петак, 11. март 2016.

CRNI PETAK

U SRBIJI PONOVO POTOP. RUSI KAZU DA CE BITI GORE NEGO 2014-TE! UMRO DRAGAN NIKOLIC! SHVATITE LJUDI ON NIJE BIO SAMO VELIKI GLUMAC ON JE BIO DIVAN I VELIKI COVEK, SKROMAN I DOSTOJANSTVEN! I MNOGO SAM GA VOLELA. NEPONOVLJIV I NEZAMENLJIV ZAISTA!
Ovo je jedan od onih "crnih petaka' koji su crni bili mi sujeverni ili ne. I nismo se oporavili od biblijskog potopa maja 2014-te, kada je verovatno HARRP  izazvao ogromne poplave, kada nas ovih dana ponovo snasla vanredna situacija na celoj teritoriji Srbije. Rusi cak upozoravaju da ce 1og  marta biti najvise padavina i da ce Srbija biti poplavljena kao nikada do sada!Djavolska godina , verovali u djavole i brojeve ili ne!Uopste vise ne znam sta ce da nas snadje. Medicina najnaprednija bolesti sve vise. Tehnologija najnaprednija nego ikad poplava i susa i ekstremnih promena temperatura i vise nesgo sto bi uopste bilo moguce. Lek za rak je pomogao Isidori Bjelici, Draganu Nikolicu nije.odavno se sumnja da su mestaze (sirenje raka po telu) usko povezane sa stresom. Zato ih imaju samo  ljudi u razvijenim podrucjima a ne i u africkim plemenima ili na Tibetu. Stres je odgovoran za sve moderne bolesti coveka. Kao i za ulcerozni kolitis kod mladih , o psihickim poremecajima i dijabetesu da ne pricam. A ,sve to ima veze i sa ovim promenama klime izazvane HARRPOM. Jer on deluje i na psihu, a ne samo na klimu.
Davanjem leka propanola koji je beta blokator smanjuje  se stres (citaj adrenalin) u organizmu i metastaze se usporavaju. Oblaci i kisa silom izmesteni iznad Srbije se sire kao metastaza. Lek - blokiranje HARRPA!
Ne znam zaista koju jos losu i crnu i vest da cujem ovog petka. Alkoholizam koji vec postoji metastazirao je do spravata. Krevet koji ostaje posle momka ujutru ubija nadu u buducnost.
CRNI DA NAJCRNJI PETAK U MOM ZIVOTU! A MISLILA SAM DA SU STRASNE STVARI KOJE SU SE DO SADA DOGADJALE!
BUDUCNOST. Ovo ce verovatno biti njkraci post do sada. Ali toliko mi je tesko da ne mogu da pisem. Ljudi ,zabrinite se iako vam voda ne nadire u kucu iako ste kao zdravi , ne radujte se previse, jer ni ja ne verujem kako je bolest ove godine prodrla u moju porodicu "za sve pare", kao biblijski potop. A kod mene je za bolest kriv STRES! ZNAM! Ali da se izborimo sa njim ocigledno ne mozemo.Pazite se ljudi, nesreca vreba kad se najmanje nadate. Verujte u Boga! Jedino jos nam to moze pomoci. Para vise nema, a ni zdravlja!
Proslost. Znam, nikad nije bilo ovoliko stresa, nije bilo HARRPA. Ljudi su umirali dostojanstveno. I tako dalje.
NEKA NAM JE BOG U POMOCI! ZA SVE!
CRNI PETAK JE DOBIO EPILOG KAO MNOGO PUTA DO SADA. IZBACENA IZ DOMA, PROVELA SAM NAJLEPSE VECE U ZADNJIH 30 GODINA SA DVOJE SVOJE DECE I DVOJE KOMSIJA (DECE KOJA SU SAD LJUDI) ALI IMAJU TRAUME IZ DETINJSTVA KAO MOJA!


Нема коментара :

Постави коментар