недеља, 8. новембар 2015.

USAMLJENOST

PRICA O USAMLJENOSTI JE NAJTEZA PRED PRAZNIKE. POGLEDAJTE SAMO OD POLOVINE OKTOBRA KAD KRENU SLAVE, PA DOCEK NOVE GODINE ( SA UVEK ISTIM PITANJEM GDE IDES?),PA BOZIC I OSTALI PRAZNICI. PA I NEDELJA - JER OBICNO SI SAM NE IDES NA POSAO! NA TELEVIZIJE SRECNE PORODICE, POKLONI ISPOD JELKE,UKRASENE KUCE, PUNE TRPEZE(NE MISLIM SAMO NA HRANU) - A  MI SAMI! DEPRESIVNO ZAR NE? A SVUDA OKOLO PRAVO ILI ISFORSIRANO VESELJE?
Resila sam da ovu Novu godinu (bar taj praznik) provedem u drustvu! Imam jos 50-tak dana da osmislim strategiju!
 Izbora ima,ali da li ima nacina?
Podelicu sa vama svoja razmisljanja. Znam da ne mozete da mi pomognete,ni ja vama, ali hajde da ipak probamo da mislimo pozitivno. Mozda i uspe.
U svojoj kuci! Ta mi je varijanta u ovim godinama najmilija. Pa, recimo da probam da tu noc zaboravim na sva ne slaganja sa muzem i da uz verovatnu uzasno skromnu trpezu (to je jedan od razloga) provedem noc sa njim. Pre 30 godina tu po svemu posebnu 1986-tu godinu cekali smo zagrljeni,zaljubljeni u hladnoj prostoriji koja nam je sada postala topli dom (napravili smo kucu na tom mestu).Sledecih godina i u ovoj kuci su bile jelke ,bogate trpeze, cetvoro dece, harmonija, ljubav,beskrajna sreca. Onda je pre dvnaest godina krenulo jos vece pijanstvo (kad sam ponovo pocela da radim) vredjanje,batine, skandali svih vrsta uz izbacivanje,pa i na Novu godinu. A onda su deca polako odrastala i bezala od kuce kad god mogu ,a narocito za praznike. A ja sam ostala sama. Ja na spratu,muz u prizemlju ma izmedju NISTA! DA PROBAM?NISTA NE KOSTA SEM JOS GAZENJA PONOSA SA MOJE STRANE!
U gostima kod prijatelja. To je jedina varijanta, jer ja ne mogu njih da zovem iz bar tri razloga, ne znam da li ce muz da mi se napije pa da ih vredja, nemam novac da spremim ni najmanju trpezu, mozda bi nas sve izbacio i ko zna sta sve. Jos uvek imam prijatelje iako sam se dosta povukla u kucu, prvo dok sam gajila decu i radila, posle sam samo mnogo radila tako da me ovih zadnjih 8 meseci samoce i nekog nistavila ubijaju. Bilo bi veselo verovatno (znam kakvi su ljudi),bilo bi iposluzenja ,srecom oni imaju koliko toliko, ali ne bih mogla da se opustim jer muz ako bi posao sa mnom (prijatelji su zajednicki) ko zna kako bi se ponasao, a ako ne bi posao ko zna kako bi ja prosla kad se vratim.
Kod starijeg sina. Nije ozenjen,ali "zivi' vecinu vremena kod devojke. Moj status onda totalno nije definisan. Sta cu tamo?
Kod starije cerke. Totalno isti fazon sa jos gorom varijantom. Ona zivi tri ipo godine sa deckom ,a on zadnjih godinu i po i nije tu? Sta reci? Da sedimo zarozane od pica i plakanja/ Pa ipak smo majka icerka koliko god bile dobre drugarice!
Mladja cerka od skoro (za 55 dana) 18 godina vec godinam Novu godinu ceka negde sa drustvom. Realno ,nece valjda da sedi kuci! Drago mi je zbog nje.
Mladji sin. E to je velika muka. On ima psihickih problema zbog kojih ne radi od kad je zavrsio skolu (sada za 25 dana) puni 22 godine. Znate onu sa 22-ve mozes sve. Nazalost on u svojoj sobi provodi svaki dan. Sam, usamljen jer tozeli? Ne znam. Ne znam ni kako da doprem do njega. A lekari u ovom slucaju nista ne pomazu! Kazu mora on sam da se izbori. Kako da se izbori kad je bolestan. On ce verovatno ostati i tu noc sam u sobi. Mozda ce otici sa drustvom (ima jos uvek dva druga) ali cu se ja mnogo brinuti sta ce se dogoditi ako on ili neko drugi popije vise? Strasno!Ali ja ne mogu da se pomirim s tim da je on bolestan! NE MOGU! Ni pre nisam izlazila nigde (zadnjih 30 godina) ali sad se gusim od ovolike kuce koja je prazna i tuzna i ukojoj se vise niko ne smeje, u kojoj se ne kuva rucakk, ne peku palacinke i ne sedi sa soljom kafe i pricom cele noci! A svega je toga bilo!
I na kraju cuveni plan B! Ostaje mi da se u nekom momentu pokupimi odem na Trg, ko neka budala ,sama1 Kupim pivo ili bolje rum i blejim dok se malo ne ucirkam (moram da pazim jer se treba vratiti kuci), onda se u ulici dobro nacirkam i odem u krevet da spavam. A muz? Pa nek vice! Pijana sam i bas me briga!
IZVINITE ZBOG OVE ZADNJE VARIJANTE KOJU NAJVEROVATNIJE NI OVE GODINE NECU ISPUNITI, KAO STO NISAM NI ONDA KAD SAM BILA BUKVALNO IZBACIVANA U NOC!
NEMOJTE NI VI! GLEDAJUCI MUZA I PONEKAD STARIJEG SINA (NAZALOST) PICE NIKOM NIJE DOBRA DONELO!
PROBACU DA PORADIM NA PREDLOGU BROJ JEDAN! KO ZNA MOZDA MI SE POSRECI1 A MOZDA MI I MLADJI SIN MALO ZIVNE KAD NAS VIDI ZAJEDNO! VREDI PROBATI! MADA SAM TOLIKO PUTA PROBALA UZALUD!
SRECNI SVI PRAZNICI! PROBAJTE DA IZVUCETE NAJLEPSE IZ NJIH1 JER PRAZNICI PO MENI TREBA DA BUDU OKUPLJANJE OSOBA KOJE VOLIS! PRAZNICIMA TREBA DA DELIS LJUBAV A MOZDA CE ONA NEKIM CUDOM NACI PUT I DO TEBE!


Нема коментара :

Постави коментар