петак, 2. децембар 2016.

VIZUALIZACIJA

VIZUALIZACIJA! UREDJAJ KOJI BEZICNIM PUTEM CITA LJUDSKE EMOCIJE, KOJE SU TO OSNOVNE EMOCIJE? I KOLIKO TRAJE SVAKA OD NJIH?
Misao je laka ,fina forma enrgije i prema tome lako se oblikuje i menja.Energija odredjenog kvaliteta privlaci energiju slicnog kvaliteta.Da bi ostvarili kreativnu vizuelizaciju prvo moramo postaviti cilj. Cilj moze biti fizicki,emocionalni ili duhovni.Sledeci korak je da stvorite jasnu ideju ili sliku o kojoj cete razmisljati u sadasnjem vremenu,kao da vec postoji. Treci korak podrazumeva da cesto razmisljate o vasoj ideji ali na lak ,blag nacin. I na kraju da vasem cilju date pozitivnu energiju uz pomoc pozitivnih afirmacija (izjava). Pozitivne izjave mogu da se primenjuju nemo (u mislima) , mogu da se izgovaraju ili zapisuju cak i da se pevuse. Uglavnom one  moraju biti kratke i jasne i jednostavne i uvek u sadasnjem vremenu.
Potrebno je posedovati stvarnu zelju da imate ili stvorite ono sto ste izabrali za predmet ili cilj vizualizacije.
Vera- sto vise verujete u odabrani cilj veca je mogucnost njegovog postizanja.
Prihvatanje- morate biti voljni da prihvatite i uzmete ono sto trazite.
Da je misao fizicka stvar ili bar energija dokazuje i uredjaj koji moze da cita ljudske emocije. Naucnici iz labaratorije za kompjutersku i vestacku tehnologiju napravili su uredjaj koji moze bezicnim putem da ocita  ljudske emocije. Mereci promene u  disanju i srcanom ritmu ovaj uredjaj moze sa 87% sigurnosti  da otkrije da li je neka osoba srecna, ljuta, tuzna, uplasena... Ovaj uredjaj bi prvenstveno imao namenu u zdravstvu . Njime bi se mogle ocitati depresija i anksioznost. Ali i u industriji zabave ( recimo da se prikupe podaci o gledanosti nekog filma) i naravno u  ispitivanju potrosackih navika.
sve vreme pisem o emocijama, ali da li mozemo da nabrojimo neke od nasih pozitivnih i negativnih emocija. Pozitivne: ljubav, radost, mir, strpljenje, ljubaznost,dobrota, vernost, neznost, samokontrola..
Negativne: Mrznja, tuga, nemir, nestrpljivost, sebicnost,zlobnost, nevernost, agresija, zavisnost...
A sad da vidimo koliko dugo mogu da traju emocije:
tuga - 120 sati, mrznja- 60 sati, ocaj, nada, teskoba, razocarenje i zadovoljstvo - 24 sata, ljubomora -15 sati, olaksanje -8 sati, entuzijazam - 6 sati, divljenje i zahvalnost - 5 sati, opustanje - 4,3 sata, krivica - 3,5 sati, stres - 3 sata,  ponos - 2,6 sati, dirnutost - 2,5 sati, ljutnja, dosada, iznenadjenje - 2 sata, nervoza, saosecanje - 1,3 sata, ponizenje - 0,8 sati, strah - 0,7 sati, sram, gadjenje - 0,5 sati.
Iz cega proizilazi da mnogo duze patimo nego sto smo srecni. Da bi nekako to izbegli moramo izgovarati pozitivne izjave i to mnogo puta na dan. Recimo ove su najcesce koriscene agirmacije ( a uvek mozete smisliti svoje licne) : Ovo je moj najbolji dan! Bas sam srecna i zadovoljna! Imam vitko i lepo telo! Radim posao koji volim i uzivam svaki dan u njemu! Ja prihvatam i volim sebe!
Kao i koriscenje sledecih izjava sto vise puta u toku dana: Zao mi je! Hvala! Molim vas! Volim te!
Najgora emocija koju mozes da posedujes je samosazaljenje!
ZATO AKO HOCETE DA PROMENITE SVOJ STAV U ZIVOTU I DA BUDETE ZDRAVIJI SRECNIJI I OPUSTENIJI PROBAJTE SA ONOM KULTNOM RECENICOM  KOJU  NEPRESTANO IZGOVORA SLAVKO STIMAC  U FILMU "SECAS LI SE DOLI BEL?"
JA SVAKOGA DANA  U SVAKOM POGLEDU SVE VISE NAPREDUJEM!
ILI TVORAC SILVA METODE  HOZE SILVA : SVAKOG DANA U SVAKOM POGLEDU JA SAM SVE BOLJI I BOLJI  I BOLJI...
ILI JA SAM USPESAN STA GOD DA RADIM!
JA SAM MAGNET ZA NOVAC!
I TAKO DALJE....

Нема коментара :

Постави коментар