недеља, 22. новембар 2015.

SARA I VESTACKA INTELIGENCIJA

GUGL I ASTROFIZICARKA SARA SU ME POTPUNO IZLUDELI! PAZI KAD SU STIVEN HOKING I MOJ "OMIJENI" BIL GEJTS SOKIRANI STO SU VIDELI SAMO DELIC SLAGALICE  ZVANE "VESTACKA INTELIGENCIJA" !
Evo sta su oni saznali od voditelja programa vestacke inteligencije Reja Kurcvailija za koga tvrde da nikada nije pogresio u predvidjanjima trendova za buduce desetine godina unapred:
-do 2030-te nanoroboti ce spojiti nas um sa kompjuterom u oblaku -kao sto se vec sada vajrles mrezama  i spajanjem na klaud moze pojacati snaga smartfona i do 10.000 puta.Tako cemo moci da prosirimo i nas mozak klaudom!Elem, on tvrdi da ce tehnologija nanorobota i vestacke inteligencije otici tako daleko da ce se nasi umovi  i fizicki spojiti sa internetom?!Matriks u stvarnosti?!
-nanoroboti ce dovesti do iskoraka u dugotrajnosti zivota tako sto ce biti zaduzeni da sprovedu revoluciju u lecenju coveka i da unaprede njegov imunitet do maksimuma.Time ce se ljudski vek radikalno produziti i pobediti do sada nepobedive bolesti pa cak i kancer!
-porasce covekova emocionalna inteligencija OVO JE SUPROTNO ONOME ZA STA JA STALNO KRIVIM HUMANOIDNE ROBOTE I KIBORGE! Ja sam uvek verovala da ce se covek pretvarajuci se u savrsenu masinu morati odreci emocija! BRAVO ! To znaci da ce covek ipak biti covek jer ga samo emocije takvim cine!
-ovo znamo odavno .da ce 3D stampacem moci da se bukvalno sve odstampa. A Kinezi to znaju jos odavno! Stampanjem svega vec 2020-te dolazimo do jos jednog kultnog filma koji je nekada bio fikcija Zvezdane staze, a te spomenute godine imacemo reprikatore kao i oni u filmu.STRAVA!
-moci cemo da reinkarniramo nase mrtve pomocu vestacke inteligencije.Kako? Vec 2030-te moci ce iz covekovog mozga da se izvlaci pamcenje. Tako ce nanoroboti  pomocu toga sto su izvukli da naprave digitalnu verziju te osobe,nakon njene smrti. Ovo mi je poznato mada ne u tom obliku. Ali sam pisala neki dan da cemo mi za nekih 30-tak godina biti samo informacija u kompjuteru. A sta ce nam onda telo i beskonacni zivot? Ovaj deo sa vracanjem mrtvih sigurno se najmanje svidja Bil Gejtsu kome je i ovih 7 milijardi ljudi mnogo, a da krenemo da vracamo u zivot nase drage umrle osobe bilo bi nas bar 30-tak milijardi! E to je guzva na planeti Zemlji!
-2045-te godine doci cemo do tacke singularnosti , momenat kad vestacka inteligencija prevazilazi  coveka to jest  razvoj bioloske evolucije.Time ce se neminovno  promeniti onaj cuveni krug zivota radjanje, zivot i smrt coveka!
-nakon singularnosti  moci cemo da aploudujemo nase umove u   kompjutere,a na kraju te cuvene 2045-te imacemo i virtualna tela.Virtualna tela ce biti veoma detaljna i uverljiva poput stvarnih.Coveku je potrebno telo jer mu je inteligencija usmerena ka teluTo telo ipak nece biti podlozno "kvarovima " (bolestima) kao biolosko.I TAKO DOLAZIMO OPET DO MOJE MISLI ALI OVAJ PUT NE POGRESNE! ZNACI BICEMO VIDEO IGRICA? A STA AKO VEC JESMO????
Mislim da sam astrofizicarku Saru Sidzer spominjala .Jos jedna zenska pametna glavica. Mada joj je ova tema  sa pronalaskom i dokazima za to vanzemaljskog zivota ipak malo diskutabilna.Kako je ceo zivot posvetila otkrivanju vanzemaljaca i mogucnostima za zivot na nekoj drugoj planeti kolege je cesto nazivaju Indijana Dzons astrofizike. Pa, u knjizi Druga planeta doticna Sara iznosi vrlo uverljive dokaze da postoji bioloski zivot u nasoj okolini (misli se na tu neku drugu planetu).Obzirom da je do  sada dokazala sve svoje tvrdnje ostaje da joj verujemo. Mada sam ja od skoro postala vrlo skepticna sto se tice covekovih mogucnosti da istrazuje Svemir! SAMO NAPRED SARA! TERMINATOR TE CUVA!

Нема коментара :

Постави коментар