субота, 11. април 2015.

TURCI I VANZEMALJCI

TURCI SU POSLE NEKOLIKO VEKOVA PRE NEKI DAN DOBILI DOZVOLU DA UPOTREBLJAVAJU TOALET PAPIR. A U STUDENTSKOM  GRADU UMESTO DZAMIJE ZAHTEVAJU HRAM ZA DZEDAJE! Bogami Turska krupnim koracima grabi u buducnost. A mi se zadnjih 150 godina stalno vadimo da smo "zaostali u razvoju" zbog tih Turaka. Imaju oni svojih dobrih ideja,ali nisu "zapadnjacke" pa se ne kotiraju bas najbolje. Ali sta ih briga. Oni su na dva kontinenta i mogu da imaju sirok raspon "ponasanja". Sto mi naravno nikako ne mozemo jer smo "sabijeni" u geografski vakum, i ne mozemo da se ponasamo nikako. Nalazimo se u Evropi,a ni smo deo Evropske zajednice. Pravoslavci smo,a oni sto to jos jesu su daleko od nas! A mi i pored sveg "zla" koje su nam ti Turci ucinili i dalje slusamo njihovu muziku upakovanu na "nas  mentalitet" i gledamo turske serije i obozavamo baklave i nargile. I uopste ovo nije tema ovog bloga! Zanela sam se malo! Ustvari tema ovog bloga su DZEDAJI i  moje stalno traganje za istinom. I tako citam ovih dana da su naucnici dosli do zakljucka da smo zapravo mi najmanja vrsta zivih bica u Svemiru, a do sada smo stalno ziveli u ubedjenju da su ti vanzemaljci - mali zeleni stvorovi! P o novim dokazima oni su visoki preko tri metra i imaju preko 300 kilograma! Pa kad tome pridodamo i tvrdnje da su vanzemaljci od nas udaljeni samo 40 km te da zive u nasoj atmosferi zaista bi trebalo da se uplasimo. Ali ne mi smo vrlo hrabri te i dalje pricamo o kolonizaciji Marsa, o krstarenju Svemirom, o izgradnji podmornice na Titanu i jos mnogofantasticnih ideja u cilju turizma. Sve ono sto smo gledali u filmovimaljudi ce (bar se tako nadaju pretvoriti u stvarnost). I sad ne mogu da se ne pitam. Kako na ovoj planeti neki tek stizu do toalet papira,a neki planiraju vikend u Svemiru?
 Kako moze u isto vreme na istoj planeti da bude toliko razlicitih racunanja vremena,tehnologije,sto da ne i civilizacije?Kako je neko spreman za Svemir,a neko jos zivi po tpuno isto kao u XIX veku mcak i ranije?
Meni je to potpuno fascinantno ali mi je zao sto nemam objasnjenje. Jer ova planeta nije toliko velika, komunikacije su brze nego ikada pa kako onda neko nije obavesten? Mada uvek postoji varijanta da neki pripadnici ljudske rase nece da budu obavesteni i nece da se ponasaju u skladu sa vremenom i ostatkom  te ljudske vrste.
Buducnost. Onda isto tako razmisljam ako su vanzemaljci vec nasi susedi i ako zive tu kraj nas kako "edukuju" samo jedan naro ili dva tri,a ostali zive zarobljeni u vremenu? Potpuno su mi neshvatljive i neprihvatljive te misteriozne stvari oko nacina nasih zivota. Mada vanzemaljci nekad umesaju prste nan najneverovatnijim mestima na planeti pa svoje znanje prenesu cak i na ove prostore,ali zasto su izabrali Ameriku i Rusiju za svoje strateske ciljeve zaista mi je neobjasnjivo!
Proslost. Da ne smaram.Ostavili su nam ti Turci mnogo vise nego ti vanzemaljci. I nemojte vise da "pljujete" te Turke. Jesu oni bili surovi ali sa ove vremenske distance gledajte sta su nam sve ostavili sto Zapad i Amreika nemaju. Od hrane (kiseli kupus, sarme ,podvarak,pilav,sutlijas,baklave,burek....),preko muzike do cuvenih nargila i amama (spa centri) i upste hedonistickog nacina zivljenja za koji  ljudi van Balkana ne mogu ni da zamisle!

Нема коментара :

Постави коментар