среда, 19. октобар 2016.

1000-TI BLOG

UVEK SAM ZA IZAZOVE, A OVAJ JE BIO BAS DOBAR!  PISATI SVAKI DAN PO JEDAN  NOVI TEKST  HILJADU DANA UZASTOPNO! ONDA SU ME TOLIKO IZNERVIRALI SA TEKSTOVIMA KOJI SE PONAVLJAJU KAO DA SU NOVI,  A JA O NJIMA PISALA PRE GODINU ILI DVE! I SADA PISACU SVAKI DRUGI DAN I TO JE IZAZOV JER NOVIH TEMA BUKVALNO NEMA! DAKLE SVE VISE JE JASNO I VMA KAO I MENI DA VREME I PROSTOR BUKVALNO NE POSTOJE STO RUSI MOJ KONCEPT PATISPANJA.
Ipak zadrzala sam ime svog bloga - patispanj.blogspot jer sam ga zavolela kroz sve ovo vreme. Pa, iako vise nema striktne podele na proslost, sadasnjost i buducnost jos tu i tamo nalazim price koje se menjaju u skladu sa "vremenom". I svakako cu prorediti pisanje, ne drasticno, ali je zaista nemoguce naci novu temu svaki dan. Dobro izazov je morate priznati i pisanje svaki drugi dan, ali to je moj izbor za sledecu hiljadu tekstova koje nameravam da napisem. Onda cu pisati svaki treci  dan i tako redom. Dokle? Ne zelim da postavljam vremensku granicu jer kao sto smo rekli vreme ne postoji. Kad jednom odem u neki paralelni univerzum jer tamo odlazimo kad ovde umremo i tamo cu da pisem! Eto koliko volim ovo sto radim.
Mnogo puta sam htela da odustanem jer realno niko mi ne placa ,pa da moram da pisem svaki dan. Ali je onda pobedila moja volja i zelja koje mi nisu dale da prekinem zadati izazov.
Na ovom dugom putu od hiljadu dana procitala sam toliko tekstova na internetu, sto dnevne stampe, sto razlicitih sajtova i Vikepediju i ko zna sta sve. I onda sam birala ono sto mene zanima i sto mislim da bi druge zanimalo i pisala bih o tome. Svaku temu bih obradila na isti nacin. Tema koja me zainteresuje , onda pronadjem sve sto  mogu o toj temi i onda moje vidjenje stvari. Trudila sam se da moj blog bude i dnevnik dogadja ,i uputstvo za zivot mojoj deci kad im zatreba savet ( a ja odem  u onaj drugi svet - ne na onaj svet valjda).
Necu vise da se pravdam ako moje informacije niju su bile potpuno istinite ili cak ako su bile potpuno lazne. Sami ste zakljucili da informacija i istina retko idu zajedno u ovom nasem svetu. I da se neko silno trudi da nas zamajava informacijama koje nisu vazne za opstanak ljudske vrste, a da one krucijalne vesto skriva.  I tu nista ne moze da se ucini. Ja sam probala kroz moje tekstove malo da probam da razmrsim te silne tajne ali nisam sigurna koliko sam uspela. Zato idem dalje. Izazov nije gotov.
Tekstovi  koji su najvise puta pregledani: DZABE SRBI BEZE NA ALJASKU
                                                              NA KAMENJE KOJE SE KOTRLJA...
                                                              SLONOVI SU MUDRI
                                                              KINA PRENOSI IZVRSENJE SMRTNE KAZNE NA TV
                                                              PALEUFOLOGIJA
                                                              URBANE LEGENDE
                                                              PORODICA,RODITELJI,DECA,
                                                              PRAZNIK RADA I PLATA
                                                              BOT
                                                              MALLEUS MALEFICARUM
IDEMO DALJE! SLEDECI TEKST NIJE SUTRA ( NIJE NI MALO SUTRA) NEGO PREKOSUTRA!
HEJ LJUDI JAKO SE PONOSIM SA OVIH HILJADU TEKSTOVA!



Нема коментара :

Постави коментар