недеља, 9. август 2015.

VIRTUALNI SVET

VIRTUALNI SVET?! DA LI JE VIRTUALNI SVET ONAJ KOJI JE NA KOPJUTERIMA U VIDU SVE REALISTICNIJIH IGRICA, ILI ONAJ OSTVAREN SA PREKO MILIJARDU RAZGOVORA DNEVNO PREKO MOBILNOG TELEFONA ILI JE TO REALAN SVET A MI SMO VIRTUALNA IGRICA ILI CAK HOLOGRAMI???
Sad ,svako ima pravo na svoje misljenje! Ja sam rodjena u realnom svetu po mom misljenju. Sve, ovo sto je oko mene je realno. Tako sam naucila od svojih predaka, tako ucim svoje potomke! I svi koji smo sada na planeti to mislimo i cak tvrdimo - MI ZIVIMO U REALNOM SVETU! I SVAKO KO BI TVRDIO SUPROTNO BIO BI PROGLASEN LUDIM!  Pa, ja cu ipak da rizikujem i da ostavim mogucnost da smo mi samo virtualna igrica neke superinteligentne vrste. Da prelazimo nivoe (ono rodjenje, zivot. komplikacije u zivotu i posli i smrt). Kao u SIMSU !  Kad mi mozemo da kontrolisemo necije virtualne zivote, sto ne bi mogli da kontrolisu i nas. I TAKO MI SIMULIRAMO ZIVOT U VIRTUALNOM SVETU, A NEKO SIMULIRA VIRTUALNI SVET ZA KOJI MISLIMO DA JE ZIVOT! Zamislite samo sve te igrice na kompjuteru od kojih smo zavisnici? Koliko njih lice na realni zivot, bilo to da su u vezi bas ponasanja i zivota ljudi, bilo da su beskonacne vrste ratova, bilo da su obicne trke automobila, bilo da su "igre u Svemiru"! Toliko su uspesno napravili virtualni svet da mozes da ga osetis kao da si u njemu! Sve one rukavice i naocare i efekti! Ma laze ko kaze da nije u nekom trenutku "upao" u taj virtualni svet. Cak i ovo "druzenje" nFejsbuku i ostalim drustvenim mrezama ,sta je drugo nego virtualni svet. Po ceo dan razmenjujes informacije koje su vrlo intimne sa ljudima koje i ne poznajes! Kacis na zid slike dece i svojih putovanja, citiras misli poznatih ljudi koje te "pogode u srce" ,nalazis srodnu dusu s kojom komentarises razne dogadjaje! Razgovor "oci u oci" vise ne postoji! Pa kad sam procitala da se dnevno na planeti obavi vise od milijardu ( milijardu i cetirstotine pedeset sedam miliona) razgovoro preko mobilnog telefona ( a tu se ne racunaju poruke  i ostali nacini komunikacije preko mobilnog) ,dakle samo razgovori onda sta da mislim o realnom svetu? Cemu kontakt sa drugim ljudima kad sve mozes da zavrsis preko mobilnog ili kompjutera. A ako "ulovis ' slobodan trenutak onda opustanje uz drustvene mreze ili virtualne igrice!
Buducnost. Naravno u ovom XXI veku jos imamo licne kontakte ,hvala Bogu1 Jos postoji ljubav, prijateljstvo,brak, porodica, deca.Samo plasim se da ce to samo jednog dana da prestane. Necu doziveti srecom, ni moja deca, ali  vec posle one cuvene 2050-te, dogodice se to RESETOVANJE! Pa, koliko god da drugacije racunaju to vreme ti neki koji igraju virtualnu igricu sa nama smucice  im se vise. Iako smo zanimljivi sa svojim nacinom zivota i svim nasim ratovima, epidemijama ,bolestima zavisnosti,sa svim svojim stresovima i strahovima, sa ubrzanjem koje su nam nametnuli opet cemo im dosaditi.Isto kao sto i nama neke igrice dosade papredjemo na druge! I mozda je bas taj RESET ustvari apokalipsa koju mi Zemljani ocekujemo!
Proslost. Bili smo blazeno srecni. Ko kaze da je znanje i napredak u svim sferama ljudskog zivota doneo srecu ljudima? Zar nam zivot nije bio lepsi kad nismo znali za svu ovu tehnologiju? Kad su nam komunikacije bile ili da se vidimo sa nekim ili da mu pisemo pismo ili da ga zovemo na fiksni telefon? A ne sad preko SKAJPA ,a uskoro i holograma? Koliko radosti je nekada bilo i ceznje i strepnje dok ne dobijes pismo od drage osobe? Sada,gde god se nalazio na planeti mozes da u svakom sekundu vidis sve koje zelis! Ne kazem da to nije super, ali nema one ceznjei onolike kolicine radosti i srece u necemu sto sad ne postoji ISCEKIVANJE NECEG LEPOG!  I DA SE VRATIM NA komunikacije!Mislite da je dobro po ljudsku
vrstu  da informacije prima na svaki sekund zeleo to ili ne! Mislite da je normalno da vas mozak opteretite sa milion informacija dnevno? Mislite da vam je zivot zbog toga bolji? Naprotiv! Bas to izaziva stres! Sve te nepotrebne informacije i sva  ta saznanja  o svetu oko vas  koja uopste niste morali da cujete i saznate!
SRECOM POSTOJE LJUDI KOJI SU SVESNI TOGA! PA, POKUSAVAJU DA BUDU PODALJE OD VIRTUALNOG (REALNOG) SVETA! NAZALOST ONI ZIVE U SUMI ILI PLANINI ILI VEC GDE JOS NISU LJUDI USPELI SVE DA UNISTE! ZIVE U SKLADU SA PRIRODOM I SRECNI SU!
PA OPET POJAM SRECE JE DISKUTABILAN KAO I SVEST O TOME STA JE NEKOME LEP I DOBAR ZIVOT! NEKO  JE POSTAO ZAVISNIK OD TEHNOLOGIJE I NE MOZE DA ZAMISLI DA ZIVI DRUGACIJE!  TAKO DA NI NA KRAJU TEKSTA POJMA NEMAM DA LI SAM I JA U PALA U TAJ VIRTUALNI SVET JER SE NE OSECAM BAS NAJBOLJE SEDECI PO CEO DAN ZA KOMPJUTEROM! A OPET PLASIM SE IZLASKA NA ULICU JER SE SVE OKO MENE MNOGO PROMENILO I LJUDI I STVARI!

Нема коментара :

Постави коментар