недеља, 6. март 2016.

STA BI SVE PLATILI

DA LI BISTE PLATILI SEKS, UBISTVO IZ MILOSRDJA (ZA VAS) ILI UBISTVO IZ OSVETE ( ZA NEKOG)? DA LI BISTE PLATILI "VEZU" ZA POSAO, ISPIT, LEKARA, SUDIJU? DA LI POSTOJI NESTO STO NIKADA NE BISTE PLATILI?
Seks, ne mogu da pisem o ovome jer ne mogu da razumem taj odnos- tu uzasnu razmenu - tela i novca. Nekome je verovatno to super. I juce sam u postu opet iznova zakljucila da je stvarno fenomenalno sto smo toliko razliciti. Tako da nekim zenima (mada ja ne verujem da je to iskreno moguce) to samo posao, a nekim muskarcima je to neko dokazivanje i izazov. Zato je ova tema vrlo diskutabilna i nek ostane na tome. Postoji, koristi neko placa, neko zaradjuje ,a kao obe strane su zadovoljne!
Ubistvo iz milosrdja. Stalno pisem o tome jer zaista to pitanje ima milion aspekata. Sada cu vam ispricati neverovatnu ali totalno istinitu pricu. Covek je od ovakve stvari napravio rutinski posao! Verovali ili ne? Dobro na kraju se i on ubio. Tako da nikako ne kapiram zasto je to radio? Zbog novca, zbog istinskog milosrdja? Ko zna? Covek je napravio ilegalnu sluzbu za eutanaziju!Oni koji su imali novac placali su za one koji nemaju a zele da umru! Kao nekakav Robin Hud.A kazna za pomoc pri samoubistvu je najmanje 14 godina. Egzekucija je bila brizljivo odabrana, nepogresiva i bezbolna, sedativi koji umire bol i dovedu do smrti u snu! Klupko je pocelo da se odmotava kada je cuveni kanadski pesnik Alan Purdi navodno umro u snu od posledica raka pluca. Autopsijom je pronadjeno mnogo sedativa u organizmu. Na sudjenju nisam ocekivao milost pominje "Robin Hud", rekli su mi da je ubistvo, ubistvo ,da sam isti kao i svaki hladnokrvni ubica. Za divno cude Vrhovni sud je presudio u moju korist i cak u parlament odneo predlog dopune zakona prema kome je eutanazija - zaista milosrdno delo i tako dobije legitimitet!Zato sam odluci posle poslednjih dijagnoza u februaru koje ukljucuju plucnu fibrozu i rak prostate, slabo srce i krvarenje iz organa za varenje resio sam da odem u Bazel (Svajcarska) i da umrem. Zao mi je samo sto necu videti novi zakon o eutanaziji. Za sobom ostavljam u amanet Kanadjanima knjigu - Buducnost smrti - istinite price o eutanaziji kojom sam se bavio zadnjih 25 godina! Umrecu na isti nacin kao i moje "musterije", ubrizgace mi sedative kroz infuziju koju cu dobiti 23.  februara. Na kraju Hofses kaze  i da mu je zao sto ce se uskoro pronaci novi, bolji sistem eutanazije, a njega ce brzo zaboraviti. I zaista je Hofses umro 29.februara u 16 i 45 u bolnici u Bazelu kao je i zeleo.
Ubistvo iz osvete. Iako sigurno dok ovo citate ne zamisljate sebe kao ubicu ipak vam je sigurno proslo kroz glavu mnogo puta - uf da ga grom ubije (tamo nekog kad vas mnogo iznervira) ili cak dodje mi da ga ubijem, ali mislim da su ipak retki oni koji placaju da neko  "nestane". Bar se nadam da je to samo u filmovima.
Placanje (mito) prilikom situacija kad vam treba "veza" nekako najvise kapiram. Takvo je celo drustvo. Sve funkcionise po principu ja tebi _ ti meni. Ne opravdavam ali sto ono kazu "kud svi Turci....". Mada, nije da se hvalim nisam bas licno  koristila ovu metodu. Ne kazem da nisam i pozelela mnogo puta jer je tesko uspeti sve sam ,ali trudila sam se!
RAZMISLJALA SAM STA JA NE BIH PLATILA! NE BI PLATILA SEKS, NE BI PLATILA DA UBIJU NEKOGA, NE BI KUPOVALA DECU, NE BIH KUPOVALA LJUBAV,DRUSTVO (PRIJATELJE).
KUPILA BIH MOZDA I NEKE STVARI ZA KOJE SAM MISLILA DA NIKAD NE BIH - ZIV SAM COVEK - GREH NAM JE U DNK SVIMA. I MOZDA BIH KUPILA EUTANAZIJU! TIME BIH OLAKSALA I SEBI I PORODICI PITANJE UMIRANJA.

Нема коментара :

Постави коментар