уторак, 21. октобар 2014.

PANTA REI

PANTA REI.ILI SVE TECE. TAKO CE I CIVILIZACIJA U KOJOJ ZIVIMO'PROTECI'.NI JEDNA CIVILIZACIJA NIJE VECNA PA NECE NI OVA. Polako shvatam sta to znaci. Otkad postojim prica se o smaku sveta,apokalipsi, kataklizmi. I ja sam uvek smatrala to je momemnat kad na planeti Zemlji nastaje pustos. Nestaju ljudi,zivotinje, biljke ali i zgrade i mostovi i ostaju samo rusevine,lesine i djubre.Ali ne. Scenario ide drugacije. Menjajuci nacin zivota ljudi menjaju i okolinu oko sebe. Zar svaki napredak u razvoju coveka(evolucija) nije doveo do revolucije - promene?Pronadjena,vatra,tocak, stamparija.Iu vek su se desavale promene posle tih pronalazaka.Jedina sreca sto su se te promene desavale sporije nego sada, pa bi retko ko prisustvovao smeni civilizacije, ili je prosto nije bio svestan. Takodje su se desavale velike migracije stanovnistva, pa se promenom vere i kulture menjala i civilizacija na odredjenoj teritoriji. Izumrli su i vecni Rimljani i Asteci i Aboridzini i Stari Grci i mnoge civilizacije posle tih.Na redu su Rvropljani. Koja pronalazak ce nama doneti istrebljenje. 3D stampac. Koliko sam prvobitno bila odusevljena njime sad kad sam potpuno sagledala istinu pocela sam da ga se plasim. I kako rece Heraklit Ne moze isti covek dva puta da udje u istu reku jer se promenio i on i reka. Tako ce i nova tehnologija dovesti do neverovatnih promena,a onda vise nista nece biti isto.Na teritoriji Evrope nastace nova civilizacija.
Buducnost.Svaka kuca ce imati  3D stampac kojim ce moci da odstampa bukvalno sve. Od hrane do automobila i kuce (preko odece i stvari).SAMIM TIM INDUSTRIJA NECE IMATI POTREBE DA POSTOJI,NI POLJOPRIVREDA A AKO BI IPOSTOJALI NEKI POSLOVI NJIH BI OBAVLJALI ROBOTI SA VESTACKOM INTELIGENCIJOM. A TI HUMANOIDNI ROBOTI SU TOLIKO POSTALI SLICNI LJUDIMA DA KAD BI IH SRELI NA ULICI NIKAD NE BI POVEROVALI DA SU ROBOTI. A MOZDA I VANZEMALJCI.STO DOVODI DO NOVE CIVILIZACIJE  U KOJOJ ZAJEDNO ZIVE LJUDI KAO LJUDSKA VRSTA,LJUDI-MASINE I LJUDI VANZEMALJCI SA VRHHUNSKOM TEHNOLOGIJOM I POTPUNOM PROMENOM SVEGA STO JE CINILO OVU  CIVILIZACIJU .
Proslost.Zadnjih cetrdeset godina, svedok sam tehnoloskog napretka. Zato i pisem stalno o tome. Jer se promene odvijaju na moje oci. I to u Srbiji. Ni da zamislim kako je u zemljama gde je izvor tih tehnoloskih cuda.Gde vec postoje kuce u kojima se svetla pale na komandu kojom birate koje i kakvo svetlo da se upali. Mene svakodnedvno iznenadjuju deca sa novim pricama o mobilnim telefonima i programima na kompjuteru. Ogradjujem se od interneta u ovom delu price jer tamo pronalazim sve ono sto se u svetu tehnologije desava na celoj planeti. Nego pricam o svom okruzenju. Cak i ovo sto kuckam po kompjuteru do pre nekoliko godina mi je bilo nezamislivo. Sada i ja imam mobilni telefon i ja se preko kompjutera informisem. I ja imam sporet sa ravnom plocom svetlo koje se u dvoristu pali na senzore. a OPET KAKO SMO UVEK U ZAOSTATKU SA TEHNOLOGIJOM NADAM SE DA CE  SRBIJA  ZAUSTAVITI OVU  ERUPCIJU  TEHNOLOGIJE I DA CEMO KAO I DO SADA 'KASKATI "  ZA SVETOM BAR 50-TAK GODINA.

Нема коментара :

Постави коментар