PRVA MOLERSKA DETEKTIVSKA AGENCIJA! AKO VAS ZENA NE VARA,DECA SE NE DROGIRAJU, ONDA NAM BAREM DOPUSTITE DA VAM OKRECIMO GAJBU! POPUST IMAJU SABANI,SMINKERI , GOTICARI,HIPSTERI PANKERI! Ali ako ste penzioner ili trudnica nema popusta. Vlo zanimljiv oglas koji je osvanuo na jednoj banderi u Srbiji. Obzirom da oglasa na banderama ima zaista mnogo ,a posla nema uopste(plus ljudi vrlo zamisljeno prolaze ulicama) ova je ideja genijalna. Zaista privlaci paznju.Zaista u ovoj opstoj krizi moras biti kreativan i da "izmislis" posao ,a bogami jos vise kreativnosti ti je potrebno za reklamu. Toliko nemamo vremena da ne mozemo da se "smaramo" duze od nekoliko minuta (2-3 minuta)/ Zato treba biti carobnjak i spakovati svoju ideju u formu koja ce makar i na sekund-dva privuci paznju.Verujte vise ni najveci brendovi ne mogu da se pohvale potrosacima"automatima" kojima su godinama ispirali mozak svojim reklamama.Dosli su neki novi "klinci"! Imaju svoje misljenje i nisu "laka roba" Pisala sam vec o najgorim i najboljim poslovima, o tome kako je tesko izabrati posao i o reklamama koje su nekad toliko glupe da skoro i upale. Sto me asocira na milionski pregled jednog klipa na YOUTUBU na kome jedan mali Rom peva svetski hit, naravno izuzetno smesno ali ljude je zainteresovao.Pa onda recimo igrica na internetu u kojoj Zmaj od Sipova (ucesnik rijalitija Parovi) hvata starlete a Bora Drljaca obucen kao Betmen ga ometa! Uzas. Pa skoro sam citala i oglas u kome covek prodaje citav set za hvatanje vampira. I oglas o prodaji vrlo lepe kuce ali sa toliko gramaticki h gresaka da je zaista presmesno.Pokusala sam da shvatim zasto nam paznju privlace smesni i zanimljivi klipovi ili oglasi ili reklame? Mozda zato sto su ostale informacije uglavnom prenaporne za nase vec umorne umove(narocito u nasoj zemlji vesti iz Crne hronike,politike i ekonomije). Mozda bas neke pomalo cudne ideje uz neobican oglas ili reklamu naprave vasu uspesnu biznis karijeru! Sa ipak merom i ukusom jer je vulgarnosti i previse oko nas. I verujte u sebe! U svakome od nas postoji ta kreativnost,zaostala od nase decije maste. Probudite je smislite nesto sto vidite da jos ne postoji kod nas (mada je iskreno to sve teze) ali mi pade na pamet covek koji je postao popularan u svetu (nas covek) praveci specijalna kolica za povredjene pse,pa onda citava modna i kozmeticka linija za ljubimce i tako dalje.A ako se vec opredelite za nesto sto rade mnogi onda vam je jedini spas ovakav oglas sa pocetka teksta.
Buducnost. Potpuno sam ubedjena da ce ljudskoj vrsti ono sto je najvise cini posebnom i drugacijom od ostalih zivih bica biti izbrisano iz memorije.I sta da se radi. Sada kada je imamo mastu ne koristimo uopste. Cak i deci ne dozvoljavamo da neguju svoju mastu nego im paznju zadrzavamo i pretrpavamo sadrzajima na TV-u, ili internetu,a ako i dobiju igracke obicno one sve same rade tako da deca ne mogu da pokazu ni zrne kreativnosti i one neverovatne raskosne maste.
Proslost. Nekada su oglasili izlazili u "ozbiljnim" movinama te su bili u skladu sa tim.Reklame na TV -u su bile toliko kvalitetne da smo ih ucili napamet i upotrebljavali ih u nasim obicnim razgovorima kao na primer BILO KUDA 'KIKI' SVUDA! Mozda te prelepe karamele i nisu bile nesto najlepse na svetu niti je ta reklama bila toliko genijalna mozda smo mi samo imali vise mesta u glavi za informacije.Pa su nam "ulazile" i simpaticne pevljive reklame. Danas nam je glava pretrpana informacija pa ni najkvalitetniji proizvodi ni najbolje reklame i ostali oglasi o poslu ili uslugama uopste "ne upada" u oci.
I ZATO SAMO HRABRO, KREATIVNO I NIKAKO VULGARNO BUDITE DRUGACIJI OD DRUGIH I TRUDITE SE DA UVEK IMATE BAR NEKU NOVINU U SVOM RADU!
Buducnost. Potpuno sam ubedjena da ce ljudskoj vrsti ono sto je najvise cini posebnom i drugacijom od ostalih zivih bica biti izbrisano iz memorije.I sta da se radi. Sada kada je imamo mastu ne koristimo uopste. Cak i deci ne dozvoljavamo da neguju svoju mastu nego im paznju zadrzavamo i pretrpavamo sadrzajima na TV-u, ili internetu,a ako i dobiju igracke obicno one sve same rade tako da deca ne mogu da pokazu ni zrne kreativnosti i one neverovatne raskosne maste.
Proslost. Nekada su oglasili izlazili u "ozbiljnim" movinama te su bili u skladu sa tim.Reklame na TV -u su bile toliko kvalitetne da smo ih ucili napamet i upotrebljavali ih u nasim obicnim razgovorima kao na primer BILO KUDA 'KIKI' SVUDA! Mozda te prelepe karamele i nisu bile nesto najlepse na svetu niti je ta reklama bila toliko genijalna mozda smo mi samo imali vise mesta u glavi za informacije.Pa su nam "ulazile" i simpaticne pevljive reklame. Danas nam je glava pretrpana informacija pa ni najkvalitetniji proizvodi ni najbolje reklame i ostali oglasi o poslu ili uslugama uopste "ne upada" u oci.
I ZATO SAMO HRABRO, KREATIVNO I NIKAKO VULGARNO BUDITE DRUGACIJI OD DRUGIH I TRUDITE SE DA UVEK IMATE BAR NEKU NOVINU U SVOM RADU!
Нема коментара :
Постави коментар