недеља, 12. октобар 2014.

DEDA MRAZ

DEDA MRAZ JE BREND. ISTO KAO I NOKIA (MARKA MOBILNIH TELEFONA). IZ ISTE SU ZEMLJE.-FUNSKE.DVA FANTASTICNA BRENDA.Povezana buducnost i proslost.Ruku pod ruku hodaju kroz sadasnjost.Deda Mraz vec neko vreme nosi "Nokiju" dobroj deci .Fantasticno.Tehnologija je cudo.Koliko je sada lakse Deda Mrazu da prima poruke na mobilni telofon i da ih "ubacuje" na svoj kompjuter.Tako da sada lakse moze da bude azuran.Verujem u Deda Mraza.Nikad i nisam prestala. Ni onda kad sam rodila decu pa sam njima bila "Deda Mraz".Dobar je to brend koji donosi toliko radosti kao ni jedan drugi.Uvek ga zamisljam kako zivi tamo negde u Finskoj .Taj divni debuljuskasti dedica  sa carobnim osmehom i svojim neponovljivim HO-HO-HO.Prvi mobilni mi je bila Nokija zvana od miloste "cigla".I dalje sam verna tom brendu i nekako mi je potpuno pouzdana i kao stvorena za mene. Nikad je necu menjati.
Buducnost.Mnogo je dobro kad u nesto verujes.  SIGURNO.Mada sto  ne probati i mogucnosti koje ce imati deca u buducnosti .Za Novu Godinu ili Bozic imace svoj licni hologram Deda Mraza koji ce im ispunjavati zelje.A licice na koga? Pa na ovog naseg jdnog jedinog.  NAJLEPSEG I NAJBOLJEG DEDICU.Deda Mraz brend nikad nece biti drugaciji. I to me raduje. STO CE NJEGOV LIK UVEK DONOSITI RADOST NEKOJ NOVOJ BUDUCOJ DECI KAO STO JE NAMA I NASOJ DECI..KAZU DA CE SE MISLI  PRENOSITI TELEPATIJOM .NE ZNAM DA LI CE POSTOJATI MOBILNI TELOFINI ILI NEKI DRUGI NACIN KOMUNIKACIJE Nadam se da ta telepatija ili nesto drugo nece skoro profunkcionisati jer je meni nezamislivo da bilo sta radim ako moja verna "Nokija" nije uz mene.
Proslost.PA postojao je samo Deda Mraz. Mobilni telefon nije. I onda smo mi pisali pisma i slali na ADRESU  KOJA JE GLASILA SAMO   -DEDA MRAZ -SEVERNI POL  i LEGALI BI ZADOVOLJNI OBAVLJENIM POSLOM,A onda bi nasi roditelji uz pomoc deka i baka probali da ispune one nase zelje iz pisma upucene Deda Mrazu. I svi su uzivali i deca i roditelji. JER MAGIJA KOJA SE SIRI UOPSTE OKO PRICE O DEDA MRAZU JE OGROMNA I NE DOPUSTA DA BUDES IMUN NA NJU. PROSTO  TE PREPLAVI RADOST DOK GLEDAS FILMOVE U KOJIMA DEDA MRAZ LETI U SVOJIM SAONICAMA KOJE VUKU IRVASI  (RUDOLF SA CRVENIM NOSOM) I KAKO SE JADAN DEKICA ONAKO DEBELJUSKAST PROVLACI KROZ ODZAK DA BI OSTAVIO POKLON POD JELKU.
SVAKE GODINE GLEDAM NA TV-u dan kada  Deda Mraz krece na put. Da .Pravi Deda Mraz koji je brend svoga mesta upotpunio deljenjem pravih poklona deci u okolini ne dopustajuci da ovaj brend legenda nestane.
NEMOJTE  DA PRESTANETE DA VERUJETE U DEDA MRAZA NIKAD. ON JE JEDINI LIK KOJI CE VAM UVEK IZMAMITI OSMEH NA LICE!!!!!!

Нема коментара :

Постави коментар