субота, 30. април 2016.

NIKADA NEMOJTE DA ZABORAVITE SVOJU MAJKU

NIKADA NEMOJTE DA ZABORAVITE SVOJU MAJKU!  ZNAM, MAJKE SU DOSADNE, MESAJU VAM SE U ZIVOT, OSTARE I RAZBOLE SE TE POSTANU TERET! MAJKE VAS TERAJU DA PRISUSTVUJETE PORODICNIM OKUPLJANJIMA (JEDNO OD NJIH JE I SUTRA). ALI.....
Da li ste svesni da je majka jedina osoba koja je uvek bila tu za vas i pre vaseg rodjenja? Zbog deteta je majka spremna na sve. Da place da se raduje ,da ga nosi u stomaku devet meseci, da mu daje da jede i kada nema za sebe,da je boli kad vidi vase suze ,za majke su njihova deca, najbolja, najlepsa ma prva u svemu!  I kroz sta god prolazile u zivotu zbog dece uvek su spremne da to urade ponovo! I naravno jedino ce vam majka pruziti bezgranicnu  ljubav . Otac moze da pruzi deci samo to da voli i postuje njihovu majku!
Ipak mi nase majke uzimamo zdravo za gotovo. Tu su, brinu se o nama i kad nismo vise deca ( i to odavno). Navikli smo se da su tu, da ih pitamo samo ono sto je za nas bitno. Sta ima da se jede, je si li NAM  oprane stvari i da im se pozalimo kad nas neko povredi. Ona sama dodje da nas pazi kad smo bolesni. Naravno nikada ,ali nikada je ne pitamo kako je, kako se oseca ,treba li joj sto. Jednom sam direktno pitala jedno od svoje dece ,zasto me nikad ne pitas kako sam i krenula sam nesto da pricam kako sam bolesna i da mogu sutra da umrem i da zato mora sam da se snalazi u zivotu. Odgovor na "prozivku" - Ma hajde ne pricaj gluposti o umiranju, sta ti fali?! Prvo sam pomislila da mi je dete bezosecajno a onda sam shvatila iz dalje price da deca misle da im je majka besmrtna i da ne moze da se razboli. Deca ustvari imaju uzasan strah od smrti majke. Pa misle da ako ne pricaju o njenoj bolesti ili starosti ona  ne postoji.
dakle majke znaju da nisu savrsene. I one su samo ljudska bica i prave greske. Ali majke su supermeni u momentima kad su potrebne svojoj deci. To dobro zapamtite pre nego sto se naljutite kad vas zove na telfon da vas samo pita da li ste jeli? A vi se nervirate sto vas proverava ko da ste dete ( sto i jeste - njoj uvek). Ali ona iz tog jednostavnog pitanja ustvari sazna mnogo iz vaseg glasa iz nacina govora iz samo njoj znanih pokazatelja. Imajte strpljenja za svoje majke.
Majke su tu svaki dan i onda kada odete od kuce i zivite negde na drugom mestu. Vi imate svoj zivot, ali ona zivi ako ste vi dobro. Javite joj se kad god mozete.
I kad su ti praznici usrecite je svojim prisustvom. Ona ce na najcudesniji nacin napraviti sva jela koje volite i koja samo ona zna da napravi tako. Ona ce vas docekati kao kralja (kraljicu). Ona ce nenametljivo da vam ispuni svaku zelju!
NE OSTAVLJAJTE MAJKE SAME NA PRAZNIKE! ODVOJITE MAKAR  SAT-DVA ZA NJIH !
NE OSTAVLJAJTE MAJKE KAD OSTARE I RAZBOLE SE! I ONE SU BILE TU ZA VAS KAD STE BILI NESPOSOBNI DA SE BRINETE SAMI O SEBI!

Нема коментара :

Постави коментар