уторак, 15. септембар 2015.

SESTOTI BLOG

SESTOTI BLOG!  ETO NAS PRED JOS JEDNIM JUJBILEJOM! MALO LI JE TOLIKO TEKSTOVA. ISKRENIH ,EMOTIVNIH I NEKIH BAS BAS LICNIH. SVI TEKSTOVI SU NASTALI KAO POSLEDICA MOG RAZMISLJANJA O SVETU OKO NAS I PREDSTAVLJAJU MOJE LICNO MISLJENJE,A I SVOJEVRSTAN SU DNEVNIK O VREMENU U KOME ZIVIMO I ONO STO JE INTIMNO NAJVAZNIJE ZA MENE ONI SU
TESTAMENT KOJI OSTAVLJAM SVOJOJ DECI!!!!!
Takodje se iskreno nadam da ce sem sto su zanimljivi ovi tekstovi posluziti mojoj deci u buducem zivotu bez mene ,da provere svoje principe i mozda rese neke svoje dileme i probleme!
Sada bih mogla da uradim retrospektivu kao i obicno, ali mozda nije ni potrebno jer vidim da ljudi koji zele da citaju sami pronalaze tekstove koji ih interesuju. I od ove,ali i od prosle godine. To mi mnogo znacim jer je na neki nacin potvrda da moje misljenje o nekoj temi nije usamljeno.
Zato cu umesto pominjanja koji su tekstovi najcitaniji,a koji su meni najdrazi, da samo za one koji tek sada vide moj blog objasnim njegov istorijat.
Sve je pocelo 24. januara kada sam krenula da deci pravim MRAMORNI KOLAC! Tu je recept u januaru 2014-te. Patispanj mi je dao ime bloga, a i moj profil na Fejsbuku je Misteriozni patispanj. Patispanj je testo koje je podloga za torte i najfinije kolace sa filom. Sastoji se iz brasna, jaja i secera. Kako je to mene asociralo na sadasnjost, proslost i buducnost? Jer ja svoje teme upravo "provlacim" kroz vreme. Pa lepo! Jaja su zivot i sadasnjost coveka. Proslost je secer, jer su secanja obicno slatka. A buducnost je neizvesna. Kao i sudbina patispanja ako u njega sipamo previse ili premalo brasna!
A, onda su se teme redjale jedna za drugom i evo vec stigoh do 600-tog bloga. I nije tesko naci teme kao sto uvek kazem u danasnje vreme informacija ima i vise nego sto zelimo.
Moje su se teme uglavnom grupisale u nekoliko prica koje najvise volim da pricam Ulete tu i tamo i druge teme , zaista ih je mnogo razlicitih, ali ove su mi omiljene: vanzemaljci, piramide, GMO hrana, dostignuca u nauci ,medicini i tehnologiji!
Ovo ce biti najkraci blog ali ne bih prelazila u patetiku govoreci  nesto tipa : Ne mogu da izdvojim ni jedan tekst svi su oni moja deca i sve ih volim!
Ja samo javno priznajem da mi se desavalo da zbog nekog teksta ustanem u sred noci ili ostavim sav posao usred dana da bih ga napisala, a  pred nekima sam morala da citam brdo novina i da pregledavam internet dok ga ne bi "iscedila" u svoj blog!
ZATO AKO ZELITE CITAJTE MOJE TEKSTOVE IMA IH MNOGO, RAZLICITI SU ZANIMLJIVI SU ,MOZDA VAM BUDU I INFORMATIVNI !
A JAKO BIH ZELELA DA I  MOJA DECA KOJA SAD NEMAJU VREMENA DA IH CITAJU JEDNOGA DANA IPAK PRONADJU TO VREME!

Нема коментара :

Постави коментар