четвртак, 19. децембар 2019.

DA LI BOG IMA DILEME?

DA LI BOG IMA SVAKODNEVNE DILEME KOGA DA OSTAVI NA OVOJ PLANETI? PA BIO TO SAMO JEDAN JEDINI COVEK ILI CAK 100 KOJE NUDE NEKA NOVA ISTRAZIVANJA! ILI MOZDA POCETI SVE IZ POCETKA OD ADAMA I EVE? KAO STO REKOH JUCE SVI PRAVE GRESKE PA I BOG! ZATO HAJDE DA VIDIMO STA BI ON URADIO DA MOZE PONOVO DA STVORI NAS SVET U  NEBESKOJ IGRICI ZVANOJ : 'PLANETA ZEMLJA"!
Bog je jedan od termina kojim se opisuje savršeno, nadljudsko biće, za koje mnogi ljudi vjeruju da je tvorac univerzuma. Koncept verovanja u jednog Boga je princip monoteizma. On je sveprisutan i sveznajući. On je svuda jer je sve što postoji na bilo kom mestu. Zna sve jer bez toga što zna, ništa što postoji ne bi moglo postojati.Ljudi na Boga gledaju antropocentrično, jer mu pripisuju ljudske osobine i ljudsko oblicje.
„Kad bi goveda i konji imali ruke, pa kad bi još i hteli da slikaju i tvore dela kao ljudi, slikali bi likove bogova dajući im telo kao što ga sami imaju: konji konjsko, a goveda goveđe…“, pisao je, još u VI stoleću pre nove ere, mudro Ksenofan.
I tako recimo da Bog zeli da izbrise ovaj svet koji je stvorio jer je covecanstvo postalo suvise pohlepno i nemoralno i pored one najvaznije Biblijske recenice da Bog ima pravo da prasta greske ljudi jer su ljudi nesavrsena bica ipak je u dilemi. Koga zaista da istrebi,a koga da ostavi na planeti Zemlji.
Pa hajde da ovaj post napravimo tako da upotrebimo mastu i bude zabavan ( a mozda i istinit ).Sve zavisi kako ko gleda na ovo i u skladu  sa tim da ne postoji samo jedna istina. 
Srbi su viteški narod, njihova genetika je plemenita. Srbi su jedini narod na planeti koji poštuje Boga onakvog kakav on doista jeste. Zato, ostaviću samo Srbe, a sve ću druge pretvoriti u prah. Jer mali Srbin odmalena vidi svoga boga.
Samo muslimani treba da ostanu na svetu, jer su oni najpravičniji. Muslimani imaju najbolju predstavu o meni. Ona je budućnost čovečanstva.
J a, Bog, odlučio sam da na zemlji ostavim samo Jevreje, zato što su oni najviše propatili za trajanja ovog sveta. I zato što se oni nisu polakomili na Hristosa, nego veruju da moj Sin tek treba da dođe. Ja, Bog Otac, na svetu ću ostaviti samo heteroseksualne, zato što samo oni mogu da daju potomstvo, a homoseksualni su đavolja tvorevina, jer ne vole od sebe različito, nego sebi slično, a ja sam predvideo suprotno od toga, i zato sam stvorio Adama i Evu, a nisam Adamu pridodao još jednog muškarca. Ali, ja sam Bog Sin, i ja mogu da mislim drukčije. Homoseksualni ljudi neće stvarati razmirice u budućnosti. Kod njih deca ne mogu nastati slučajno, kako se to u 94% slučajeva dešava kod heteroseksualnih parova, koji ne planiraju začeće svoje dece. Odatle potom svi problemi sveta. Kod homoseksualnih u bračnoj zajednici nema neželjene dece! Zato ću samo njih ostaviti u životu.
Ja, Bog, rešio sam da ostavim na svetu samo milijardere, jer njih smatram jedino sposobnima da ovaj svet poprave. Jedino oni imaju čime to da učine.
Ja, Bog, odlučujem da spasim samo beskućnike na ovoj planeti. Oni su podneli svu nepravdu ovog sveta. Ostali nisu poštovali bližnjeg svoga, samo su gledali sebe. Zato ću im seme izbrisati.
Ja, Bog, odlučujem da uništim sve sveštenike i sve hramove, zato što su sve te sinagoge, crkve, džamije i šta-ti-ja-tome-slično-sve-znam postale utočište u grehu najokorelijima.
Ja, Bog, odlučujem da spasim na svetu samo decu mlađu od sedam godina, zato što su oni u toj dobi apsolutno neiskvareni, i zato što će, ukoliko rastu bez takozvane nege odraslih, bez takozvane ljubavi roditelja, moći da stasaju u ljude po mom podobiju.
Ja, Bog, kojeg zovete Ljubav, ostaviću na svetu samo one koji istinski vole, jer samo od njih mogu da nastanu oni koji mogu da vole.
Ja, Bog, ostavljam na zemlji samo pijane, zato što sam, najzad, shvatio da samo pijan čovek govori iskreno, čak i kad je agresivan. Pijane treba sačuvati, nek se množe na ovom svetu!
Ja, Bog, na kraj pameti odlučujem da na svetu ostavim samo one koji su iz škola izbačeni. Jer je moja dužnost da mislim kao Bog, a ne kao čovek. Obrazovni sistem je gomorska bludnica, iskvaren toliko da samo oni koji su od njega odbačeni – vrede. Oni ne uvežbavaju greške, niti se vežbavaju da govore laži sa uverenjem da čine ono što je najbolje. Samo oni koji su izbačeni iz škola moći će da stvore civilizaciju bolju od ove koja jede svoju decu.
Ja, Bog, jedini tvorac odlucujem da kaznim ljude tako sto ce ziveti vecno!
I da ne zaboravimo Maje i njihovu bezvremensku i besprostornu mudrost- tako reci nebesku mudrost!
Maje su verovale da su pre našeg sveta bogovi bili stvorili druge svetove, ali su se ti pokazali lošima i uništeni su. Naš svet je konačan, peti po redu i pod vladavinom je tzv. Petog sunca. Pređašnja četiri sveta imala su svaki svoje sunce. Prvi svet bio je pod vladavinom Prvog sunca – nazvanog Nahui-Ocelotl („Jaguarovo sunce”) i u njemu su živeli divovi koje su pojeli jaguari. Nakon uništenja tog sveta došao je drugi po redu, kojim je vladalo Drugo sunce – Nahui-Ehécatl („Sunce vjetra”). Njegovi stanovnici su se pretvorili u majmune, a svet je uništen jakim vetrovima. Treći svet imao je Treće sunce – Nahui-Quiahuitl („Sunce kiše”) i uništen je vatrenom kišom. Preživele su samo ptice ili stanovnici koji su se pretvorili u ptice. Četvrti svet s Četvrtim suncem – Nahui-Atl („Vodeno sunce”) uništen je ogromnom poplavom, poput one u Bibliji. Preživeli su pretvoreni u pse. Dobro razmislite o svetovima koji su postojali pre naseg. Iskreno verujem Majama kao i Anunakijina!
NE ZNAM DA LI SAM  NABROJALA SVE NAJVAZNIJE STVARI KOJE CINE ZIVOT COVEKA. ALI ZNAM DA SMO SE POTRUDILI DA IH SVE OBEZVREDIMO. I ZATO AKO SE BOG IPAK ODLUCI ZA 'RESET' A NE ZA 'PLAY" PA NAM POSALJE TU APOKALIPSU STA GOD ONA BILA BAR ZNAMO KOGA IMA  U PLANU DA POSTEDI. PA ZATO ZIVIMO SADA SHODNO TOME AKO  USPETE DA SHVATITE STA JE BOG HTEO DA KAZE U OVOM KRATKOM OBRACANJU!



Нема коментара :

Постави коментар