петак, 29. јануар 2016.

SOLTON

ZNATE LI STA JE SOLTON? TO JE MOLEKUL DNK KOJI JE PRVO OTKRIVEN KAO NERAZUMNI MOLEKUL KOJI NE POSEDUJE NI STRUKTURU MOZGA NI NERVNI SISTEM I NALAZI SE U NELINARNOM SISTEMU A OPET POSEDUJE MEMORIJU KOJA PO TACNOSTI PREVAZILZI BILO KOJI SAVREMENI RAUNAR.
TO SE MISLILO OD 1949-TE KADA JE OTKRIVEN,MEDJUTIM DANAS SE POUZDANO ZNA DA SE  SOLTONI PONASAJU KAO RAZUMNA BICA!  Tacnije soltoni su talasi koji prilaze DNK i prenose informacije. A onda su se ljudi dosetili izuzetnom eksperimentu. Secate se one izreke  LEPA REC I GVOZDENA VRATA OTVARA! Upravo to je bio eksperiment. Ljudski glas i misli usmereni su na soltone koji su tu informaciju prenosili na  ostecena  zrna psenice ( ostecena od radijacije) i zrna su ponovo proklijala.Na osnovu tog i jos niza eksperimenata naucnici su utvrdili i dokazali da postoji materijalnos ljudskih misli i osecanja i da pretocene u reci mogu da se odupru, zlu, nasilju cak i smrti. NEVEROVATNA SPOSOBNOST! COVECJA REC MOZE DA OZIVI MRTVU CELIJU-COVEK JE BOG!
Kako to tacno funkcionise? Snimi se ljudski glas sa pozitivnim vibracijama i zapise se na soltone kojima se deluje na biljku,zivotinju ili coveka.Kada se soltonima koji su transformisani ljudskim pozitivnim mislima deluje na biljke one brze i kvalitetnije rastu.Kada se deluje na zivotinje regulise im se pritisak ujednacava puls, i poboljsavaju somatski pokazatelji.Eksperiment sa ljudima prerastao je u citav pokret jer se ljudi u ovaj eksperiment ukljucuju potpuno dobrovoljno. Njihov zadatak je da u svojoj grupi deluju pozitivno na neku stvar koja im se zada (recimo ekrsperiment unekom  gradu da se smanji recimo stopa kriminala). Dakle covecja misao moze i da stvara i da unistava svet!
Sta to znaci? U najmanju ruku nase negativne vibracije poput, pohlepe, zlobe i nasilja direktno uticu na svet oko nas. Tako da nas sedam milijardi itekako uticemo i na klimu i na sva  desavanja na planeti i to ne samo na katastrofe (zemljotrese i poplave) nego i na drustvene i politicke uslove! Kad bi svaki covek bio malo pozitivniji sve bi bilo drugacije. Ali ne moze se. Upali smo u zacarani krug. Haos danasnjice nas tera da budemo negativni i kako da budemo pozitivni usprkos svemu sto se desava. I tako. Mi negativnom energijom na planetu ona na nas isto i nikom nije dobro. Da li bi se zaista sve promenilo kad bi se mi ljudi promenili? Naucnici kazu da bi, ali kako to postici? Ne moze samo sacica ljudi da bude pozitivna, moramo svi!
Buducnost. Mogli bi u taj cip koji stalno spominjem ,a koji je doveo do toga da je 3, januara Andreas Stjorsom postao prvi covek na planeti koji je sa NFL cipom prosao carinu na Stokholsmkom aerodromu bukvalno bez reci.  Da, u taj cip da ugrade pozitivne misli koje bi pomocu soltona delovale na nas mozak, misli i osecanja. To bi bilo zaista neophodno uraditi. Onda bi izasli iz ovog  strasnog vremena - zacaranog kruga. Mi bi poboljsali planetu, a ona nam povratila bolji zivot!
Proslost. Secam se moja baka me je ucila da pricam cvecu kako je lepo i takve stvari i da ce ono bolje da napreduje. I jeste. Verujte mi sto su komsije govorile ona da zasadi i naopako cvet on bi bio fantastican.Takodje baka me je ucila da budem ljubazna i da za svakog imam lepu rec. Ali drugo je to vreme bilo. Svi smo bili bolji ljudi pa je to bilo lako. Sada ne verujem da bi ti uspelo da budes ljubazan i dobar i da uspes u zivotu. Ovo je vreme kada moras da budes bahat i pohlepan i ambiciozan i da ne biras sredstva do cilja. Za lepe reci i pozitivne misli nema mesta. Na zalost. I trecu stvar je govorila moja mudra baka pre svega ovoga sto danas citam po internetu. Da je sugestija toliko jaka i vazna za coveka koji je bolestan da mi to treba da shvatimo ozbiljno. Elem,  prvo sam covek mora da sebe ohrabri pozitivnim mislima, a onda i njegove bliske  i voljene osobe. Mnogo pomaze. Probajte nije tesko.
PS. NIJE TEMA ALI  MORAM DA KAZEM DA CU POCETI DA VERUJEM DA IZ SRBIJE ODLAZE LEKARI. DANAS SAM SAM SA UPUTOM OD KARDIOLOGA IZ DZ POKUSAVALA DA ZAKAZEM PREGLED OD KLINIKE DRAGISA MISOVIC, PREKO GRADSKE BOLNICE I KLINICKOG CENTRA I SVI KUKAJU DA NEMAJU KARDIOLOGE I DA NE PRIMAJU PACIJENTE DO DALJNEG!
POZNATO JE DA U MOJOJ KUCI NIKO NE RADI TE JE ODLAZAK KOF PRIVATNIH LEKARA NEMOGUC!
TOLIKO O NASEM ZDRAVSTVU POGOTOVU U DELU KADA NAS DOKTORI "GRDE" STO NE IDEMO  NA PREVENTIVNE PREGLEDE KOD GINEKOLOGA, KARDILOGA,ONKOLOGSA, STOMATOLOGA . NA PREVENTIVNE? PA NE MOGU NI NA REDOVNE BEZ NOVCA. SHVATATE LI LJUDI!  DANAS MI JE JEDNA PRIJATELJICA REKLA DA SE KOPMLET PREGLED ZA UTVRDJIVANJE RAKA GRLICA MATERICE U PRIVATNOJ KLINICI PLACA 24.OOO!
HAJDE IPAK DA MISLIMO POZITIVNO! I MOJE SRCE CE DA PRORADI U RITMU MUZIKE ZA PLES!!!!

Нема коментара :

Постави коментар