уторак, 19. мај 2015.

KUNG FU

KUNG FU JE ZA SAOLIN MONAHA GLAVNI NACIN UPOZNAVANJA SEBE! HILJADUGODISNJA MUDROST STOJI IZA OVIH LJUDI KOJI SU USPELI DA IZBALANSIRAJU JING I JANG I DA POTPUNO MIRNO I ZDRAVO ZIVE !Znam sta mislite i ja to mislim! Lako je njima oni samo meditiraju i uzivaju, nemaju svakodnevne brige kao mi (posao,krediti,racuni,vremenski tesnac..), oni su u Aziji gde je sve drugacije. I jeste! Njihov svet i njihova civilizacija ne menja se hiljadama godina i zive i srecni su. Mi se menjamo iz dana u dan pretrpani novim tehnologijama, uzasnim informacijama i sve brzim nacinom zivota. I kao sto je svojevremeno Sarma u svoj knjizi Kaludjer koji je prodao svoj ferari opisao sedam koraka do srece (vidi moj blog o tome) tako i saolin monasi imaju neke za nas potpuno neshvatljive savete. Pa ako dobro razmislite mozda sreca i jeste samo put do nje jer kad ostvarite to sto vas cini srecnim nema dalje i postaje vam dosadno!
NEMOJTE MNOGO DA MISLITE!  Razmisljanje trosi mnogo energije i ubrzava starenje. Aha1 Vec prvi savet me je doveo u nedoumicu .Sta to znaci? Da postanem povrsna i da me informacije ne doticu? Vrlo.vrlo tesko izvodivo narocito na danasnji dan kad sam procitala da je u zadnjih 48 sati  ubijeno cak 7 zena,a jedna se ubila sama zbog straha od gubitka posla!!!!
NEMOJTE MNOGO DA PRICATE! Bolje umesto toga radite. Ljudi ne vole kada im na pitanje Kako ste? krenete pricu o svojim problemima! I oni imaju probleme! Zato uvek odgovorite samo Dobro! Vise ce vas ceniti!
KADA NESTO RADITE RADITE SAMO 40 MINUTA A ONDA NAPRAVITE PAUZU 10 MINUTA!
Kada duzi period gledate u nesto narusavate svoj vid , unutrasnje organe i unutrasnji mir!Zamislite da kazete svom gazdi da na svakih 40 minuta morate na pauzu (narocito ovi jadnici kao moj sin u  "brzoj hrani " gde ne staju 10 sati)?
KONTROLISITE OSECAJ SRECE  jer vam se moze desiti da  kad izgubite kontrolu unistavate energiju u plucima. To je u redu! I sama znam kad krenem da vristim od srece ne bude mi posle dobro!
NEMOJTE PREVISE DA BRINETE ILI DA SE LJUTITE!  Ta osecanja vam direktno uticu na rad jetre i creva.Razumem ja to ,a bogami  osetim itekako bolove u stomaku kad se mnogo nerviram,ali da li mogu da se ne nerviram?
NE JEDITE PREVISE! Jedite onda kada osetite "malu" glad!Prejedanje direktno utice na rad slezine. I ovo je dobar i vrlo ostvarljiv nacin ishrane i  samim tim vrlo zdrav!
I na kraju " ne zurite pre cete stici" ! Neizvedivo kod nas ali dobar savet. I vezbajte i um i telo podjednako! Znaci meditacija (ispraznite um) i fizicka aktivnost uskladjuju jin i jang.

Нема коментара :

Постави коментар