dugo ne razumem tu pricu o racunanju vremena i kako smo uopste dosli do nje.Citala sam neka objasnjenja da je naravno sve to u vezi Sunca i MESECA koji su zaduzeni da nam daju svetlost (i toplotu kad je u pitanju sunce).Te da smo mi direktno upuceni na njihovo vreme i njihov uticaj na nas. Mesec recimo direktno utice i na vode na nasoj planeti,a bez sunceve toplote ne bi bilo ni zivih bica na planeti. Kako god. Meni je taj odabir da ima dvanaest meseci i isto toliko horoskopsih znakova vrlo cudan. Pa kad uzmemo u obzir i pricu o vremenu koje u paralelnom univerzumu ide u nazad i pricu da je vreme u stvari beskrajno, a da sadasnjost i buducnost i proslost su uvek prisutne malo mi je ne logicno to uokvirivanje vremena u jedan mesec i jedan znak, Sve vise se uveravam da racunanje vremena kakvo je sada treba hitno da se promeni,
Buducnost.Verovatno ce se to i desiti jer kako cemo pronaci  taj paralelni univerzum,kako cemo ziveti duze ili vecno ako ne shvatimo vec jednom da je ovo racunanje vremena zastarelo. Sto se tice sujeverja svake vrste mislim da ce nestati onog momenta kad ljudi budu jos na visem stepenu inteligencije,kada budu shvatili da im opasnost ne preti iz recimo petka 13-og nego iz njegovog ne znanja.Sto vise budu znali ljudi ce se manje plasiti ovih stvari koje nas sada plase ili cak uzasavaju.Pomenuti "baksuzni dani" ,bolesti,starenje,smrt.
Proslost. Naravno da sam kad sam isla u skolu na petak 13-ti (ako ne bi kukavicki i pobegla sa casova) radila sve one "cini" za razbijanje baksuzluka. Kasnije mi je taj datum na poslu predstavljao problem samo u komunikaciji sa sujevernim koleginicama. Znaci na mene i nije nikad imao moc. Nasuprot tome podela na 12 meseci ( to je poseba prica kako Mesec postaje mera za vreme) nekako me intrigira.Zasto bas na dvanaest i kako to da vreme uopste moze da se meri i upakuje u neke okvire.A opet kapiram da ne bi mogli da se snadjemo bez tih okvira. Za sada mi jedino preostaje da prihvatim da su naucnici "lepo" spakovali vreme jer mi drugo i ne preostaje.I  da cekam dan kad ce se pojaviti trinaesti mesec i trinaesti znak u horoskopu - zmijonosa. Kolike ce to promene donete i da li ce to uopste biti konacne promene ili ce vreme teci i unapred i u nazad ,a meseci ce mozda biti dani ,a dani sati. Ko zna?!

Нема коментара :

Постави коментар