понедељак, 6. април 2015.

MUDROSTI

UVEK MORAS DA ZNAS GDE SI KRENUO JER MOZDA SI VEC TAMO! Pa iako znam da ovo nije tip bloga na kome se iznose misli velikih ljudi resila sam ipak da ovaj put pred veliki Hriscanski praznik USKRS  napisem bas to MISLI VELIKIH LJUDI!


CARLS BUKOVSKI:
Zeleo sam ceo svet ili nista!
Nije strasna smrt,nego zivoti koji ljudi zive ili ne zive do svoje smrti.
Nikada nisam sreo drugog coveka koji bih voleo da budem.Pa cak i   ako je to obmana,onda je to poprilicno srecna obmana.
Ponekad se ujutru jedva izvlacite iz kreveta misleci :Danas stvarno ne mogu,ali iznutra se smejete sami sebi jer ste to vec mnogo puta tako osecali!
Problem je sa svetom sto su inteligentni ljudi uvek puni sumnje!
PATRIJARH PAVLE
Proslosti kao vremena nema,ima ostataka od vremena ali kao vreme ne postoji.Buducnost takodje nema,ona ce biti.A sta ima? Ima sadasnjost.  A  sta je sadasnjost? Sadasnjost je vecnost.To je onaj momenat dok sat otkucava tik tak neko vreme. Sve pre tih otkucaja je proslost,a sve posle buducnost.
AKO BOG ZNA UNAPRED STA CE NEKO BITI (DOBAR  COVEK ILI KRIMINALAC) DA LI SE VREDI BORITI PROTIV TOGA? ONDA SE ZAPRAVO BORIS PROTIV BOGA?!

IVO ANDRIC
Ko cini dobro od njega se jos vise ocekuje.
Bolest je sirotinjska sudbina,ali i bogatasima kazna.
Celog se zivota lecimo od nesrecnog detinjstva.
Covek koji ne zna da voli nije sposoban da oseti velicinu tudje ljubavi,ni snagu ljubomore,ni opasnost koja se u njoj krije.
Cudno kako je malo potrebno da budemo srecni i jos cudnije,kako nam cesto bas to malo nedosta.

PORUKE SVETIH OTACA ZA KRAJ OVOG BLOGA!

AKO JE LJUBAV ZIVOT ONDA JE MRZNJA - SMRT!

MI NISMO JACI OD SAMSONA
NI PAMETNIJI OD SLOMONA
NI RAZUMNIJI OD DAVIDA,
NITI VOLIMO BOGA VISE OD APOSTOLA  PETRA!

NEKA TVOJA RUKA NE BUDE VISE ISPRUZENA RADI UZIMANJA NEGO RADI DAVANJA!

TRAZIO SAM SNAGU I BOG MI JE  DAO POTESKOCE KOJE SU ME OSNAZILE! tRAZIO SAM MUDROST.I BOG MI JE DAO PROBLEME KOJE JE TREBALO RESITI. TRAZIO SAM BOGATSTVO I BOG MI JE DAO TELO I MOZAK DA MOGU RADITI.TRAZIO SAM HRABROST I BOG MI JE DAO PREPREKE KOJE JE TREBALO SAVLADATI.TRAZIO SAM LJUBAV I BOG MI JE DAO LJUDE KOJIMA JE TREBALO POMOCI.TRAZIO SAM USLUGE I BOG MI JE DAO PRILIKE.NISAM DOBIO NISTA OD ONOG STO SAM TRAZIO,ALI DOBIO SAM SVE STO MI JE TREBALO!
Pored svih ovih reci moje reci izgledaju vrlo siromasno. Zato pvaj tekst zavrsavam samo onim recima koje najvise trenutno osecam. Zaista premalo vremena poklanjamo ljudima oko sebe,a ocekujemo od njih da imaju vremena za nas. Zaista premalo ljubavi i paznje dajemo drugima,a zelimo je od drugih. Naterajte sebe da zavolite i prihvatite ljude oko sebe bilo da su vam porodica,komsije,kolege,prijatelji. Onda cete biti srecniji
POZDRAV I SRECNI PREDSTOJECI PRAZNICI!


Нема коментара :

Постави коментар