среда, 16. септембар 2015.

MAC I MAGIJA

FENOMENALANA STVAR! DZOAN ROLING I TOLKIN NISU ZA DZABE PISALI SVOJE KNJIGE!MLADI NA NOVOM BEOGRADU SU SHVATILI SUSTINU I RESILI SU DA ZIVE U SVOM CAROBNOM SVETU!UDRUZENJE "MAC I MAGIJA"  U SUBOTU IMA SVOJE CETVRTO OKUPLJANJE! BRAVO!
Verovatno vam ovo izgleda glupo. To su po vama gomila besposlenih mladih ljudi koji ne zele da odrastu. Kao Petar Pan! Greska. Oni su shvatili ono sto sam ja pisala pre neki dan. Odbijaju da budu samo jos jedan obican covek koji ce svoj zivot provesti kako drugi zele. Oni su ljubitelji epske fantastike, igraju drustvenu igru  "Igre prestola" i zive drugacije.Ko zeli moze da slusa radio 202 i da sazna vise o ovom nacinu zivljenja.Trenutno je prica o svetu Vikinga. Razlika izmedju naseg i njihovog zivota je ogromna. dok mi mislimo kako da se obucemo i s kim cemo se videti oni su razmisljali da li ce imati hleba,da li ce ispostovati vozda i preziveti rat.Zivot im jeste bio kraci ,mnogo uzbudljiviji iintezivniji ,ali i mnogo ispunjeniji.
Toliko je ovoj omladini koja zive u beznadju potrebno magije da prezive ovo strasno vreme. Mislim da ljudi nikada ne treba da prestanu da mastaju. Nije to pitanje godina. Naprotiv. Hari Poter ,u vecnoj borbi protiv zla. Inspirativno! Hobit koji zivi u sumi a ne u dzungli od asfalta. Kako odoleti. Sarmin savet da ostavis sve i prodas i svoj ferari i odes u neki nepoznat svet gde ljudi zive isto kao pre 1000 godina. Gde nema svojine ,ali ima mnogo srece. Tako da  ako danas zelis srecu ,slusalice u usi i kreni u najblizu sumu.Slusaj Marka ili Milosa na 202-ci i zamisljaj bar malo carobni svet! Ako vec ne mozes da zivis u njemu!
Buducnost. Ako ostane bar malo ljudske vrste verovatno ce ziveti u prvobitnoj zajednici ,jer posle apokalipse nece biti nicega.Sem stena,zemlje, kamenja i mozda po neko drvo! Kako istorija ili bolje receno veme ide u krug znaci pecinski ljudi ce ponovo postojati. I sad . I ono malopre vam je bilo bez veze da pokusate da se opustite i zivite bar kao Hobiti ako nemate mogucnosti za izvodjenje magije koja vas cini srecnim. A tek ovo sa prvobitnom zajednicom. Ali verujte to ce biti olaksanje za ljudsku vrstu posle ovog srtresnog perioda. Mi smo imali nesrecu da se rodimo na kraju civilizacije. Kad je sve vec unisteno. I planeta i ljudi . Zato zivite svaki preostali dan do Apokalipse u svom magicnom svetu. Ne dopustite da vas truju gomilom informacija, hranom, stresom.... Opustite se i budite srecni. U inat!
Proslost. Uvek su me kritikovali sto imam bujnu mastu. U detinsjstvu kao siroce (odgajila me je baka) imala sam zamisljenog druga ( ne drugaricu) i bilo mi je mnogo lakse ziveti kad sam sa nekim delila sve brige. Kasnije sam u jednom periodu zivota morala da odrastem i zaposlim se i ubacim u masinu. Strasno. A onda sam dobila svoju decu . Odmah sam im kupila I Hari Potera i Hobita i citalaim dok oni nisu poceli sami da citaju i da traze da im kupim komplete za male carobnjke. Da li znate da je Knez Mihajlovoj malo ispred Kalimegdana postojala takva radnja u kojoj su se mogli kupiti kostimi i oprema za male vestice carobnjake!Fenomenalno!I tako oni su rasli , ja sam uzivala u svetu maste opet. Sada imaju samo vremena da igraju "Igru prestola"! Na zalost. oni su porasli i njih je uhvatila masina za mlevenje ljudi.  Sada cekam unucice. Dok cekam da im citam ove knjige pisem blogove i u tom vremenu dok ih pisem osecam se srecno i zadovoljno. I to ne znaci da sam "prolupala"! Naprotiv, neki svet koji je drugaciji od ovog moze jako da pomogne coveku da se oslobodi stresa.
PA AKO STE BAR MALO POVEROVALI DA OVO NISU SAMO LUPETANJA PROBAJTE STA VAS KOSTA! I NE STIDITE SE! NIJE LOSE OSTATI DETE U DUSI I ZIVETI U SVETU MASTE DOBRO DO ODREDJENIH GRANICA!

Нема коментара :

Постави коментар