субота, 8. октобар 2016.

PRICAM TI PRICU

UVEK SAM SE PITALA ODAKLE POTICU  SVE TE SILNE PRICE? NE MISLIM SAMO NA URBANE LEGENDE, MISLIM NA RAZNE MISTERIJE, NA TEORIJE ZAVERE I UOPSTE INFORMACIJE KOJE DOBIJAMO PUTEM INTERNETA ,RAZNIH MEDIJA ILI DRUSTVENIH MREZA! KO JE KREATOR TIH PRICA? JER REALNO SIGURNA SAM DA JE NEKO NEKADA SMISLIO PRICU, A ONA SE "VRTI" I DAN DANAS - ISTA ILI SA NEKIM RAZLIKAMA,ALI NE SUSTINSKIM!
Nekada sam verovala u istoriju, u geografiju, astronomiju ,pa cak i fiziku i hemiju. Sa bilogijom je bilo odstupanja oduvek. A onda sam pocela da shvatam da se istorija prekraja, i da sve cinjenice koje sam ucila u skoli ne vrede nimalo. Svaka cinjenica moze vec ove ili sledece godine da bude izmenjena.Isto vazi i za ostale oblasti iz nauke, medicine, astronomije. Danas se prica jedno, nekada se pricalo drugo, a sutra ce biti nesto trece. I zasta onda covek da "se uhvati"? Jer u nesto covek mora da veruje da bi mogao da zivi u sadasnjem svetu i vremenu. Da veruje u Boga? To je u redu!  Mnogi su naucnici 'dokazali " da Bog postoji. Takodje je u redu i ne verovati u Boga. I za to postoje dokazi.  Tako je problem i sa samom planetom Zemljom. Zamislite ponovo se otvara dilema da li je Zemlja okrugla ili je ravna ploca? Planete se otkrivaju, pa se onda ponistavaju, zatim se "pronalaze" galaksije koje lice na nasu , pa se ide na Mesec, pa se ne ide, pa Mars nije za zivot, pa se prica o njegovoj  kolonizaciji .Kome ili cemu verovati? Medicinu bolje i da ne spominjem! Koliko sam raznih "cuda" procitala  zadnje dve godine da ne znam da li cemo biti kiborzi ili cemo biti besmrtni ili hibridi ili...
Sto se tice urbanih legendi i ja sam padala na njih pa imam nekoliko tekstova sa tom temom. A onda sam shvatila da je vrlo moguce da su sve te price smisljene davno i da se sada samo obnavljaju na svakih nekoliko godina!Kad smo kod ove teme mogu samo da kazem da su neke toliko ubedljive da zaista moze da su posumnja da su realne. S druge strane ako je neko izmislio sve to - zasto je to uradio? Sta je svrha tih prica o Bigfutu, Jetiju ili o "beloj dami" , cudovistu iz Loh Nesa i drugih neverovatnih bica !
Misterije su tek neverovatne. Mada ja nekako verujem da su postojale druge civilizacije na nasoj planeti. Kao stanovnici Atlantide, stanovnici pored reke Inda , minojska civilizacija, mikenska civilizacija ,narod Olmeka, Anunaki . Snouden je pre nekoliko meseci objavio tajna dokumenta o civilizaciji koja zivi ispod povrsine Zemlje! Tu su i price o reptilskoj civilizaciji koji ustvari vlada svetom!
Teorija zavera ima toliko vrsta da se sve- bas sve oko nas dovodi u pitanje! Ne postoji nesto sto ne moze da se predstavi kao teorija zavere. Toliko nas bombarduju tim teorijama zavere samo da ne bi mislili na dnevne dogadjaje . A to je politicarima i  svim vladama sveta najvaznije. Da narod ne razmislja zasto zivi tako tesko nego da se bakce sa raznim teorijama i da nagadja sta je istina,a sta ne?
Prema i moji tekstovi su potpali pod sve opstu navalu informacija. I ja sam sve informacije koje su me interesovale podelila sa vama. I to samo delic informacija. Toliko ih ima da ja dnevno mogu da "obradim" najvise pet. Jer kad vidim naslov u novinama  "kopam" po internetu da pronadjem jos nesto o toj temi.
Tako da ako su moji tekstovi neistiniti onda se izvinjavam. Morate da shvatite da javerujem u ono o cemu u pisem. Pa, ako su me slagali sta da radim?
Opet ko je siguran sta je stvarno istina? ISTINA JE POSTALA NAJRELATIVNIJA STVAR NA SVETU! DOTLE JE DOSLO DA I KAD VIDITE NESTO NE MORA UOPSTE DA BUDE TO STO MISLITE DA VIDITE. ISTO JE I KAD CUJETE NESTO, ILI KAD PROCITATE.SVE SE MOZE DOVESTI U PITANJE! SVE!!!
I TO ME BRINE !I TO ME CINI NESIGURNOM1 NEKAD POZELIM DA SE IZOLUJEM OD SVIH INFORMACIJA JER ME ZBUNJUJU I OPTERECUJU!
I OPET PONAVLJAM: SVAKA CAST ONOME KO JE POKRENUO PRICU O BILO CEMU A SVI JE PRIHVATILI! KAKAV JE TO USPEH! I TO NE SAMO ONE POMUNUTE MISTERIJE I ZAVERE NEGO I SVAKODNEVNE PRICE O POLITICI, EKONOMIJI, EKOLOGIJI,NAUCI, MEDICINI, DRUSTVU....

Нема коментара :

Постави коментар