среда, 16. март 2016.

ON JE ZENOMRZAC AL NIJE GEJ

ON JE ZENOMRZAC ALI NIJE GEJ! EH, KAD BI TO PREPOZNALE NA VREME NE BI BILO  KASNIJE NASILJA U BRAKU! JOS JEDNA KOMPLEKSNA TEMA  ,ALI KAO I MNOGE DRUGE  O KOJIMA  SAM PISLA SU NAZALOST ' IZ PRVE RUKE"!
STA KAZE DOKTOR PSIHIJATAR? Sta kazem ja? Idemo redom!
Strucan naziv - MISOGOGYNIST  nije tipican narcisoidni tip, psihopata ili sadista, on je  pomalo od svega.Sto je najzanimljivije od svega on je sposoban za dugotrajnu  vezu sa jednom zenom! Njegova ljubav deluje zarka i zestoka, ali je tragicno na koje sve nacine unistava zenu za koju tvrdi da je duboko voli. Ono sto je njemu jedino vazno je da ima kontrolu nad svim aspektima partnerskog odnosa. STA JE NAJVAZNIJE DA NAPOMENEM? OVO NIJE PRICA UPERENA NA KRITIKOVANJE MUSKARCA! Ovo je prica za dobrobit oboje partnera. Da zena uvidi  da partner pokusava da joj unisti sampouzdanje i da muskarac uvidi da gresi u svom ponasanju prema partnerki!
Na pocetku veze opcinjeni stenjime. On je pomalo stidljiv, romantican, bas onakav kakvog ste cekali ceo zivot. Ali kasnije utvrdite da u paketu sa njim dolazi ili alkoholizam, ili narkomanija,ili novcani problemi. ili niz neuspelih veza ili problematican odnos sa majkom.  Umesto da BEZI ZENA PREUZIMA NA SEBE TERET DA SNAGOM SVOJE LJUBAVI RESI SVE NJEGOVE PROBLEME!
Moj primer, alkoholizam i problemi sa majkom, takodje sam ubedjena vec 30 godina da me on ne mrzi nego je "eto takav" - drugaciji od svih. To sto mi je urusio samopouzdanje i sto je svojim ponasanjem ozbiljno ugrozio i mentalno  i fizicko stanje dece ( a i mene) nisam zelela da VIDIM DO SADA! A STA SADA?
OVAKAV ODNOS U KOME ONA ZELI DA GA "SPASI" , A ON UPRAVO TRAZI KO CE DA GA SPASI OD SEBE SAMOG PRERASTA U ODNOS TESKE ZAVISNOSTI. Obicno se zavrsava nasiljem u braku jer on zeli da preuzme svu kontrolu nad partnerkom ne ostavljajuci joj prostor da bude "svoja" ni na minut u danu!
Vec posle "medenog meseca"  na scenu stupaju njegovi nastupi besa i napada iz potpuno nepoznatih razloga. Krece dug period njegovog nepredvidivog ponasanja, od ljubaznog i vrlo lepog do  nastojanja da kontrolise svaki njen korak, vika, pretnje, ponizavanje,povlacenje i ljutito cutanje, ljubomora, posesivnost i konstantna kritika za sve i svasta.
Tu pocinje zenina racionalizacija, zenin mehanizam odbrane, jer ona dugo vremena ima opravdanje za sve ove postupke. Najgore od svega je ipak to zavaravanje, ako je on tako divan , pa se desavaju ti njegovi ispadi mora da ja cinim nesto sto ga nervira. Kakva greska. Ali to je apsolutno istina. Tacno tako ja mislim svih ovih godina. Zenin zivot pocinje da se svodi samo na to kako da mu udovolji i da izbegne stravicne ispade besa. Ovaj doktor kao da opisuje moj zivot!
Nemilosrdna kritika i stalno pronalazenje gresaka jeste vid psihickog zlostavljanja toboze u cilju da od zene napravi boljeg coveka. Nije ni retkost da je zenomrzac seksualni ovisnik te konstantno tera zenu na seks narocito ako je pre bila svadja! Ili onda kad njoj totalno nije do toga. Znam primer, kada te tera da ostavis dete i ispunis mu zelju da imas seks - ne vodjenje ljubavi jer to traje tri cetiri minuta i zena jedva ceka da se zavrsi zbog obaveza ,a njemu je dovoljno da se pokazao kao zenin gospodar! To se desava i u finansijskom smislu ,jer stalno govori da je zeni mesto u kuci da bi je bolje kontrolisao, a on ce da radi  i tako je skroz vezuje da bude zavisna od njega, a on da je bolje kontrolise ( sindrom zlatnog kaveza). To ide dotle, da em joj unistava drustveni zivot tako sto ne izlazi nigde ,em joj bira i ono malo drugarica koje jos hoce da dodju kod nje. Jer, iskreno ne zele da prisustvuju njegovim ispadima koje on ni ne krije pred njima! Tako im on "objasnjava" koliko ste glupi, kako ruzno izgledate, kakav vam je los karakter i moral!
Mnoge zene tokom godina dobiju cir na zelucu,gojaznost, migrene,  poremecaje sna i drugo.
Zenomrzac je u sukobu sa potebom za ljubavlju zene i duboko ukorenjenom strahu od nje.Cineci nju slabom  tako da ne moze da ga napusti on donekle umiruje strah od pomisli da ce biti napusten. U sustini zenomrzcu partnerka postaje u isto vreme predmet ljubavi i strasti,ali i sredisna tacka njegovog, gneva ,mrznje, panike, straha.
Najcesce se zenomrzac formira u detinjstvu od oca koji je i sam bio zenomrzac. Mada nikako zenomrzac ne nastaje samo zbog porodicnih faktora. Iskreno ja mislim da se u mojoj porodici ovakav stav prema zenama prenosi sa kolena na koleno.I JA UCESTVUJEM U TOME A DA NISAM TOGA BILA SVESNA DO SKORO! Moj svekar, moj muz, moj stariji sin ( a mozda i mladji) pisu istoriju  zenomrzaca u nasoj kuci!
ZATO DRAGE ZENE I DRAGI MUSKARCI PROCITAJTE OVAJ TEKST! I DOBRO RAZMISLITE U KAKVOJ STE VEZI! DECE RADI! DA  PREKINETE NIZ DOK JE VREME!

Нема коментара :

Постави коментар